Stel jezelf voor!

Stap binnen in ons gezellig café, maak een praatje met andere leden, stel vragen of tel samen af naar een volgend tripje.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Welkom op Café Mickey Andastra !
Ik wens je hier heel veel Disney plezier op de plek voor iedere Disney gek :)
Gebruikers-avatar
FilipWuyts
Member
Member
BerichtenCOLON 7
GeregistreerdCOLON 23 Feb 2016, 09:52

Hoi welkom Andastra !
Ik spreek uit ervaring als ik zeg dat dit forum verslavend werkt !
Wij hebben al heel veel uit dit forum gehaald !
if you can dream it ... YOU can do it !

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
MickeyMagic
Member
Member
BerichtenCOLON 54
GeregistreerdCOLON 27 Feb 2016, 11:37

Ik zal mezelf even voorstellen op deze mooie en handige site. Mijn naam is Roland, 42 jaar, getrouwd en een enorme trotse vader van 2 kinderen. Wij genieten als gezin al vele jaren van Disney en omdat we in april naar Disneyworld gaan, vond ik het wel fijn om de voorpret nog eens flink te vergroten middels deze site. Echt super dat jullie elkaar zo enthousiast informeren over van alles en nog wat. Ik hoop dat mijn bijdrage ook iets magisch gaat toevoegen op deze site! :sorc:

Ik hou heel erg van fietsen (dromerig op mijn gemak), muziek luisteren (van The Beatles tot Dave Brubeck en van Strauss tot Bruno Mars), tekenen, schrijven, hardlopen, filosoferen, dromen en staren. :geek:

Ik ben een eigenzinnige taaldocent op een mbo en kan uren met leerlingen kletsen over de magische creaties van Disney.

Het delen van passies vind ik geweldig, dus stuur me gerust een berichtje mocht je willen babbelen. ;)
Laatst gewijzigd door 1 op MickeyMagic, in totaal 27 keer gewijzigd.
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Welkom aan de nieuwe leden!!
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
daantjeme
Member
Member
BerichtenCOLON 10
GeregistreerdCOLON 01 Mrt 2016, 20:51

Hoi allemaal!!
Ik ben Danielle en echte Disney gek :)
Inmiddels 26x naar Disney Parijs geweest en 1 keer naar Disney world :)
Ik hou van de sfeer daar en voel me alsof ik zelf in een sprookje loop daar. Ook vergeet ik daar altijd de hele wereld om me heen en in de wereld zoals nu, is dat heerlijk om even 5 dagen per jaar alleen in een Disney wereld te zijn;) al vind mijn bankrekening het nooit leuk hehe.
Gebruikers-avatar
Artemis
Member
Member
BerichtenCOLON 89
GeregistreerdCOLON 09 Jan 2016, 16:20

Welkom Danielle!
Gebruikers-avatar
Fayetjes
Member
Member
BerichtenCOLON 24
GeregistreerdCOLON 09 Mrt 2016, 20:28

Hoi hoi
Ik ben Mariska 32 jaar. heb twee kinderen 5jaar en 7 maandjes. Wij als gezin zijn allemaal gek op Disney .
in 2014 ben ik getrouwd met me mannetje en hoe kon dat anders dan helemaal in Disney stijl. Van mijn jurk tot aan de taart en bloem stukken alles was Disney.we kregen zelf een brief uit Disneyland Parijs dat ze het geweldig vonden dat we in het Disney thema zijn grtrouwd. Ons vakantie plek is dan ook disneylandparijs.ik ben in 1999 voor het eerst naar Disney gegaan.en sinds dien verslaafd . 2007 ook in Disney geweest.2012 naar Disney 2013 ,2014 twee keer met een maand er tussen eerst 5 dagen (huwelijksreis) geweest daarna drie dagen kerst seizoen.. En nu gaan we in augustus weer voor 5 dagen.We kijken er nu alweer naar uit. Wij willen nog een keer naar disneyworld gaan als de kinderen wat grote zijn.
groetjes
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207

Welkom Fayetjes !

Ik wens je hier heel veel Disney plezier op Café Mickey .
xDREAMERx
Member
Member
BerichtenCOLON 11
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2016, 14:12

Hoi allemaal!

Mijn naam is Dana en ik ben 22 jaar. Ik ben al mijn hele leven fan van Disney. Mijn favorite film is na al die jaren nog steeds Belle en het Beest. Ook ben ik gek op Disneyland Parijs. Mijn ouders namen mij daar voor het eerst mee naar toe toen ik 6 jaar oud was. En sindsdien zijn we om het jaar naar Disneyland geweest. Afgelopen oktober is de laatste keer dat ik er geweest ben. Mijn ultime disneydroom is om ooit naar Amerika te gaan voor een 'Disney reis' zodat ik daar alle parken kan bezoeken. Maar ik denk dat ik dan wel eerst even de jackpot moet winnen :D
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207

Welkom xDREAMERx !

Ik wens je heel veel Disney plezier hier op Café Mickey :D
En hier zitten nog een paar DIE HARD ' Belle en het Beest fans hoor :)
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207

D-Tekenaar schreefCOLONWelkom xDREAMERx !

En hier zitten nog een paar DIE HARD ' Belle en het Beest' fans hoor :)
Gebruikers-avatar
Julie11
Member
Member
BerichtenCOLON 4
GeregistreerdCOLON 07 Mrt 2016, 00:39

Hoi allemaal!!!
Mijn naam is Juliette en ben 22 jaar. Ik ben een super Disney fan.
Afgelopen zomer ben ik voor het eerst naar Disneyland Park in Anaheim geweest. Was super! Dit jaar weer naar Disneyland in mei :D
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207

Welkom Julie11 !

Gebruikers-avatar
elske
Member
Member
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 16 Mrt 2016, 08:19

Juist terug van een weekendje disney met mijne vriend. Het was zalig weer en zou zo terug willen gaan. Nog eventjes wachten, met Halloween ga ik terug.
Gebruikers-avatar
WendyJordy
Member
Member
BerichtenCOLON 8
GeregistreerdCOLON 16 Mrt 2016, 13:43

Hoi hoi!
Mijn naam is Wendy en al sinds het begin van Disneyland Parijs kom ik er elk jaar, het liefst twee keer maar ach het budget werkt niet altijd mee. Ondertussen heb ik het virus over gegeven aan mijn zoontje van nu net vier. Voor mij is Disney iets van 'thuiskomen' zodra ik daar ben valt alles van mij af en kan ik gewoon lekker genieten. Al zie ik alles 100 keer, steeds vind ik weer wat nieuws.
Ik ben zodanig Disney gek dat ik op mijn linker arm een volledige Disney sleeve aan het realiseren ben, tja het zit in je bloed of niet.. Ik heb nog even te gaan maar kan niet wachten tot ik klaar ben :D

Ik hoop hier leuke mensen te leren kennen die ook gewoon datzelfde virus niet los kunnen en willen laten hihi...
Groetjes!
It's kind of fun to do the impossible
- Walt Disney -
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar