Laatste aankopen
- D-Tekenaar
- Member

Ey die boxers wil ik ook 
2 stuks, €8D-Tekenaar schreef:Ey die boxers wil ik ook
M'n vriend had in DLRP ook eens boxers gehaald, maar die zijn veel duurder (dacht 1 stuk voor €15-20), en die werden heel snel vaal en wijd. Dus dan liever zo
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007
Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
- Mouseketeer
- Member

M'n nieuwe Art On Demand poster is bezorgd!Mouseketeer schreef:Aankoopjes van m'n Disney tripje de afgelopen dagen.
Het enige dat nog ontbreekt is een Art on Demand poster (Disneyland Park map).
Maar die is nog onderweg! Foto's daarvan volgen later.

Ik heb deze ook, maar ze zitten voor geen meter.... Blijft Primark meuk...Laura schreef:2 stuks, €8D-Tekenaar schreef:Ey die boxers wil ik ook
M'n vriend had in DLRP ook eens boxers gehaald, maar die zijn veel duurder (dacht 1 stuk voor €15-20), en die werden heel snel vaal en wijd. Dus dan liever zo
Heb je deze bij Disneyland besteld? Ik heb op internet een 55mp ervan gevonden en die via internet laten drukken op 100x70cm.Mouseketeer schreef:M'n nieuwe Art On Demand poster is bezorgd!Mouseketeer schreef:Aankoopjes van m'n Disney tripje de afgelopen dagen.
Het enige dat nog ontbreekt is een Art on Demand poster (Disneyland Park map).
Maar die is nog onderweg! Foto's daarvan volgen later.
Deze hangt nu met trots in de woonkamer! Erg toffe afbeelding!!
- Mouseketeer
- Member

Ja. Zoals ik al zei, is van Art on Demand.Monster-E schreef: Heb je deze bij Disneyland besteld? Ik heb op internet een 55mp ervan gevonden en die via internet laten drukken op 100x70cm.

Oke, ze zitten bij ons nog in de was, dus ben benieuwd.Monster-E schreef:Ik heb deze ook, maar ze zitten voor geen meter.... Blijft Primark meuk...Laura schreef:2 stuks, €8D-Tekenaar schreef:Ey die boxers wil ik ook
Gisteren naar Primark geweest in Gent! Natuurlijk vergeten foto's te nemen van mijn aankopen maar heb ze teruggevonden op internet 

en ook nog de een dvd van Tinkerbell and the legend of the neverbeast

en ook nog de een dvd van Tinkerbell and the legend of the neverbeastThe only predictable thing in life is it's unpredictability'
Ah, oke, ken die naam niet, dus was even confusedMouseketeer schreef:Ja. Zoals ik al zei, is van Art on Demand.Monster-E schreef: Heb je deze bij Disneyland besteld? Ik heb op internet een 55mp ervan gevonden en die via internet laten drukken op 100x70cm.
Geniet ervan!
Andere kledij heb ik niet gezien. Pyjamas waren er wel ik heb er nog verschillende gezien van mickey, de prinsessen, the lion king & bambi. En verder was er nog een witte handtas met gekleure mickeys & minnies op maar vond ik zelf een beetje te groot.. Vind er niet meteen een foto van terug ..Ona1991 schreef:Was er verder nog veel Disneyspul te vinden bij Primark?
The only predictable thing in life is it's unpredictability'
In Enschede waren er naast pyjama's ook veel gewone shirts en truien voor mannen en vrouwen. Voornamelijk Mickey/Minnie of Minions. Voor kinderen is er erg veel van Frozen. Verder zijn er ook Disney pantoffels.Tigerlily schreef:Andere kledij heb ik niet gezien. Pyjamas waren er wel ik heb er nog verschillende gezien van mickey, de prinsessen, the lion king & bambi. En verder was er nog een witte handtas met gekleure mickeys & minnies op maar vond ik zelf een beetje te groot.. Vind er niet meteen een foto van terug ..Ona1991 schreef:Was er verder nog veel Disneyspul te vinden bij Primark?
Schitterende beker!!!!!