Dank u wel voor het aanbod! Misschien dat er 1 van mijn nichtjes meewilt komen en dan kan ik misschien rijden en jou oppikken in Antwerpen! Ik wil gewoon niet de ganse weg alleen rijden! Ik laat zeker nog iets weten!LadyLevaenen schreefCOLON@Els: wel als jij met de trein naar Antwerpen kan komen, wil je ik wel oppikken bij het station (stukje tram naar Merksem) en vandaaruit de auto inspringenElsV schreefCOLONIk zou heel graag komen,maar ik zie het totaal niet zitten om zover alleen te rijden! Dus even zoeken naar een oplossing of mensen die hier in west-vlaanderen wonen!
Verstuurd vanaf mijn GT-P3100 met Tapatalk
Café Mickey Meet 2014 in de Efteling
- Sprookjesprins6
- Member

- BerichtenCOLON 72
- GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 18:06
Ik kom uit denhaag
En kom mis met mijn dochtertje!
Heeft iemand zin die dag ook pins te ruilen?
En kom mis met mijn dochtertje!
Heeft iemand zin die dag ook pins te ruilen?
I
Disney!
Wie wil pins ruilen??
The most fantastic, magical things can happen, and it all starts with a wish.
Wie wil pins ruilen??
The most fantastic, magical things can happen, and it all starts with a wish.
ElsV schreefCOLONDank u wel voor het aanbod! Misschien dat er 1 van mijn nichtjes meewilt komen en dan kan ik misschien rijden en jou oppikken in Antwerpen! Ik wil gewoon niet de ganse weg alleen rijden! Ik laat zeker nog iets weten!LadyLevaenen schreefCOLON@Els: wel als jij met de trein naar Antwerpen kan komen, wil je ik wel oppikken bij het station (stukje tram naar Merksem) en vandaaruit de auto inspringenElsV schreefCOLONIk zou heel graag komen,maar ik zie het totaal niet zitten om zover alleen te rijden! Dus even zoeken naar een oplossing of mensen die hier in west-vlaanderen wonen!
Verstuurd vanaf mijn GT-P3100 met Tapatalk
is goed, we spreken in tegen dan wel verder af
~1000ste lid van caféMickey~
"Do you find me enchanting or do I posess real beauty?": the evil queen
"Do you find me enchanting or do I posess real beauty?": the evil queen
Nancke schreefCOLONKitty je hebt normaal een mail van mij. Kijk er naar uit
Hey Nancke, ik heb je mail goed ontvangen
Places of Magic: Walt Disney World (1998 + 2010) - Disneyland California (2011) - Disneyland Paris (1996 + 2007 - ...) - Disney Cruise Line (2013)
"Think, Believe, Dream, Dare" ~ Walt Disney
Ook ik ga proberen ff wat te regelen hier thuis zodat ik er ook bij kan zijn, heb s'avonds nog een reunie met allemaal oude bekenden vanuit de Discotheek Galaxy waar wij vroeger allemaal kwamen gelukkig niet zo ver van Tilburg af .........word vervolgd dus!

DLP teller:82 meerdaagse +23 dagtrips
Allemaal welkom; je stuurt me maar een mailtje met het aantal personen
. Niets belet jullie trouwens om alleen, of met vrienden, doorheen de Efteling te lopen. We kunnen allen samen een groepsfoto laten maken, en daarna elk ons zin doen 
Places of Magic: Walt Disney World (1998 + 2010) - Disneyland California (2011) - Disneyland Paris (1996 + 2007 - ...) - Disney Cruise Line (2013)
- Miss Ariel
- Member

- BerichtenCOLON 1806
- GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37
hey iedereen, ik vind dit een superleuk idee
ik ga bij mijn vriend horen en kijken ofdat het lukt om te komen.
wordt vervolgd
ik ga bij mijn vriend horen en kijken ofdat het lukt om te komen.
wordt vervolgd
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Ondertussen heb ik al een aantal e-mailbevestigingen ontvangen: ons groepje bestaat al uit 22 Café-Mickey-vrienden... Ik kijk er alvast naar uit!