[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 2401: Undefined array key "PAGE_TITLE_NUMBER" Spider-Man naar Disneyland Parijs - - Forum Café Mickey
Ja de wachtrij is gemiddeld een uur! Hij dus erg populair en je moet er vroeg bij zijn voor een minimale wachttijd. Op zich valt de drukte wel mee vond ik, maar het meeten gaat niet zo snel en is een 'heel gedoe' om in de locatie te komen. Je moet er helemaal omheen lopen en als je dus bijvoorbeeld met vier bent en je allemaal apart op de foto wilt dan duurt het even voordat je allemaal gewisseld hebt. Daardoor staat er een lange wachttijd, want als je kijkt hoeveel mensen er staan valt het eigenlijk reuze mee.
Ik vond dat hij ook een erg leuke handtekening neer zette In mei was op donderdag en vrijdag de wachttijd 30min, goed te doen. Maar in het weekend was het snel 90min al!
DLP: 27x sinds 1994 WDW: 9x sinds 2009 DLC: 1x sinds 2007
Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Ze gebruiken vanaf nu steeds 2 wachtborden... Wij zijn tweemaal gepasseerd, eerste keer stond er op ene bord "60min", op andere: "50min". Tweede keer hadden we "30min" en "40min". Denk dat ze zo meer een tussentijd willen aangeven, alleen vind ik het dan erg stom om twee borden te plaatsen (verschillende dan nog). Plaats dan gewoon één met twee tijden op...
Moet wel zeggen: onze ontmoeting met Spidey was ook erg leuk!! Schitterend character, hoewel ik niet echt Marvelfan ben. Hopelijk blijft hij nog wat langer "hangen" in de Studios!!
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
van mij mag hij gewoon blijven. vind het erg leuk gedaan en super voor de jongetjes die graag eens een held ontmoeten, de meisje hebben de prinsessen al
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day Part of that Disney world <3 *Magical Bucketlist*