[2017] Het Programma van Star Wars: Season Of The Force

Gebruikers-avatar
Minnie1979
Member
Member
BerichtenCOLON 475
GeregistreerdCOLON 22 Jan 2017, 15:24

Is het makkelijk om op de foto te gaan met de stormtroopers en zijn er nog andere meet and greets met andere figuren van Star Wars? Ik vind daar niks van terug op het programma....

Mijn zoon doet zijn eerste communie en zou het wel leuk vinden om foto te hebben van hem en iemand van Star Wars als uitnodiging van zijn feest....
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Helaas doen alleen de Stormtroopers een officiele meet en greet .

Zelf ben ik ook een Star Wars fan .
En er zijn ook altijd leuke Star Wars meets op de evenementen van de 501st legion .

Meer info

vind je op deze pagina van Café Mickey http://www.cafemickey.com/forum/viewtop ... h+garrison
en http://www.501st.nl
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

GlenDisney schreefCOLON
Ona1991 schreefCOLONWat houdt de stormtroopers patrol net in?

En heeft iemand een idee hoelang alle shows duren? op de planning zie ik voor weekenddagen 15u stormtroopers patrol, 15u30 First Order March, 15u40 Star Wars A Galaxy Far, Far Away.
Kan je deze gewoon allemaal na elkaar zien (ik zie bij allen production courtyard staan dus ga er vanuit dat alles op dezelfde locatie doorgaat), en waar kan je dan best gaan staan?

Staat op het programma niks van bij wat wat juist is, kwestie van een beetje te weten wat te verwachten (zonder alle filmpjes te kijken en volledig alles te spoilen ;) ). Alvast bedankt!
Stormtrooper Patrol zijn duo's stormtroopers die meet'n'greets doen met veel praten en weinig meeten. In de week is meestal maar 1 of 2 duo's, in het weekend meer.

De First Order March is de mini-parade tot aan het nieuwe podium, en daar een mini show. Deze duurt ongeveer 10 minuten tot aan het begin van Star Wars: A Galaxy Far, Far away. Die show duurt ongeveer een kwartiertje.

Je kan de twee shows dus achter mekaar bekijken vanop dezelfde plaats, als je alles wilt zien raad ik aan zo dicht mogelijk tegen de afspanning te gaan staan omdat er voor het podium ook nog wat gebeurd ( zeker bij de First Order March). Het podium is vrij hoog dus van bijna overal op het plein zien.

Voor de avondsow, Star Wars : A Galactic Celebration raad ik aan om zo ver mogelijk tegen Cinemagique te gaan staan. Daar heb je het beste uitzicht op zowel het podium als ToT. Star Wars A Galactitc Celebration duurt ook een klein kwartiertje.
Hartelijk bedankt!
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Keandra
Member
Member
BerichtenCOLON 170
GeregistreerdCOLON 08 Mei 2015, 19:59

Wij zijn net terug en hebben een kleine tip.
Als je overdag in de studio's bent, kijk dan op het scherm naar het uur van de Engelse show savonds.
In het programma boekje stond voor zaterdag de Engelstalige show om 20u 45, via het scherm zagen we echter dat het 19u45 was.
Wij zijn toen naar daar gegaan om de show van 19u45 te zien en we hadden inderdaad de Engelse.

Dus goed opletten voor de programmering, want hun programma klopt lang niet altijd.
Gebruikers-avatar
Sailorboy181
Member
Member
BerichtenCOLON 5
GeregistreerdCOLON 14 Nov 2016, 09:31

Bedankt voor de handige tips! Ik ben vanaf zondag 5 maart een paar dagen in Disney en kijk erg uit naar deze show. Omdat ik 3 avonden in het park heb wil ik 2 x Dreams zien en 1x Star Wars : A Galactic Celebration. Die zondag zal van alle dagen de drukste dag zijn. Graag jullie advies welke avondshow op zondag te gaan zien. Alvast bedankt.
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

ik zou dan toch naar Dreams gaan .
Hier is de meeste plek volgens mij :)
Gebruikers-avatar
Sailorboy181
Member
Member
BerichtenCOLON 5

Bedankt voor je input. Ik neem hem mee :thumbs:
Gebruikers-avatar
Keandra
Member
Member
BerichtenCOLON 170
GeregistreerdCOLON 08 Mei 2015, 19:59

Kijk goed uit naar wanneer de Engelse versie gespeeld wordt. Als deze 1u 15 voor het sluiten van het disneylandpark speelt, dan haal je het nog met gemak om ze beide te gaan zien op 1 avond.
Dat hebben wij zaterdag ll gedaan.
Maar daarvoor moet je wel de tijden weten van sluiting van beide parken en wanneer ze welke film spelen in de studio's.
Gebruikers-avatar
Sailorboy181
Member
Member
BerichtenCOLON 5

Oeh, dat zou helemaal top zijn! Ik ga het programma in de gaten houden. Thnx!
Gebruikers-avatar
klaas41
Member
Member
BerichtenCOLON 12
GeregistreerdCOLON 26 Dec 2011, 15:27

Pas op als je de Franse show getoond is stuur ze de mensen via de zijkant,zodat je buiten het park uit komt. Beetje vreemd al je dit nog nooit meegemaakt hebt.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Gebruikers-avatar
Kuki
Member
Member
BerichtenCOLON 69
GeregistreerdCOLON 09 Feb 2017, 09:38

Begrijp ik het dan goed dat er zowel 's avonds Star Wars : A Galactic Celebration is te zien als ook de gewone Dreams op het Kasteel?
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

Kuki schreefCOLONBegrijp ik het dan goed dat er zowel 's avonds Star Wars : A Galactic Celebration is te zien als ook de gewone Dreams op het Kasteel?
Yup :). Maar onmogelijk om ze beide volledig te zien als de parken gelijktijdig sluiten.
Gebruikers-avatar
Kuki
Member
Member
BerichtenCOLON 69
GeregistreerdCOLON 09 Feb 2017, 09:38

Ok thanks! Dan wordt het Star Wars voor ons! :-)
Afbeelding

Afbeelding
San172
Member
Member
BerichtenCOLON 21
GeregistreerdCOLON 22 Feb 2017, 19:48

Kan ik ook ergens de tijden van alle shows voor morgen , 18-3 ergens terug vinden?

Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

San172 schreefCOLONKan ik ook ergens de tijden van alle shows voor morgen , 18-3 ergens terug vinden?

Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk
Afbeelding
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar