Annet schreef:Wat een zieke grap van die vrouw. Je gaat toch niet voor de gein roepen dat je de vriendin van een van die gijzelaars bent en de boel gaat opblazen?!
Dat was ook wat ik las. Gelijk eruit zetten die handel!
En voor de rest kan ik me alleen maar aansluiten bij D-tekenaar. Als iedereen eens wat meer respect en liefde voor elkaar had.....
Wij waren vandaag in het park en hebben helemaal niks gemerkt van de ontruiming. Er liepen iets meer militairen op het voorplein, en we zagen een paar "bom honden" maar ik heb me moment onveilig gevoeld in het park. Raar om dan 'avonds op het forum en op facebook te lezen van de ontruiming.
Het is erg wat er gebeurd, en voor Disneyland Paris is het idd ook niet echt goede reclame, want je hebt sowieso mensen die door angst daar nu wel het komende jaar de streken rond Parijs zullen vermijden. Zo zijn er bij Sequoia Lodge wel een groot aantal mensen die vervroegd naar huis gingen gewoon door angst, terwijl het gewoon maar vals alarm was door één domme vrouw.
Mij zal het in elk geval niet afschrikken. Ik heb dit jaar zelfs meer tripjes gepland staan naar Disneyland Parijs dan afgelopen jaar, dus aan mij zullen ze als steun dit jaar juist extra tripjes mogen verwachten. Het kan overal gebeuren, en je leeft maar één keer. Ik ga dus mijn leuke tripjes niet door angst laten liggen.
Zoveel volk op straat in Parijs ,hopelijk brengt het wat op! Mijn gedachten zijn vooral bij iedereen die ik ken in en rond Parijs,zowel familie als Disneyvrienden! Uren heb ik al aan hun gedacht deze week!
Ik hoop niet dat er juist dingen gaan gebeuren doordat er zoveel mensen op straat zijn.
Hoeft weer maar één gek met een vuurwapen zijn.. Niet dat ik denk dat er een terroristisch aanslag plaats zou vinden, meer iemand die alleen handelt. Bah, hoop dat alles overal goed verloopt.
Gelukkig maar! Het was echt geen fijn gevoel toen ik het las en wij op dat moment in hotel New York verbleven.
Je denkt er toch even over na om weg te gaan. Gelukkig was daarna alles weer ok en hebben we weer een super verblijf gehad.