Café Mickey Babbelbox 2.0, voor leuke praatjes!
daarjuist bericht gekregen dat ik morgen mag komen en meteen nadien pv, alez als gesprek goed gaatStitch87 schreef:Hatelijk! Was hier meestal 1 september. Succes!Japperboy schreef:nog altijd geen bericht of ik nu al dan niet werk heb, ik besterf het! haat die onzekerheid
Japperboy schreef:daarjuist bericht gekregen dat ik morgen mag komen en meteen nadien pv, alez als gesprek goed gaatStitch87 schreef:Hatelijk! Was hier meestal 1 september. Succes!Japperboy schreef:nog altijd geen bericht of ik nu al dan niet werk heb, ik besterf het! haat die onzekerheidMaar is een vervanging tot november, ben dan toch al wat opgelucht!
Fijn zeg!
Nee dat was ik WitteVM hihi, was heel leuk jullie te leren kennen,nog eens bedankt voor jullie gezellig babbel, wij zijn goed thuis gekomen gelukkig niet met schermutselingen etc.wel enigszins wat vertraging gehad door een wegomleiding maar dat was niet zo erg.Cynderella schreef:Haha, dit is inderdaad een rare opmerking!WitteVM schreef:Ai, en je dochter was al zo moe ... (Jij bent toch degene waar ik tijdens het wachten op de Illuminations naast stond? Anders is dit wel een hele rare opmerking?Cynderella schreef:Vannacht thuis gekomen van dagtrip met de bus naar DLP. Wat een ramp trip was dat zeg! Verschillende medepassagiers konden zich niet gedragen (was ook een uitje van een stichting van minder bedeelde kinderen bij)... Er is zelf gescholden, geslagen en gekrabd!
M'n eerste dagtrip eind april verliep fantastisch. Ik ga het dus echt nog wel een keer een kans geven, maar voor nu ben ik blij dat ik deze trip overleefd heb!)
Ik heb geen dochter (ook geen zoon trouwens). Ik heb helaas geen Illuminations kunnen zien aangezien de bus om 20u alweer retour ging.

DLP teller:82 meerdaagse +23 dagtrips
Kinderen beroofden bezoekers Disneyland voor miljoenen

In Frankrijk begint morgen het proces tegen een Roemeense clan die op grote schaal kinderen bezoekers van Disneyland liet beroven. Dagelijkse buit van één gezin: 800 euro. De kinderen hadden het vooral gemunt op buitenlandse toeristen.
Hoeveel Nederlandse vakantiegangers te maken hebben gehad met de vingervlugge kinderen van de Tinca-clan? Tientallen? De woordvoerster van het Openbaar Ministerie in de stad Meaux, vlakbij Parijs, kan het niet oplepelen. Het strafdossier is erg dik, zegt ze, goede kans dat ook de nodige Nederlanders zijn beroofd.
De criminele Roemeense clan die tussen 2014 en 2016 op bijna industriële wijze Disneyland Parijs teisterde, bestal bij voorkeur buitenlandse toeristen. Die zijn vaak minder op hun hoede en – bijkomend voordeel - doen vanwege taalproblemen lang niet altijd aangifte. Met georganiseerd zakkenrollen en het wegrukken van merktassen draaide alleen al één gezin van de clan een dagomzet van ruim 800 euro.
Lees verder: AD.nl

In Frankrijk begint morgen het proces tegen een Roemeense clan die op grote schaal kinderen bezoekers van Disneyland liet beroven. Dagelijkse buit van één gezin: 800 euro. De kinderen hadden het vooral gemunt op buitenlandse toeristen.
Hoeveel Nederlandse vakantiegangers te maken hebben gehad met de vingervlugge kinderen van de Tinca-clan? Tientallen? De woordvoerster van het Openbaar Ministerie in de stad Meaux, vlakbij Parijs, kan het niet oplepelen. Het strafdossier is erg dik, zegt ze, goede kans dat ook de nodige Nederlanders zijn beroofd.
De criminele Roemeense clan die tussen 2014 en 2016 op bijna industriële wijze Disneyland Parijs teisterde, bestal bij voorkeur buitenlandse toeristen. Die zijn vaak minder op hun hoede en – bijkomend voordeel - doen vanwege taalproblemen lang niet altijd aangifte. Met georganiseerd zakkenrollen en het wegrukken van merktassen draaide alleen al één gezin van de clan een dagomzet van ruim 800 euro.

