Toch een vraag omtrent kosten naar wdw

Alle algemene informatie over het WDW Resort
Gebruikers-avatar
boogschutter
Member
Member
BerichtenCOLON 752
GeregistreerdCOLON 20 Jan 2011, 14:09

Die actie begint meestal eind april.
ik heb toen 23 april 2015 geboekt voor aug 2016.
dus het is dan wel voor het jaar erna.al deze voorbij is komt er meestal een actie met 100 € dollar giftcard.
voor vliegtickets had ik skyscanner ingesteld.kreeg ik elke dag mail als prijzen stegen of daalden.en gekocht wat voor mij in deze periode goede prijs leek.

Voordeel van onsite verblijven is dat je vanaf mco gratis vervoer hebt naar en van wdw.en de gratis shuttles van hotel naar parken.
Gebruikers-avatar
NickySacred
Member
Member
BerichtenCOLON 31
GeregistreerdCOLON 04 Mrt 2015, 18:24

Laura schreefCOLONWat Prins Adam zegt, vooral als je de aanbieding boekt met 14 dagen = 7 dagen entree betalen, free dining plan, $200 giftcard en free memory maker is wel de beste aanbieding die je kunt krijgen. Dan hoef je alleen nog maar vliegtickets toe te voegen. Die prijzen daarvoor is het heel goed opletten. Wij hebben nu directe retourvlucht van Duitsland (is dichterbij voor ons dan Schiphol) naar Orlando international voor €500 pp.

Voor precieze prijzen mag je me PB-en, maar voor 2 pers 15 dagen incl directe retour vlucht , 5 dagen volledig eten verzorgd (2x maaltijd, 2x snack, met Amerikaanse maten is dat voldoende voor ons de hele dag!), 2 verschillende on site hotels zijn wij geen 3000€ kwijt...
Weet u rond welke periode die aanbieding er is? Ik was overlaatst aan het kijken en kwam op een 10.000 euro uit voor twee. Wat ik veel vond aangezien dining plan denk ik 4000 a 5000 van die prijs in nam. En ik heb geloof ik eens gezien met een actie en dan kwam ik rond de minder dan 5000 uit..
31 Oktober - 1 November Halloween Soirée
6 - 7 December Mickey Mouse Birthday Party AP Event
31 December - 2 Januari New Years Eve
October - November 2019 First time Walt Disney World
Gebruikers-avatar
Juidth43
Member
Member
BerichtenCOLON 103
GeregistreerdCOLON 15 Dec 2016, 18:17

NickySacred schreefCOLON
Laura schreefCOLONWat Prins Adam zegt, vooral als je de aanbieding boekt met 14 dagen = 7 dagen entree betalen, free dining plan, $200 giftcard en free memory maker is wel de beste aanbieding die je kunt krijgen. Dan hoef je alleen nog maar vliegtickets toe te voegen. Die prijzen daarvoor is het heel goed opletten. Wij hebben nu directe retourvlucht van Duitsland (is dichterbij voor ons dan Schiphol) naar Orlando international voor €500 pp.

Weet u rond welke periode die aanbieding er is? Ik was overlaatst aan het kijken en kwam op een 10.000 euro uit voor twee. Wat ik veel vond aangezien dining plan denk ik 4000 a 5000 van die prijs in nam. En ik heb geloof ik eens gezien met een actie en dan kwam ik rond de minder dan 5000 uit..
Jemig 10.000 schrik ik schrok al voor 15 dagen van 3000 euro.. Ppffu eigenlijk van het zott las ergens dat er waarschijnlijk binnenkort weer een verhoging van intree kaarten komt.. Zo te lezen in april komen die aanbiedingen dan ben İk weer terug maar ga dan toch eens kijken;)
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Juidth43
Member
Member
BerichtenCOLON 103

boogschutter schreefCOLONDie actie begint meestal eind april.
ik heb toen 23 april 2015 geboekt voor aug 2016.
dus het is dan wel voor het jaar erna.al deze voorbij is komt er meestal een actie met 100 € dollar giftcard.
voor vliegtickets had ik skyscanner ingesteld.kreeg ik elke dag mail als prijzen stegen of daalden.en gekocht wat voor mij in deze periode goede prijs leek.

