Stel jezelf voor!

Stap binnen in ons gezellig café, maak een praatje met andere leden, stel vragen of tel samen af naar een volgend tripje.
BUTTON_POST_REPLY
bartp
Member
Member
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 16 Jun 2016, 16:10

beste mijn naam is Bart
ik ben 34 jaar ik heb me bij deze aangesloten
met de reden dak ik zeer
fan en om in eigen woorden te zeggen zot van Disney ben
ik ben zelf afkomstig van Liedekerke
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Welkom bartb !!

Ik wens jou alvast heel veel Disney plezier op Café Mickey !!!
Gebruikers-avatar
elke w
Member
Member
BerichtenCOLON 295
GeregistreerdCOLON 07 Sep 2011, 12:45

bartp schreefCOLONbeste mijn naam is Bart
ik ben 34 jaar ik heb me bij deze aangesloten
met de reden dak ik zeer
fan en om in eigen woorden te zeggen zot van Disney ben
ik ben zelf afkomstig van Liedekerke
. Welkom Bart! Leuk om eens iemand uit de buurt op het forum te hebben! Ikzelf ben van Asse.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikers-avatar
Lizzi
Member
Member
BerichtenCOLON 4
GeregistreerdCOLON 18 Jun 2016, 17:50

Hallo allemaal,

Mijn naam is Lizzi, ik ben 30 en heb twee kinderen van 4 en 6. Afgelopen week besloten om dit jaar toch maar weer een keer naar Disney te gaan. Ik ben in mijn leven ongeveer 12 keer naar Disney geweest en dit wordt de derde keer samen met de kinderen. We gaan in augustus naar Sequoia Lodge in een Golden Forest kamer, ik ben daar nog nooit eerder geweest dus ben heel benieuwd!
Gebruikers-avatar
Lisjuh
Member
Member
BerichtenCOLON 222
GeregistreerdCOLON 19 Mei 2015, 14:25

Lizzi schreefCOLONHallo allemaal,

Mijn naam is Lizzi, ik ben 30 en heb twee kinderen van 4 en 6. Afgelopen week besloten om dit jaar toch maar weer een keer naar Disney te gaan. Ik ben in mijn leven ongeveer 12 keer naar Disney geweest en dit wordt de derde keer samen met de kinderen. We gaan in augustus naar Sequoia Lodge in een Golden Forest kamer, ik ben daar nog nooit eerder geweest dus ben heel benieuwd!
Welkom!

Golden forrest kamer is een super keuze, ga je zeker geen spijt van krijgen. Alvast veel plezier op het forum en in Disney!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Jolekejo
Member
Member
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 23 Jun 2016, 11:15

Hoi
Mijn naam is Jolien, ik ben 22 jaar.
Ik ben vanaf kleins af aan grote fan Disney en ben natuurlijk nog steeds grote fan en ging met mijn ouders en heel vrienden en familie met een hele groep naar disneyland als ik klein was.

Maar ga vanaf nu proberen 1 a 2 keer per jaar naar disneyland te gaan :D
Gebruikers-avatar
Michelle
Member
Member
BerichtenCOLON 618
GeregistreerdCOLON 21 Nov 2011, 22:02

Hoi Jolien, welkom op het forum!

Lijkt mij een erg goed voornemen om meer naar Disney te gaan ;)
Als je wat wil weten kan je hier alles vinden.
Afbeelding
38x Disneyland Paris, 18x Disney On Ice, 1x Mediterranean Cruise Disney Magic
Gebruikers-avatar
pretparkavonturen
Member
Member
BerichtenCOLON 14
GeregistreerdCOLON 27 Jun 2016, 19:10

Hoi Allemaal!
Ik ben Sabine en ben alweer 28 jaar oud. Ben helemaal gek van Disney en vind het ontzettend leuk om naar verschillende pretparken te gaan.
Daarnaast vind ik het leuk om verschillende disney diy te maken.
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207

Welkom pretparkavonturen !
Ik hoop dat je een leuke tijd krijgt op Café Mickey .
Stitch.626
Member
Member
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 28 Jun 2016, 17:55

Hoi allemaal,

Mijn naam is Sabine, ik ben 19 jaar oud en ben al die jaren fan gebleven van Disney. Mijn favoriete Disney films zijn Lilo & Stitch, Bambi en The Lion King. Pas geleden heb ik Finding Dory gezien en ik moet zeggen dat deze toch ook een beetje bij de favo's is gaan horen.

Sinds een poosje ben ik ook de Tsum Tsums gaan sparen. Dit gaat wel een beetje moeizaam zonder creditcard, maar ik doe mijn best haha :)

Liefs
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Welkom Sabine! Heel veel plezier hier.
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207

Welkom Stitch.626 !
Ik wens je heel veel plezier hier op café Mickey :)
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

Hallo,

mijn naam is Ruth en volg al ff de fbpagina, ben 29 jaar en woon in regio Kortrijk. Ik heb een dochtertje die net 2 jaar is geworden. Al van kinds af serieuze fan van Disney (soms er een beetje (extreem) over volgens mijn man ;) ). Mijn eerste Disneytripje was in 1997. Ondertss al een 10-15x geweest (al dan niet met overnachtingen). Toen ik zwanger was zijn we voor de 'laatste' keer geweest om dan terug te komen als de kindjes ouder zijn. Maar ahja, wie kan zolang wachten ;). Dus ondertussen ook al 2x met de dochter geweest en in januari hebben we weer een tripje geboekt van 4 dagen (eerste keer voor onze kleine meid dat we meerdere dagen gaan). Ik kan al niet wachten :D. Ik hoop echt dat we Sofia het prinsesje en Jake zullen zien, ze is een topfan (en mama stiekem ook ;) )! En natuurlijk veel meer Disneyfiguren :).
En wie weet schaffen we ooit een abonnement aan.
Gebruikers-avatar
Miss Ariel
Member
Member
BerichtenCOLON 1806
GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37

Een magisch welkom aan alle nieuwe leden!!! :sorc:
Dat jullie een leuke tijd op dit gezellige forum mogen hebben ;)
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Gebruikers-avatar
ElsV
Member
Member
BerichtenCOLON 530
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:14

Stitch87 schreefCOLONHallo,

mijn naam is Ruth en volg al ff de fbpagina, ben 29 jaar en woon in regio Kortrijk. Ik heb een dochtertje die net 2 jaar is geworden. Al van kinds af serieuze fan van Disney (soms er een beetje (extreem) over volgens mijn man ;) ). Mijn eerste Disneytripje was in 1997. Ondertss al een 10-15x geweest (al dan niet met overnachtingen). Toen ik zwanger was zijn we voor de 'laatste' keer geweest om dan terug te komen als de kindjes ouder zijn. Maar ahja, wie kan zolang wachten ;). Dus ondertussen ook al 2x met de dochter geweest en in januari hebben we weer een tripje geboekt van 4 dagen (eerste keer voor onze kleine meid dat we meerdere dagen gaan). Ik kan al niet wachten :D. Ik hoop echt dat we Sofia het prinsesje en Jake zullen zien, ze is een topfan (en mama stiekem ook ;) )! En natuurlijk veel meer Disneyfiguren :).
En wie weet schaffen we ooit een abonnement aan.
leuk iemand uit mijn streek ,ik ben van Lauwe.
Welkom hier

Verstuurd vanaf mijn ALE-L21 met Tapatalk
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar