Jouw meest magische Disney momenten van 2017

Stap binnen in ons gezellig café, maak een praatje met andere leden, stel vragen of tel samen af naar een volgend tripje.
olafLover
Moderator
Moderator

disneline schreef: ❤ De nieuwe Star Tours, wat is die attractie geweldig!! Vooral toen ik werd uitgekozen en geprojecteerd werd op het scherm als de Rebel spy en het nog de rit met Darth Vader bleek te zijn ook!
Oh ja! Die vind ik ook geweldig! De oude vond ik maar niets, maar deze is leuk! En ik ben ook al een keer uitgezocht, ook met Darth Vader!
disneline
Member
Member

olafLover schreef:
disneline schreef: ❤ De nieuwe Star Tours, wat is die attractie geweldig!! Vooral toen ik werd uitgekozen en geprojecteerd werd op het scherm als de Rebel spy en het nog de rit met Darth Vader bleek te zijn ook!
Oh ja! Die vind ik ook geweldig! De oude vond ik maar niets, maar deze is leuk! En ik ben ook al een keer uitgezocht, ook met Darth Vader!
Ja, hij is echt zoveel beter geworden!! En ook altijd anders, dat maakt het ook zo leuk! :D
Have courage and be kind
Ona1991
Member
Member

disneline schreef:
olafLover schreef:
Ja, hij is echt zoveel beter geworden!! En ook altijd anders, dat maakt het ook zo leuk! :D
Altijd anders toch echt niet meer sinds de toevoeging van de nieuwe film hoor. Het zijn nu de nieuwe scénes uit the last jedi en elke keer exact dezelfde in dezelfde volgorde. De nieuwe filmpjes die van maart '17 speelden tot november '17 is niks meer van te bespeuren...
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “"Ons Café"”