38x Disneyland Paris, 18x Disney On Ice, 1x Mediterranean Cruise Disney Magic
- Maria-Anna
- Member

OPROEP:Michelle schreef:Kinderen beroofden bezoekers Disneyland voor miljoenen
Maandenlang heeft een Roemeense dievenbende bezoekers bestolen in Disneyland Parijs. Volgens de Franse autoriteiten sloegen ze daarbij naar schatting een miljoen euro scheef. Woensdag start hun proces, de hoofdverdachten riskeren tot dertig jaar cel.
Bent u tussen 2014 en 2016 ook het slachtoffer geworden van de dievenbende in Disneyland? Laat het ons weten via oproep@nieuwsblad.be.
http://bit.ly/2vGjBcs
Bij ons hebben ze het ook eens geprobeerd, bij de ingang van het station duwde iemand een vel papier onder mijn neus dat zat vastgeplakt op karton.Ze had het met 1 hand vast en de andere hand ging richting mijn tas.
Ik heb haar van me afgeduwd maar de rits was al een stukje open, op tijd in de gaten gehad.
Toen begon ze te schelden in een voor mij onbekende taal, we zijn geschrokken weggelopen.
Die dag hoorde ik in de rij van de tassencontrole iemand zeggen dat zijn rugzak open was gemaakt en er iets uit was.
.ºoº *¨ღღ ~ DLP: tel kwijt ~ WDW: 5x ~ DCL Disney Magic: 1x ~ DCA: 1x ~ღღ * ºoº.
Cynderella schreef:Haha, dit is inderdaad een rare opmerking!WitteVM schreef:Ai, en je dochter was al zo moe ... (Jij bent toch degene waar ik tijdens het wachten op de Illuminations naast stond? Anders is dit wel een hele rare opmerking?Cynderella schreef:Vannacht thuis gekomen van dagtrip met de bus naar DLP. Wat een ramp trip was dat zeg! Verschillende medepassagiers konden zich niet gedragen (was ook een uitje van een stichting van minder bedeelde kinderen bij)... Er is zelf gescholden, geslagen en gekrabd!
M'n eerste dagtrip eind april verliep fantastisch. Ik ga het dus echt nog wel een keer een kans geven, maar voor nu ben ik blij dat ik deze trip overleefd heb!)
Ik heb geen dochter (ook geen zoon trouwens). Ik heb helaas geen Illuminations kunnen zien aangezien de bus om 20u alweer retour ging.
Oeps!

Heb nog zitten denken of jullie er wel goed door geraakten met die hoop volk dat er toen was!yolayo schreef:Nee dat was ik WitteVM hihi, was heel leuk jullie te leren kennen,nog eens bedankt voor jullie gezellig babbel, wij zijn goed thuis gekomen gelukkig niet met schermutselingen etc.wel enigszins wat vertraging gehad door een wegomleiding maar dat was niet zo erg.Cynderella schreef:Haha, dit is inderdaad een rare opmerking!WitteVM schreef:
Ai, en je dochter was al zo moe ... (Jij bent toch degene waar ik tijdens het wachten op de Illuminations naast stond? Anders is dit wel een hele rare opmerking?)
Wie weet komen we elkaar nog wel een keertje tegen!
Groetjes!

Nu ik kan internetten binnen de EU in mijn bundel, heb ik een Twitter account aangemaakt om zo nieuws snel te kunnen zien wat betreft characters die in DLP zijn die dag. Welke Disney informatieve accounts volgens jullie nog meer? Ik ben zelf meer van de Instagram, zal denk ik Twitter alleen gebruiken als ik echt in DLP zelf ben. Welke Twitter accounts zijn interessant om te volgen? Ik bedoel dan geen vloggers en bloggers. ED92 en Disneyland Paris volg ik nu.
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007
Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Cafe Mickey natuurlijkLaura schreef:Nu ik kan internetten binnen de EU in mijn bundel, heb ik een Twitter account aangemaakt om zo nieuws snel te kunnen zien wat betreft characters die in DLP zijn die dag. Welke Disney informatieve accounts volgens jullie nog meer? Ik ben zelf meer van de Instagram, zal denk ik Twitter alleen gebruiken als ik echt in DLP zelf ben. Welke Twitter accounts zijn interessant om te volgen? Ik bedoel dan geen vloggers en bloggers. ED92 en Disneyland Paris volg ik nu.
En natuurlijkDisney fandaze
Dankje! Ik kon alleen DLP Magic niet vinden, maar ook zonder die, genoeg om te volgen! Bedankt!
DLP: 27x sinds 1994
- Fantillusion
- Member

Japperboy heeft al een heel rijtje gegeven, maar ter aanvulling: voor characters in Disneyland Paris is ED92 wel het beste vind ik. Wat ik vaak doe is mijn meldingen van die pagina aanzetten als ik in DLP ben, zodat ik een melding krijg bij elke tweet van hen. Gaat niet altijd over characters dan natuurlijk, maar wel veel.
@CharactersPBlog post ook regelmatig live characters.
@CharactersPBlog post ook regelmatig live characters.
If I never knew you, if I never felt this love
I would have no inkling of how precious life can be
I would have no inkling of how precious life can be