Disney's Hotel Cheyenne

Alles over De Disney Hotels, De Hotel Restaurants, Partner Hotels, Aanbiedingen, ...
olafLover
Moderator
Moderator

Stitch87 schreef:Haha, nog nooit gezien :P. In belgië zijn die blijkbaar verboden zegt mijn man (elektrieker).

De franse zijn zoals in belgië neem ik aan, want is me nog nooit opgevallen dat ze anders waren.
Waarschijnlijk hebben jullie apparaten dan ook de aarding op de plek van die pin, jullie stekkers passen in onze stopcontacten, maar dan is het niet geaard, best gevaarlijk, kan me dus voorstellen dat het verboden is. Die van ons passen gewoon niet bij jullie :P Tenzij ze geschikt zijn voor beide, zoals volgens mij bijna alle laptops
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator

olafLover schreef:
Stitch87 schreef:Haha, nog nooit gezien :P. In belgië zijn die blijkbaar verboden zegt mijn man (elektrieker).

De franse zijn zoals in belgië neem ik aan, want is me nog nooit opgevallen dat ze anders waren.
Waarschijnlijk hebben jullie apparaten dan ook de aarding op de plek van die pin, jullie stekkers passen in onze stopcontacten, maar dan is het niet geaard, best gevaarlijk, kan me dus voorstellen dat het verboden is. Die van ons passen gewoon niet bij jullie :P Tenzij ze geschikt zijn voor beide, zoals volgens mij bijna alle laptops
Daar zit een gat in, maar is hij dan ook geaard?

Sent from my iPhone using Tapatalk
Volg onze avonturen op instagram
Ona1991
Member
Member

olafLover schreef:

De aarding zit op de pin inderdaad. Grappig eigenlijk, ik dacht dat dat in heel Europa muz van Engeland hetzelfde was! In Spanje hebben wij ook de gewone met een pinnetje (zodus de Belgische) altijd gehad en als ik er zo even over nadenken volgens mij in Centerparcs in Nederland ook zelfs.
Afbeelding
Stitch87
Member
Member

Hier hebben sommige toestellen een gat en die zijkanten van bij jullie, dus alles ineen. Maar als die zijkanten er niet zouden inzitten en dus enkel het gat dan zou het niet geaard zijn als we die in jullie stopcontacten steken.
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator

Voor de geïnteresseerden: alles op een rij:

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Landeno ... requenties

Marieke1978
Member
Member

Ik heb bij de Mediamarkt zo'n stekkerdoos gekocht waar je 3 stekkers in kan doen. Daar zit een uitsparing in voor de Franse stopcontacten (waar de pin dus inpast) die kosten maar een paar euro. Hoef je je geen zorgen meer te maken of het wel of niet zal passen en je kan al je apparaten opladen. De Action heeft ze meestal ook wel.
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator

Ik zie idd dat er veel stekkers zijn die moeten passen. Ik ga er in ieder geval in het vervolg op letten.

marc
Member
Member

De nederlandse stekkers hebben inderdaad geen gaatje voor een aardingspin in het stopcantact , de belgische wel .
De belgische en de franse zijn inderdaad hetzelfde soort van stekkers.
Voor Nederlanders zit er dus inderdaad soms niets anders op dan een soort van adapter te kopen. :sorc:
Annet
Member
Member

Tegenwoordig zijn de meeste stekkers plat en heb je gelukkig geen last meer van dat pinnetje.
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator

Net wel gecheckt, maar helaas op die van mijn laptop niet en van de reis waterkoker ook niet. Geeft niet, de tas met reisstekkers blijft gewoon nog even in de koffer. ;)

D-Tekenaar
Member
Member

Gasten van Disney's Hotel Cheyenne moeten door de renovatiewerken tijdelijk ontbijten in Disney's Hotel New York!

Afbeelding
Keandra
Member
Member

Wow, dat is toch een serieuse verandering.
Zijn er dan zo weinig mensen die in het hotel ontbijt nemen, dat ze er de ruimte voor hebben.
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

Keandra schreef:Wow, dat is toch een serieuse verandering.
Zijn er dan zo weinig mensen die in het hotel ontbijt nemen, dat ze er de ruimte voor hebben.
Ny hotel heeft plek genoeg in de grote zalen. Het ontbijt voor beide gasten is ook apart en niet hetzelfde

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
marc
Member
Member

D-Tekenaar schreef:Gasten van Disney's Hotel Cheyenne moeten door de renovatiewerken tijdelijk ontbijten in Disney's Hotel New York!

Afbeelding
En is er eventueel al geweten hoelang of tot wanneer dit zou gaan duren :?: :?:
Dank voor de eventuele informatie :sorc:
D-Tekenaar
Member
Member

marc schreef:
D-Tekenaar schreef:Gasten van Disney's Hotel Cheyenne moeten door de renovatiewerken tijdelijk ontbijten in Disney's Hotel New York!

Afbeelding
En is er eventueel al geweten hoelang of tot wanneer dit zou gaan duren :?: :?:
Dank voor de eventuele informatie :sorry:
Nee helaas ..Dit weten we voorlopig nog niet .
Maar zo snel als er iets bekend is vindt je het hier :)
Plaats reactie

Terug naar “Disney Hotels & Partner Hotels”