Voordeel van onsite verblijven is dat je vanaf mco gratis vervoer hebt naar en van wdw.en de gratis shuttles van hotel naar parken.
Oké je snapt natuurlijk wel dat ik datnu meteen met vette letters in me agenda schrijf hahah ben dan al terug maarkan altijd eens kijken. Vind dat niet zo erg een jaar later zeker als het zoveel scheelt. .. klopt ik heb nu transfer retour in orlando voor 32 dollar. En bij het hotel zit een shuttle dienst. ..maar ik moet nog wel een fee betalen per nacht jullie ook in het park of niet?
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Swets
Member
Member
BerichtenCOLON 16
GeregistreerdCOLON 23 Mrt 2016, 20:38

wij hebben toegang tot de attractieparken via attraction-tickets.ie besteld. Orlando Freedom ticket, 14 dagen onbeperkt toegang tot Disney, Universal en SeaWorld. Deze tickets zijn nog steeds wel de grootste kostenpost ;)
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

NickySacred schreefCOLON Weet u rond welke periode die aanbieding er is? Ik was overlaatst aan het kijken en kwam op een 10.000 euro uit voor twee. Wat ik veel vond aangezien dining plan denk ik 4000 a 5000 van die prijs in nam. En ik heb geloof ik eens gezien met een actie en dan kwam ik rond de minder dan 5000 uit..
Zie het bericht ook van boogschutter. Wij hebben zelf juli 2016 geboekt voor oktober 2017 met het complete voordeel pakket. Gewoon Cafe Mickey ook in de gaten houden, volgens mij komt de vollegdige aanbieding (7=14 tickets, free dining plan, $200 giftcard, free memory maker) 2x per jaar, en daarnaast 2x per jaar met/zonder $100 giftcard en zonder free memory maker. Prins Adam zet het altijd op het forum wanneer de aanbieding er weer is en zet het topic weer eens in de zoveel dagen weer helemaal bovenaan in de "ongelezen topics pagina". Like Cafe Mickey ook op Facebook, ook daar wordt het meerdere keren vermeld! En je wordt eraan herinnerd wanneer de actie bijna afloopt.
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Zo is het Laura, wie ons volgt ook op Facebook en Twitter kan er niet naast kijken.
Ook onze nieuwsbrief zal het melden.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Juidth43
Member
Member
BerichtenCOLON 103

Prins Adam schreefCOLONZo is het Laura, wie ons volgt ook op Facebook en Twitter kan er niet naast kijken.
Ik zoek op fb maar op café mickey krijg ik Parijs etc? Hoe vind ik jullie daar;)
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221

Juidth43 schreefCOLON
Prins Adam schreefCOLONZo is het Laura, wie ons volgt ook op Facebook en Twitter kan er niet naast kijken.
Ik zoek op fb maar op café mickey krijg ik Parijs etc? Hoe vind ik jullie daar;)
https://www.facebook.com/cafemickey

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Sprinkles
Member
Member
BerichtenCOLON 36
GeregistreerdCOLON 16 Mei 2016, 11:01

Als je geen interesse hebt in een dining plan dan loopt er momenteel een erg goede aanbieding. Bv. Moderate resort hotel voor 14 nachten inclusief hopper tickets a 1312,- p.p.
Boek KLM rond Q1 volgend jaar voor rondom 550 euro p.p. dan zit je rondom 1862 p.p.
Als je meerdere dagen naar Universal gaat zou ik die hier bestellen http://www.attractionticketsdirect.de/ heb je al een 3 park explorer tickets voor 14 dagen voor 267,- euro.
Gebruikers-avatar
Juidth43
Member
Member
BerichtenCOLON 103

