Er is niet echt een einddatum, enkel als we ergens zouden gaan eten kan je er niet bij zijn als je niet hebt aangemeld. Of je moet zelf voor een plekje zorgen...Dave schreef:Tot wanneer mag je inschrijven?
Lijkt me wel eens leuk om mensen met dezelfde interesses te ontmoeten. Heb wel eens reacties gelezen over eerdere meetings en die waren toch wel erg lovend. Ik zet het alvast in mijn agenda...
Café Mickey Winter Efteling meeting 2018!
- Prins Adam
- Beheerder

Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Inderdaad blokdag abbo's. Houdt dus ook in dat heel erg druk gaat zijn in park doordat het uitkoop park is.Angel007 schreef:Jammer dat het dit weekend blokdagen zijn voor de abonnees
Kan proberen uit te vogel op de laptop wat voor uitkoop het is er zijn er bij die niet zo druk zijn nl.
Kan inloggen op efteling personeelswebsite.
- Prins Adam
- Beheerder

De drukte hangt ook af van het weer enzo..... de kalender zegt net dat het niet druk zal zijn trouwens.
En dit maakt minder uit hoor als je met grote groep bent, we hollen dan toch niet echt van attractie naar attractie.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
En dit maakt minder uit hoor als je met grote groep bent, we hollen dan toch niet echt van attractie naar attractie.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier

- Mama van prinsesjes
- Moderator

Ik hoop wel dat de blokdagen nog worden opgeheven. Maar anders heb ik nog wel wat anders. 
Volg onze avonturen op instagram
Heeft iemand een goede deal gevonden voor kaartjes? On line zijn ze €35,50. Bij de ANWB €29,50. Groepskorting is €32,50. Dacht er aan om te kijken of we met genoeg waren voor groepskorting, maar zie nu dat de ANWB toch goedkoper is. Hou me aanbevolen voor tips en kan evt ook extra ANWB kaartjes bestellen als dat nodig is (ik zie er geen maximum bij)
- Mama van prinsesjes
- Moderator

Ik dacht idd ook dat er wel eens acties zijn voor de winterefteling.
Wij gebruikten meestal de airmiles.
Wij gebruikten meestal de airmiles.
- Mama van prinsesjes
- Moderator

We houden het in de gaten.

[/u