dory zit toch ook een finding nemo.....RyanDuck schreefCOLONPRACHTIG! Maar dit zal ook niet voor het leven kunnen meegaan, ik denk dat Finding Nemo eenmaal populairder is dan Finding Dory waardoor de keuze om de ouders van Dory op de praalwagen te zetten een misstapje is. Maar het ziet er zo prachtig uit!D-Tekenaar schreefCOLONOntdek Nemo en zijn vrienden op de “Discover A New World” float tijdens de Disney Stars On Parade !!!
bron : ED92
Disney Stars On Parade

- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
MY SPARKLING 25 – EPISODE 2 avec Tokyobanhbao
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

De ouders toch niet? Herlees even wat ik zeg. De ouders komen in de film praktisch 15 minuten in beeld.marijndz schreefCOLONdory zit toch ook een finding nemo.....RyanDuck schreefCOLONPRACHTIG! Maar dit zal ook niet voor het leven kunnen meegaan, ik denk dat Finding Nemo eenmaal populairder is dan Finding Dory waardoor de keuze om de ouders van Dory op de praalwagen te zetten een misstapje is. Maar het ziet er zo prachtig uit!D-Tekenaar schreefCOLONOntdek Nemo en zijn vrienden op de “Discover A New World” float tijdens de Disney Stars On Parade !!!
bron : ED92
Mickey komt toch ook uit 1928RyanDuck schreefCOLONJa dat nu ook wel weer. Maar ik zie ze het niet over 20 jaar nog steeds gebruiken.marijndz schreefCOLONach ... finding dory heeft een hogere box office dan finding nemo
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
- GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49
Een blik op de Disney Stars On Parade !!!

bron : DLP Today

bron : DLP Today
- Fantillusion
- Member

- BerichtenCOLON 567
- GeregistreerdCOLON 10 Feb 2015, 09:54
Het ziet er zo mooi uit allemaal! Ik ben ook erg benieuwd naar alle kostuums van de dansers etc, en welke characters er nu precies komen!
If I never knew you, if I never felt this love
I would have no inkling of how precious life can be
I would have no inkling of how precious life can be
- BDisneyFan
- Member

- BerichtenCOLON 39
- GeregistreerdCOLON 26 Okt 2015, 20:57
Als ik 1 ding mocht veranderen dan zou het, het stuk zijn met de princessen! Ik zou graag een nieuwe wagen zien met meerdere princessen inplaats van drie koetsen. We krijgen nu rapunzel, Cinderella en Sneewwitje, maar ik zou ook graag Belle, Ariël en Tiana weer eens willen zien, want het is al een tijd geleden dat hun vast in de parade zaten! Ik ben super benieuwd naar de muziek en de draak
- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
- GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49
Eerste foto van de steampunk dragon uit de "Disney Stars on Parade" !!!

- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
Meer over de nieuwe parade lees je hier: http://www.cafemickey.com/forum/viewtop ... 05#p106105D-Tekenaar schreefCOLONEerste foto van de steampunk dragon uit de "Disney Stars on Parade" !!!

- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
Verschil tussen de draak uit WDW en deze uit Parijs

Bron Dlrp Express

Bron Dlrp Express

- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
Had net hetzelfde idee! Ze maken er vast een mooie parade van.olafLover schreefCOLONZo naast elkaar vind ik die van Parijs mooier! Kan niet wachten hem in het echt te zien!
Als ze iets ontwerpen voor een bepaald park en dan maken ze een 2de versie voor een ander park zijn er meestal een aantal aanpassingen en verbeteringen. Zo zal Star Tours wss ook een aantal verbeteringen hebben ivm WDW denk ik.

- Mama van prinsesjes
- Moderator

- BerichtenCOLON 4991
- GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52
Ja, dat dacht ik net ook.olafLover schreefCOLONZo naast elkaar vind ik die van Parijs mooier! Kan niet wachten hem in het echt te zien!
Volg onze avonturen op instagram