[2017] Officiële berichten Star Wars: Season of the Force

Paula
Member
Member
BerichtenCOLON 258
GeregistreerdCOLON 05 Mei 2014, 20:02

Geen ervaring mee, maar toen ik het voor het eerst zag heb ik me toch een potje gejankt, haha!
Ik ben helemaal niet iemand die snel huilt, maar ik kon me zo inleven in de trotse ouders, opa's en oma's etc.
En die blije gezichtjes die zoeken naar hun familie in het publiek..
Toen ik eenmaal begon kon ik niet meer stoppen!

Het is volgens mij wel belangrijk dat je kinderen Frans/Engels verstaan.
(of het tot een bepaalde hoogte wel begrijpen ivm. instructies)
vdbemdsa
Member
Member
BerichtenCOLON 228
GeregistreerdCOLON 25 Aug 2010, 11:01

Ja, mijn zoontje met ASS heeft al meegedaan, 's morgens gecrosst met hem om een kaartje te kunnen bemachtigen, kreeg hij daar te horen dat hij met zijn "prioritycard" sowieso wel een ticketje had om mee te doen, dan kregen we een uur wanneer hij daar moest zijn voor de training, en mocht er 1 begeleider mee, maar voor de show zelf was hij volledig aangewezen op de personen van disney zelf, was een prachtervaring voor hem, maar dit was wel de show van verleden jaar of zelfs al het jaar er voor, weet het niet meer zo juist.
Gebruikers-avatar
Minnie1979
Member
Member
BerichtenCOLON 475
GeregistreerdCOLON 22 Jan 2017, 15:24

vdbemdsa schreefCOLONJa, mijn zoontje met ASS heeft al meegedaan, 's morgens gecrosst met hem om een kaartje te kunnen bemachtigen, kreeg hij daar te horen dat hij met zijn "prioritycard" sowieso wel een ticketje had om mee te doen, dan kregen we een uur wanneer hij daar moest zijn voor de training, en mocht er 1 begeleider mee, maar voor de show zelf was hij volledig aangewezen op de personen van disney zelf, was een prachtervaring voor hem, maar dit was wel de show van verleden jaar of zelfs al het jaar er voor, weet het niet meer zo juist.
bedankt voor de info. mijn zoon heeft ook ASS en ga ook zo'n kaart aanvragen maar zus wilt ook meedoen, zou zij ook meekunnen doen via hem of moet ik voor haar wel een ticket aanvragen?
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Je moet ook voor je zoon nog steeds een ticket aanvragen, per show zijn er maar een bepaald aantal plaatsen en daar kunnen ze niet zomaar kinderen aan toe gaan voegen omdat ze een priority kaart hebben. Wat ik denk dat er bedoeld is bij vdbemdsa is dat ze niet ruim van te voren in de rij hadden hoeven staan voor een ticket omdat er ook een priority rij is als ze ze afgeven. Ik ben met een vriendin en haar zoontje geweest, zij had toen een priority kaart (dus niet haar zoontje) en we mochten toen het uitgeven van de tickets begon naar binnen. Ik ga er dus van uit dat je dochter ook mee mag, maar dat je wel gewoon aanwezig moet zijn als de tickets uitgegeven worden (maar dat je niet in de gewone rij hoeft).
vdbemdsa
Member
Member
BerichtenCOLON 228
GeregistreerdCOLON 25 Aug 2010, 11:01

olafLover schreefCOLONJe moet ook voor je zoon nog steeds een ticket aanvragen, per show zijn er maar een bepaald aantal plaatsen en daar kunnen ze niet zomaar kinderen aan toe gaan voegen omdat ze een priority kaart hebben. Wat ik denk dat er bedoeld is bij vdbemdsa is dat ze niet ruim van te voren in de rij hadden hoeven staan voor een ticket omdat er ook een priority rij is als ze ze afgeven. Ik ben met een vriendin en haar zoontje geweest, zij had toen een priority kaart (dus niet haar zoontje) en we mochten toen het uitgeven van de tickets begon naar binnen. Ik ga er dus van uit dat je dochter ook mee mag, maar dat je wel gewoon aanwezig moet zijn als de tickets uitgegeven worden (maar dat je niet in de gewone rij hoeft).

Klopt, wij wisten niet dat er speciale tickets voor hem waren, dus maar gecrosst om er echt goed vroeg bij te zijn, maar was dus niet nodig, was heel goed geregeld.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar