Onze eerste trip naar WDW// Tips /Reis /vliegticket/..

Alle algemene informatie over het WDW Resort
Artemis
Member
Member

Wij gaan ook in september, en ik heb een pakket via expedia.nl kunnen regelen. We zullen 10 dagen in Orlando zijn, met een overstap op Gatwick om dan ons reis te vervolgen naar Orlando International Aiport. Vandaar uit heb ik een shuttle geregeld die ons naar het hotel brengt (B Resort and Spa) dit hotel ligt dicht bij Disney Springs. Ik heb vlucht én hotel beide voor onder de 500 euro kunnen boeken.
boogschutter
Member
Member

mooie prijs
Artemis
Member
Member

boogschutter schreef:mooie prijs
Ja dat vond ik ook, ik kwam op alleen de kamer (voor 2 personen en zonder vlucht) op bijna 3000 euro uit, dat vond ik wat te gortig. Toen ik vlucht erbij deed, zakte het ineens :thumbs:.

Nu lopen de prijzen weer op, zag ik.
moorhunhe
Member
Member

Ik kon ook mijn vlucht naar San Fransisco voor oktober aan 510 € krijgen, maar dan moest ik wel verplicht ook bij hun een hotel voor in totaal 4 nachten boeken, en vermits mijn vriendin in de US op dat moment sliep, en wij nog absoluut niet wisten welk hotel in Disneyland enzo, pech dan maar. 'k Heb dan toch nog een goede deal gehad met de vlucht alleen, wel lange layover, en om 3h 's morgens alweer op de luchthaven zijn om te vertrekken.
Hardstyle_Unicorn
Member
Member

Nog even een andere vraag, kun je in het resort betalen met de gewone bank kaart als je deze laat openstellen voor de vs ?
Of is een kredietkaart verijst ?
boogschutter
Member
Member

Kan ook als je je bankaart omzet naar wereldkaart.
Heb je geen credit card?.
Had bankkaart voor alle zekerheid omgezet maar niet gebruikt.
Fooien gingen van credit card af.en wat souverniers ook.
En wat cash mee
Hardstyle_Unicorn
Member
Member

We hebben een prepaid Mastercard die we gebruiken voor al onze betalingen.
Ik wou deze week eens bij de bank informeren wat de mogelijkheden waren.
Bedankt voor de info ;)
boogschutter
Member
Member

Ik kon dat via internet overzetten.ze adviseren om dit zo kort mogelijk van te voren om te zetten.en als je terug bent weer naar europakaart.zou veiliger zijn.
Volgens mij kon ik een periode kiezen en ging het paar weken na reis terug naar europakaart
Suus
Member
Member

Hardstyle_Unicorn schreef:We hebben een prepaid Mastercard die we gebruiken voor al onze betalingen.
Ik wou deze week eens bij de bank informeren wat de mogelijkheden waren.
Bedankt voor de info ;)
Wij hebben afgelopen jaar in Disneyland onze prepaid creditcard gebruikt. Ging prima.
Ook de fooien etc.

Zelfs de auto hebben we er mee gehuurd!
Ons YouTube-kanaal: TROJ TV
Onze avonturen:
BLOG

Disneyland Paris: Ontelbare keren
Walt Disney World; 2x, 2014, 2018
Disneyland Resort California: 4x, 2004, 2006-2007, 2015, 2019
Bibbi
Member
Member

Ook van mij even een vraag.
Single mama wil met zoon de eerste trip daar Disney World maken. Om het makkelijker te maken wil ik een pakket boeken via TUI.
We landen dan op Sanford met een rechtstreekse vlucht en er zit transfer bij(geen rijbewijs)
Rechtstreekse vlucht vindt ik ook heel fijn aangezien we voor het eerst samen een vliefreis maken.
Als ik via TUI ook parktickets boek dan kan ik geen fast pas reserveringen 60 dagen van te voren maken omdat je de reisbescheiden pas een aantal weken voor vertrek pas ontvangt.
Als ik parktickets via Disney.UK boek kan ik mijn boekingen dan aan elkaar linken en wel 60 dagen van te voren fast pas reserveringen maken?

Hoop dat iemand het weet of nog tips heeft
Iejoortje
Member
Member

Een praktische tip: zorg dat je een toestemmingsformulier mee hebt waarin de vader toestemming geeft dat zoonlief mee mag of een bewijs dat jij alleen het voogdij hebt!!
Anders kan de douane je tegenhouden het vliegtuig in en kom je niet eens het land uit. ;)

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
boogschutter
Member
Member

Die papieren kan je vinden op site rijksoverheid.heb ze ook nodig.

Als je een hotel onsite heb zou je idd je tickets van uk site moeten kunnen linken in je mde account.
Het kan wel zijn als je bij tui boekt je even moet bellen naar wdw om amerikaans nr voor dat account te maken.is ook nodig als je bij uksite boekt
calimero
Member
Member

Heb in 2010 ook via reisbureau geboekt en na vragen kreeg i, keurig netjes minn reserveringscode van wdw ruim voor dat ik reserveringen kon maken voor restaurants toeng alleen was dat mogelijk.mdus als je via reisbureau wil boeken gewoon vragen of je het nummer al op voorhand kan krijgen,
disneyfan29
Member
Member

Even een vraag van mijn eigenlijk als ik ook naar walt disneyworld zou willen is hoe het werk met de verplichte fooi en vrijwillige fooi en bij welke restaurant typen betaal je het wel en bij welke niet.
2004, 2005, 2006 ibis hotel
2008 2014 hotel santa fe
2013, 2018 cheyenne
2015, 2017, 2018 magic circus
2015 kyriad
2015, 2016 newport bay
2017 sequoia lodge
2017 B&B
2016 dream castle
2019 Npbc,Disneyland hotel, explores, cheyenne
Iejoortje
Member
Member

Alle restaurants waar je wordt bediend, betaal.je fooi. Ben je tevreden 18% van de rekening. Erg tevreden 20% en niet tevreden 15%. Nooit minder, dat is een belediging.
Housekeeping 1 dollar per nacht per persoon. Iemand die je koffers draagt 1 dollar per koffer.
Google eens op "fooien Amerika" en verdiep je daar even in. ;)

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Plaats reactie

Terug naar “Walt Disney World Resort”