Laura-Lisa (28) sterft tijdens droomjob in Disneyland

Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

ow, dit is wel heel erg. :(
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
magicmama
Member
Member
BerichtenCOLON 274
GeregistreerdCOLON 08 Aug 2014, 19:00

Jemig wat erg

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
lieve-1973
Member
Member
BerichtenCOLON 103
GeregistreerdCOLON 14 Nov 2014, 19:57

vraag ik me af dat er dan niet meer aan de hand is. kan mis zijn maar na 5 weken?
ook niet zo fijn voor de familie en vrienden.
die willen ook verder.
groetjes
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Ze mag wel begraven worden, maar niet gecremeerd tot het onderzoek is afgesloten, voor het geval ze toch nog iets van de sectie opnieuw moeten doen.
moorhunhe
Member
Member
BerichtenCOLON 564
GeregistreerdCOLON 08 Jan 2013, 11:13

Blijkbaar is dat zo in Frankrijk hoorde ik van een vriendin die haar ook kende.
lieve-1973
Member
Member
BerichtenCOLON 103
GeregistreerdCOLON 14 Nov 2014, 19:57

olafLover schreefCOLONZe mag wel begraven worden, maar niet gecremeerd tot het onderzoek is afgesloten, voor het geval ze toch nog iets van de sectie opnieuw moeten doen.
ha oke vandaar weer iets dat meer weet.
Paula
Member
Member
BerichtenCOLON 258
GeregistreerdCOLON 05 Mei 2014, 20:02

Het klopt inderdaad dat een lange procedure normaal is in Frankrijk. Ze is natuurlijk op het werk gevonden en alles moet uitgesloten worden. Niet alles is ook perfect verlopen en er zijn wat dingen die alles nog wat moeilijker hebben gemaakt, maar ik ga niet in details treden. Niet dat er iets anders aan de hand is hoor, dat bedoel ik niet. Bedoel meer foutjes als afspraken, lang duren ivm feestdagen etc.

Haar moeder wil haar graag cremeren, zodat ze haar bij d'r heeft.
De keuze zou nu zijn begraven, begraven en dan cremeren als het onderzoek afgerond is of haar lichaam gekoeld bewaren tot afronden onderzoek.
Het is te hopen dat het niet lang meer duurt..
Gebruikers-avatar
Takkie
Member
Member
BerichtenCOLON 166
GeregistreerdCOLON 28 Jan 2015, 17:10

Los van dat ik het verloop van zaken echt schandalig vind, vind ik het een heel mooi stuk! Ik kende haar niet persoonlijk, maar ik vind het gewoon mooi..
Who says we have to grow up? - Walt Disney
http://www.instagram.com/anieksdaydream
Gebruikers-avatar
boogschutter
Member
Member
BerichtenCOLON 752
GeregistreerdCOLON 20 Jan 2011, 14:09

Is toch erg voor de nabestaanden
Gebruikers-avatar
Takkie
Member
Member
BerichtenCOLON 166
GeregistreerdCOLON 28 Jan 2015, 17:10

Ja inderdaad. En nu ik het een tweede keer lees vind ik sommige stukken ook wat.. Vreemd geschreven? Maar goed alle liefde en sterkte voor haar familie want heftig zeg. Alsof ze het niet al moeilijk genoeg hebben..
Who says we have to grow up? - Walt Disney
http://www.instagram.com/anieksdaydream
Paula
Member
Member
BerichtenCOLON 258

Wellicht dat het online artikel wat makkelijker is te lezen:
(even klikken voor vergroting)

Afbeelding
Afbeelding
Paula
Member
Member
BerichtenCOLON 258

Als jullie het niet erg vinden deel ik hier ook graag mijn commentaar.
Het artikel is niet perse slecht, het is een goede schrijver. Toch vind ik het moeilijk..
Ergens vind ik het heel negatief en de focus ligt teveel op het droevige. Ook niet alles klopt. Ik heb gevraagd om stukken aan te passen, maar helaas.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2014, 13:57

Ik snap wat je bedoelt Paula, ik kreeg er ook een beetje een vreemd onderbuik gevoel bij toen ik het las. En het kwam bij mij niet helemaal over als de Laura-Lisa zoals ik haar had leren kennen.
moorhunhe
Member
Member
BerichtenCOLON 564
GeregistreerdCOLON 08 Jan 2013, 11:13

HLN staat echt bomvol fouten, dus neem dat aub niet persoonlijk op, ookal is dat ontzettend zwaar.
Het is nu wel de krant die ik altijd online lees, vind de rest van de online kranten moeilijk lezen, zwaar laden etc, dus daarom de deze, maar staat bomvol typfouten, vol foute feiten etc ... dus dat is helaas over Laura-Lisa niet anders.
Paula
Member
Member
BerichtenCOLON 258

moorhunhe schreefCOLONHLN staat echt bomvol fouten, dus neem dat aub niet persoonlijk op, ookal is dat ontzettend zwaar.
Het is nu wel de krant die ik altijd online lees, vind de rest van de online kranten moeilijk lezen, zwaar laden etc, dus daarom de deze, maar staat bomvol typfouten, vol foute feiten etc ... dus dat is helaas over Laura-Lisa niet anders.
Oh ik weet dat de krant niet een al te beste reputatie heeft qua waarheden etc.
De moeder, broertje en ik hebben een persoonlijk gesprek gehad met de journalist, die werkt als freelancer voor de krant. Hij schrijft dus speciaal deze column en schrijft naar mijn verder geen nieuwsartikelen voor de krant.

Alles wat in het artikel staat komt dus van ons drieën. (en zeker met behulp van stukjes die anderen over haar geschreven hebben)
Ik had haar moeder geadviseerd te vragen voor het plaatsen eerst het artikel te mogen lezen om eventueel nog wat te kunnen aanpassen. Het gaat toch om een volledige pagina in een landelijke krant en als vriendin, maar zeker als moeder en broertje wil je toch dat het klopt.

Voordat het geplaatst is heb ik dus gesproken met de moeder van Laura-Lisa en namens ons alle drie een mail opgesteld met wat we graag aangepast zien en een uitgebreide reden waarom. Eigenlijk precies wat ik ook in mijn stukje heb gezet. We hebben ook gevraagd of het stukje over haar passie voor muziek wat uitgebreider kon, want in de oude versie stond letterlijk 1 zin. Ik ben heel blij dat hij dat wel heeft aangepast. Verder vind ik het ook helemaal geen slecht artikel, het gaat puur om een paar woorden/zinnen.
Maar aangezien ik een lang gesprek heb gehad met de journalist en ik persoonlijk wel goed naar voren kom in het artikel, voel ik me toch ergens verantwoordelijk. Maar goed, het is niet anders en het staat nu eenmaal zo in de krant.

Toch kon ik het niet laten om dat stukje te schrijven. Ik vind het verschrikkelijk dat anderen een beeld zouden krijgen van haar dat gewoon niet klopt. Het geeft niet dat ze ongelukkig was in Disney als het echt zo zou zijn, maar het is gewoon echt niet zo! Zelfde geldt voor de vriendschappen.
Anyways, ik moet het maar even laten rusten.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar