Wij zijn met onze dochter op 8mnd naar disney geweest,was goed te doen.
Ze mocht overal(uitgezonderd de snelle attracties ) mee in op de schoot,ook peter pan,pirates
etc.
De babycare centers zijn heel fijn en van alle gemakken voorzien,lekker rustig ook!
Maar ook in de andere restaurants hielpen ze ons met het opwarmen van eten en fles.
Je moet je dagje een beetje aanpassen aan je kindje,wij deden dan ook de snelle dingen als ze
sliep maar dan nog... ze was absoluut niet lastig,genoeg te zien en te horen voor die kleintjes,genieten doen ze zeker!
Disney met baby en kleine kinderen.
Wij gaan in aug naar dlp ons hotel is sequoia lodge . Even een vraagje aan jullie . Onze dochter is dan net 1 jaar en eet thuis gewoon een boterham mee als lunch. Hoe deden jullie dat? En weet iemand of je makkelijk een avond fles op kan warmen in het hotel ? Alle tips zijn welkom natuurlijk.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
- D-Tekenaar
- Member

Ey Fayetjes
Op één ding kan ik je al antwoord geven !
Zowel in de parken (bij BV Baby Care en de restaurants zonder tafelbediening ) zijn microwaves aanwezig .
En deze vind je ook makkelijk in de hotels.
Gewoon even vragen aan de cast members .
En zij helpen je dan graag verder .
Op één ding kan ik je al antwoord geven !
Zowel in de parken (bij BV Baby Care en de restaurants zonder tafelbediening ) zijn microwaves aanwezig .
En deze vind je ook makkelijk in de hotels.
Gewoon even vragen aan de cast members .
En zij helpen je dan graag verder .
- D-Tekenaar
- Member

Ik weet dat er in het verleden een service was .xantio79 schreef:Vraagje: Ik lees dat in de Disneyhotels er een Babysit service is. Heeft iemand hier ervaring mee??
Maar hier kan ik helaas niets meer van vinden .
Ik vrees dus dat je buten Mary Poppins geen enkele Babysit zal vinden in het park
- Mama van prinsesjes
- Moderator

Wij hebben zelf een fleswarmer meegenomen. Maar aan de receptie kun je ook makkelijk om een waterkoker vragen indien die niet aanwezig is op de kamer. gebruik niet de minibar als je iets koel moet zetten, die werkt automatisch als je er wat uit haalt. dan maakt het niet uit of je het er later weer wat terug zet.Fayetjes schreef:Wij gaan in aug naar dlp ons hotel is sequoia lodge . Even een vraagje aan jullie . Onze dochter is dan net 1 jaar en eet thuis gewoon een boterham mee als lunch. Hoe deden jullie dat? En weet iemand of je makkelijk een avond fles op kan warmen in het hotel ? Alle tips zijn welkom natuurlijk.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Volg onze avonturen op instagram
- Mama van prinsesjes
- Moderator

Als je nog meer wilt weten, roep maar, het kan zijn dat ik nog wat vergeet.Fayetjes schreef:Bedankt voor de tips
Bedankt. Met onze zoon gingen we pas voor het eerst op zijn 2 e verjaardag dus dat was ietsjes makkelijker natuurlijk. Ik ben nog iets aan het verzinnen op de boterhammetjes want die heb ik er niet gespot in Disney . En de broodjes zijn nog te hard.
- Mama van prinsesjes
- Moderator

Dat zou ik inderdaad ook doen en beleg wat goed houdbaar is buiten de koelkasst.