De korting met fantasy is 10% lager.... dus is het wat meer dan 10% duurder.
Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Bericht Room only voor jaarkaarthouders
- Prins Adam
- Beheerder

Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Dat ga ik snel weten. Ga opnieuw moeten bellen voor de prijs van de kamer. We gaan in november nl met 4 man (vrienden zonder jaarkaart) en willen dan op 1 kamer. Zou eigenlijk een goede deal moeten te pakken krijgen. In 2015 betaalde we € 289 voor het Disneyland Hotel (2 nachten + 3 dagen inkom)Prins Adam schreef:Als je bij een standaard sq lodge het ontbijt zou bijnemen voor 2 personen, betaal je bijna evenveel als de Golden Forest! En hier is het ontbijt inbegrepen en het is beter dan het standaard ontbijt. (met 4 personen zou je zelfs meer betalen voor standaard + ontbijt ipv Golden forest)
Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk
INFINITY PASSHOLDER
Volg me op INSTAGRAM: storiesbyfrank
- Prins Adam
- Beheerder

Dat was een koopje, vrees voor zo een lage prijs nu....Frank_C80 schreef:Dat ga ik snel weten. Ga opnieuw moeten bellen voor de prijs van de kamer. We gaan in november nl met 4 man (vrienden zonder jaarkaart) en willen dan op 1 kamer. Zou eigenlijk een goede deal moeten te pakken krijgen. In 2015 betaalde we € 289 voor het Disneyland Hotel (2 nachten + 3 dagen inkom)Prins Adam schreef:Als je bij een standaard sq lodge het ontbijt zou bijnemen voor 2 personen, betaal je bijna evenveel als de Golden Forest! En hier is het ontbijt inbegrepen en het is beter dan het standaard ontbijt. (met 4 personen zou je zelfs meer betalen voor standaard + ontbijt ipv Golden forest)
Enkel de tickets kosten meer!

Jullie boeken dan toch een arrangement 2 personen neem ik aan, en daar toeristenbelasting voor jullie aan toe voegen, is toch altijd goedkoper dan dan room only en nog aparte tickets voor de twee zonder jaarkaartFrank_C80 schreef:Dat ga ik snel weten. Ga opnieuw moeten bellen voor de prijs van de kamer. We gaan in november nl met 4 man (vrienden zonder jaarkaart) en willen dan op 1 kamer. Zou eigenlijk een goede deal moeten te pakken krijgen. In 2015 betaalde we € 289 voor het Disneyland Hotel (2 nachten + 3 dagen inkom)Prins Adam schreef:Als je bij een standaard sq lodge het ontbijt zou bijnemen voor 2 personen, betaal je bijna evenveel als de Golden Forest! En hier is het ontbijt inbegrepen en het is beter dan het standaard ontbijt. (met 4 personen zou je zelfs meer betalen voor standaard + ontbijt ipv Golden forest)
Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk[/quote]
Jullie boeken dan toch een arrangement 2 personen neem ik aan, en daar toeristenbelasting voor jullie aan toe voegen, is toch altijd goedkoper dan dan room only en nog aparte tickets voor de twee zonder jaarkaart[/quote]
Dat ligt eraan. Als er een goede actie is boeken we een arrangement voor 2 en dan idd mee de kamer op met de toeristen belasting. Maar soms is het ook voordeliger met room only en apparte tickets. Ik kan er nu krijgen voor €47 stuk.
Jullie boeken dan toch een arrangement 2 personen neem ik aan, en daar toeristenbelasting voor jullie aan toe voegen, is toch altijd goedkoper dan dan room only en nog aparte tickets voor de twee zonder jaarkaart[/quote]
Dat ligt eraan. Als er een goede actie is boeken we een arrangement voor 2 en dan idd mee de kamer op met de toeristen belasting. Maar soms is het ook voordeliger met room only en apparte tickets. Ik kan er nu krijgen voor €47 stuk.
INFINITY PASSHOLDER
- NickySacred
- Member

Ik heb toch maar het Disneyland Hotel vast gelegd voor Oktober! Beetje met het moto nu kan het nog en in de toekomst misschien eventjes niet meer aangezien ik volgend jaar terug ga studeren en dan zullen we misschien ook geen AP hebben en zonder AP is het DH voor ons 'onbetaalbaar' zeg maar.
In de Krokus vakantie gaan we waarschijnlijk New York doen heb al eens achter de prijs gevraagd en voor 4 nachten is dit een kleine 700 euro voor 3 personen.
Ons 'doel' is een beetje om elk Hotel eens gedaan te hebben en natuurlijk is het de moment als je korting krijgt met je jaarkaart om zo veel mogelijk van de duurdere te schrappen van ons lijstje haha.
In de Krokus vakantie gaan we waarschijnlijk New York doen heb al eens achter de prijs gevraagd en voor 4 nachten is dit een kleine 700 euro voor 3 personen.
Ons 'doel' is een beetje om elk Hotel eens gedaan te hebben en natuurlijk is het de moment als je korting krijgt met je jaarkaart om zo veel mogelijk van de duurdere te schrappen van ons lijstje haha.
31 Oktober - 1 November Halloween Soirée
6 - 7 December Mickey Mouse Birthday Party AP Event
31 December - 2 Januari New Years Eve
October - November 2019 First time Walt Disney World
6 - 7 December Mickey Mouse Birthday Party AP Event
31 December - 2 Januari New Years Eve
October - November 2019 First time Walt Disney World
- Prins Adam
- Beheerder

Eerste deel, dacht 15% meteen. De rest ten laatste maand voor aankomstSparrow schreef:Als ik die disney bel voor reserveren van dinsey hotel voor okt wanneer wordt eerste deel af geschreven en wanneer de rest?

- Prins Adam
- Beheerder

Weet ik niet, ideal heeft belgie niet. Het kan ook wel via overschrijving ipv creditcard.Sparrow schreef:Erg bedankt. Laatste deel wordt ook via credit afgeschreven of via ideal?

Net kamer geboekt voor morgen, 2 nachten met ontbijt in Cheyenne, met Dream jaarkaart voor €236.
Een last minute aanbieding. € 108 goedkoper dan bij hotels.com.
Een last minute aanbieding. € 108 goedkoper dan bij hotels.com.
INFINITY PASSHOLDER