[2018] Disney's Halloween Festival 1/10 t.e.m 4/11
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Geniet dagelijks tijdens het Halloweenseizoen van Mickey's Halloween Celebration in Disneyland Park
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
It's Good To Be Bad with the Disney Villains - Donald als Maleficent
It's Good To Be Bad with the Disney Villains - Evil Queen Show
It's Good To Be Bad with the Disney Villains - Evil Queen Show
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier

- Mama van prinsesjes
- Moderator

- BerichtenCOLON 4991
- GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52
It's good to be bad.

Volg onze avonturen op instagram
- FrozenOlaf
- Member

- BerichtenCOLON 68
- GeregistreerdCOLON 11 Nov 2014, 18:35
Na de show van it s good to be bad is er dan weer zo n korte karaktermeet en zo ja waar staat frollo
If you can dream it,you can do it !

- Mouseketeer
- Member

- BerichtenCOLON 1507
- GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00
FrozenOlaf schreefCOLONNa de show van it s good to be bad is er dan weer zo n korte karaktermeet en zo ja waar staat frollo

- FrozenOlaf
- Member

- BerichtenCOLON 68
- GeregistreerdCOLON 11 Nov 2014, 18:35
Thx voor de info !
If you can dream it,you can do it !

- Minnie1979
- Member

- BerichtenCOLON 475
- GeregistreerdCOLON 22 Jan 2017, 15:24
Wat versta je onder korte karaktermeet?
Geraak je dan makkelijk op de foto of niet?
Wij hebben de show nog niet gedaan, tijd te kort maar ga eind volgende week nog paar daagjes...
Wij hebben de show nog niet gedaan, tijd te kort maar ga eind volgende week nog paar daagjes...

- Mouseketeer
- Member

- BerichtenCOLON 1507
- GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00
Nee het gaat niet makkelijk.Minnie1979 schreefCOLONWat versta je onder korte karaktermeet?
Het is druk en dringen en de characters kiezen in die korte tijd zelf wie er aan de beurt is.

Heeft er heel toevallig iemand een filmopname van de Disney cupcake pre- parade van dinsdag 9 oktober? De "Family of the Day" die achter de Cupcake Ladies aan reed, zijn namelijk bekenden van me en het zou leuk zijn als ze enkele beelden zouden vinden....

Ik vond "it's good te be bad" leuk om naar te kijken. Maar de character meet zeer teleurstellend.
Veel onbeleefde mensen die met buggys tegen je benen duwden, die letterlijk zeiden dat we (mijn vriend en ik) weg moesten gaan omdat het voor kindeten was, mensen die hun kinderen de opdracht gaven om onder onze benen door te kruipen zodat ze vanvoor konden staan, ...
En de characters zelf waren leuk om bezig te zien, maar het was zeer teleurstellend dat ze amper volwassenen kozen. We hebben meermaals bij de evil queen geprobeerd, maar ze koos steeds mensen rondom ons (99% kinderen).
Is het elk jaar op deze manier? Want ik had graag een foto gehad met de queen en malificent donald. Maar op deze manier lukt het dus niet...
Veel onbeleefde mensen die met buggys tegen je benen duwden, die letterlijk zeiden dat we (mijn vriend en ik) weg moesten gaan omdat het voor kindeten was, mensen die hun kinderen de opdracht gaven om onder onze benen door te kruipen zodat ze vanvoor konden staan, ...
En de characters zelf waren leuk om bezig te zien, maar het was zeer teleurstellend dat ze amper volwassenen kozen. We hebben meermaals bij de evil queen geprobeerd, maar ze koos steeds mensen rondom ons (99% kinderen).
Is het elk jaar op deze manier? Want ik had graag een foto gehad met de queen en malificent donald. Maar op deze manier lukt het dus niet...