STAR WARS : Sequel Trilogy
Toch ben ik ontzettend nieuwsgierig. Nooit echt een fan geweest, tot ik hubbie leerde kennen.
Ik had 6 ooit gezien, en zag toen 1, en snapte er niets meer van. Toen ben ik ze toch allemaal gaan kijken, en was ik verkocht.
Daarbij vind ik J.J. Abrams een goede regisseur, kijk wat hij van Star Trek heeft gemaakt!
Ik had 6 ooit gezien, en zag toen 1, en snapte er niets meer van. Toen ben ik ze toch allemaal gaan kijken, en was ik verkocht.
Daarbij vind ik J.J. Abrams een goede regisseur, kijk wat hij van Star Trek heeft gemaakt!
- Prins Adam
- Beheerder

Voor wie hem gemist heeft....
Star Wars: The Force Awakens Official Teaser
Star Wars: The Force Awakens Official Teaser
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Aaaaaaaah, wat een geweldige trailer!! De Millenium Falcon is terug, een mysterieuze Sith met een wel erg speciaal lightsaber en die X-Wings: prachtig!
Wat kijk ik zo uit naar deze film. Ben echt benieuwd hoe het verhaal precies zal verlopen en hoe alle oude figuren in de nieuwe reeks zullen verwerkt worden.
Wat kijk ik zo uit naar deze film. Ben echt benieuwd hoe het verhaal precies zal verlopen en hoe alle oude figuren in de nieuwe reeks zullen verwerkt worden.
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
- Prins Adam
- Beheerder

Disney CEO Bob Iger: Can't Wait for Everyone to See New Star Wars Movie

Gisteren was er wereldwijd de Star Wars Celebration met heel wat nieuws over de aankomende Star Wars: The Force Awakens film.
Het belangrijkste was de nieuwste teaser:
En de verschijning van de nieuwe droid BB-8:
Allereerst: wat een fantastische nieuwe teaser!! Aaaaah, krijg echte Star Wars goosebumps :p En BB-8, wat ziet hij er ongelooflijk schattig uit, en wat een technologie! Hopelijk krijgen we hem ook eens te zien in een Disneypark! Wat vinden jullie ervan? Kijken jullie ook zo uit naar het langverwachte Star Wars vervolg?
Het belangrijkste was de nieuwste teaser:
En de verschijning van de nieuwe droid BB-8:
Allereerst: wat een fantastische nieuwe teaser!! Aaaaah, krijg echte Star Wars goosebumps :p En BB-8, wat ziet hij er ongelooflijk schattig uit, en wat een technologie! Hopelijk krijgen we hem ook eens te zien in een Disneypark! Wat vinden jullie ervan? Kijken jullie ook zo uit naar het langverwachte Star Wars vervolg?
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
- MermaidLagoon
- Member

Aaaaaah, ik vind de nieuwe teaser ZO fantastisch! Had inderdaad ook huizenhoog kippenvel en ik kan echt niet wachten tot we hem in de bios kunnen bekijken. Mijn broertje was gisteren naar het pers evenement van Star Wars Celebration, waarbij ze de conferentie op een bioscoopscherm volgden. Hij stuurde me een filmpje van het vertonen van de teaser en toen Han Solo en Chewie in beeld kwam ging de hele zaal keihard juichen, zo geweldig om te zien. Oh, laat het snel december zijn!
- Prins Adam
- Beheerder

Star Wars: The Force Awakens costumes at D23 Expo 2015

- D-Tekenaar
- Member

Vanaf 18 December kan je de soundtrack van Star Wars : The Force Awakens in huis halen .
De fans die zeker willen zijn van hun cd met de soundtrack kunnen hem nu al bestellen via deze site http://smarturl.it/swtfadme .
Je kan kiezen voor de gewone cd met de prijs van €13,99 .
Of je kiest voor de luxe versie ! Deze kost €17,99 .
May the force be with you !
Kan ook via het toegankelijkere bol.com voor €24,99!D-Tekenaar schreef:
Vanaf 18 December kan je de soundtrack van Star Wars : The Force Awakens in huis halen .
May the force be with you !
- D-Tekenaar
- Member

Star Wars fans kunnen bijna niet meer wachten tot de nieuwe film Star Wars - The Force Awakens in deze bioscoop zalen komt . En vele van hun willen na hun bioscoop bezoek ook hun Star Wars DVD'S aanvullen zodat ze hun favoriete galactische strijd kunnen herbekijken wanneer ze maar willen .
Wil jij zeker zijn van je Star Wars - The Force Awakens DVD , Blu-Ray of Blu-Ray 3D ?
Bestel hem dan nu al via de site van bol.com !
Wil je de complete film reeks van Star Wars (her)ontdekken ?
Bestel de Prequel Trilogy en start het verhaal met de overgang van de jonge Anakin Skywalker naar de duistere kant naarmate hij evolueert van kind tot slaaf tot Jedi-leerling tot Darth Vader .
Of bestel de Orginal Trilogy en Beleef de spannende actie, spectaculaire gevechten en finale overwinning van het goede van Star Wars, het allergrootste ruimteavontuur aller tijden!
Er is ook een een speciale Blu-Ray box bestelbaar !
Je vind ze allemaal via deze: link
- D-Tekenaar
- Member

Het Disney logo zal niet te zien zijn in Star Wars: The Force Awakens !
De fans die de trailers van Star Wars: The Force Awakens zagen hebben misschien al gemerkt dat het Disney logo niet te zien was .
Net zoals bij de vorige 6 films opende ze met een fanfare muziekje van Alfred Newman’s en het logo van Lucasfilm.
Volgens de CEO van Disney 'Bob Iger' zal dit ook zo zijn wanneer je de film gaat bekijken in de bioscoop .
Volgens de Star Wars fans zou het een beetje vreemd zijn op een officiële film van Star Wars hun geliefde intro te missen en in plaats een Disney kasteel te krijgen . En Bob Iger liet dan ook weten dat hij speciaal voor de fans de film laat beginnen zoals het het altijd gewend zijn geweest .
bron : Mike Sampson
De fans die de trailers van Star Wars: The Force Awakens zagen hebben misschien al gemerkt dat het Disney logo niet te zien was .
Net zoals bij de vorige 6 films opende ze met een fanfare muziekje van Alfred Newman’s en het logo van Lucasfilm.
Volgens de CEO van Disney 'Bob Iger' zal dit ook zo zijn wanneer je de film gaat bekijken in de bioscoop .
Volgens de Star Wars fans zou het een beetje vreemd zijn op een officiële film van Star Wars hun geliefde intro te missen en in plaats een Disney kasteel te krijgen . En Bob Iger liet dan ook weten dat hij speciaal voor de fans de film laat beginnen zoals het het altijd gewend zijn geweest .
bron : Mike Sampson
- D-Tekenaar
- Member

Zie hier de officiële poster van Star Wars: The Force Awakens !
Wat vinden jullie ervan ?
Ik vind hem echt heel mooi ! En het is fijn dat ze in dezelfde stijl is als die van de andere films.

Wat vinden jullie ervan ?
Ik vind hem echt heel mooi ! En het is fijn dat ze in dezelfde stijl is als die van de andere films.

- Tinkerbelletje
- Member

Net kaartjes gereserveerd voor 16 december in IMAX 3D in de nieuwe Pathé bioscoop van Arnhem 
DLRP 33x ~ WDW 2013 ~ DCL Magic 2015 ~ WDW 2016