Om water drinken leuker te maken voor kinderen lanceert evian® een nieuw formaat. Deze flessen krijgen elk de vorm van een Disneyfiguur: Mickey, Minnie, Daisy, Pluto en Donald.
Vanaf nu verkijgbaar in de deelnemende winkels.
bron : Disney

Thanks! Die ben ik nu ook aan het volgen. Om live meldingen te krijgen, is dat dan de optie (3 bolletjes rechtsbovenin) met "mobiele meldingen inschakelen"? Ik heb twitter nu alleen nog via de laptop. Morgen installeer ik de app op mijn mobiele telefoon.Fantillusion schreef:Japperboy heeft al een heel rijtje gegeven, maar ter aanvulling: voor characters in Disneyland Paris is ED92 wel het beste vind ik. Wat ik vaak doe is mijn meldingen van die pagina aanzetten als ik in DLP ben, zodat ik een melding krijg bij elke tweet van hen. Gaat niet altijd over characters dan natuurlijk, maar wel veel.
@CharactersPBlog post ook regelmatig live characters.
Iemand enig idee welke winkels deelnemen en welke niet?D-Tekenaar schreef:Een nieuw evianformaat speciaal voor kleine handjes!
Om water drinken leuker te maken voor kinderen lanceert evianeen nieuw formaat. Deze flessen krijgen elk de vorm van een Disneyfiguur: Mickey, Minnie, Daisy, Pluto en Donald.

Ik heb ze van de week uit de carrefour meegebracht ...Stijneke schreef:Iemand enig idee welke winkels deelnemen en welke niet?D-Tekenaar schreef:Een nieuw evianformaat speciaal voor kleine handjes!
Om water drinken leuker te maken voor kinderen lanceert evianeen nieuw formaat. Deze flessen krijgen elk de vorm van een Disneyfiguur: Mickey, Minnie, Daisy, Pluto en Donald.

Had via de live chat gesproken over onze ontmoeting en grappig de ze erop reageren! Top programma...D-Tekenaar schreef:Café Mickey bij D-Tales..Ontdek ons vanaf de 52ste minuut !!!

Deze week niet gezien in de Okay bij ons in de buurt, ik spring straks even binnen in DelhaizeAnneliess schreef:Ik heb ze van de week uit de carrefour meegebracht ...Stijneke schreef:Iemand enig idee welke winkels deelnemen en welke niet?D-Tekenaar schreef:Een nieuw evianformaat speciaal voor kleine handjes!

Prins Adam schreef:Had via de live chat gesproken over onze ontmoeting en grappig de ze erop reageren! Top programma...D-Tekenaar schreef:Café Mickey bij D-Tales..Ontdek ons vanaf de 52ste minuut !!!