Sprinkles schreefCOLONAls je geen interesse hebt in een dining plan dan loopt er momenteel een erg goede aanbieding. Bv. Moderate resort hotel voor 14 nachten inclusief hopper tickets a 1312,- p.p.
Boek KLM rond Q1 volgend jaar voor rondom 550 euro p.p. dan zit je rondom 1862 p.p.
Als je meerdere dagen naar Universal gaat zou ik die hier bestellen http://www.attractionticketsdirect.de/ heb je al een 3 park explorer tickets voor 14 dagen voor 267,- euro.
:shock: wow dat is nog eens een vette deal grgrgr dan even rekenen rond de 2100 ik zal Iers meer kwijt zijn doordat de tickets duurder zullen zijn. Vanuit turkije. maar dat had me een hoop gescheeld. Heb nu voor 625 euro me tickets geregeld scheelde met ongeveer 170 euro met disney en universe. Ik heb dan de memory maker erbij en hopper.

Welke site is het ik kan het nergens vinden.ik be nu totaal kwijt 2800 euro voor 15 dagen hotel 4 sterren universe en disney vlucht en beide parken mag ik 14 dagen in en hopper....
Toch een stuk duurder maar ok nu niet veel meer aan te veranderen bedankt alvast voor als ikooit nog eens kan gaan;)
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Sprinkles
Member
Member
BerichtenCOLON 36
GeregistreerdCOLON 16 Mei 2016, 11:01

Het is de aanbieding die Prins Adam het laatste op "Boek je reis naar WDW" heeft geplaatst. Let wel op, selecteer 7 of 14 of 21 dagen om de volledige aanbieding te benutten. Want als je 15 dagen boekt dan betaal je voor de 15e dag de volle pond. Ook moet je goed kijken welke kamer er voor in aanmerking komt en dan wat de locatie is etc. deze kun je dan weer checken op: https://touringplans.com/hotel_maps. Dit heeft mij goed geholpen.
Gebruikers-avatar
Maria-Anna
Member
Member
BerichtenCOLON 440
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2009, 08:04

Wat me niet helemaal duidelijk is, ik lees op de site van WDW dat de credits voor bijvoorbeeld het Quickservice Dining Plan pakket per nacht worden berekend. Om te berekenen of het loont, hoe gaat dat in de praktijk?
Kan je op de dag dat je aankomt beginnen met inleveren van de credits?
Worden de credits per dag vrijgegeven om staan ze voor het hele verblijf vrij voor gebruik op je Magic Band?
Als je bijvoorbeeld een dag naar de Mall gaat en niet de parken in, kan je credits van die dag dan op de dag ervoor of erna bijvoorbeeld ook gebruiken?

.ºoº *¨ღღ ~ DLP: tel kwijt ~ WDW: 5x ~ DCL Disney Magic: 1x ~ DCA: 1x ~ღღ * ºoº.
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221

Maria-Anna schreefCOLONWat me niet helemaal duidelijk is, ik lees op de site van WDW dat de credits voor bijvoorbeeld het Quickservice Dining Plan pakket per nacht worden berekend. Om te berekenen of het loont, hoe gaat dat in de praktijk?
Kan je op de dag dat je aankomt beginnen met inleveren van de credits?
Worden de credits per dag vrijgegeven om staan ze voor het hele verblijf vrij voor gebruik op je Magic Band?
Als je bijvoorbeeld een dag naar de Mall gaat en niet de parken in, kan je credits van die dag dan op de dag ervoor of erna bijvoorbeeld ook gebruiken?
Je krijgt per nacht per persoon de credits en kan die gebruiken tijdens je hele verblijf van de eerste ochtend tot laatste dag. Je gebruikt er per dag zoveel je wilt hoor.

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
boogschutter
Member
Member
BerichtenCOLON 752
GeregistreerdCOLON 20 Jan 2011, 14:09

Al maak je alles in 1 dag op.mag ook.
wij het het gewone ddp en ik had 11 punten.eerste dag alleens quickservice gebruikt.
op een andere dag eens 2 tafelservice. Op elke rekening staat hoeveel punten je nog over hebt.
bij bestellen aangeven welk diningplan je hebt
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar