een nieuwe unit in de parade vanaf vandaag
link
Disney's Once Upon A Dream Parade (2007 - 2012)
Zo zien we toch Tiana goed op de float staan.. Vind het lelijke hekwerk zo jammer, zo komt heel die gazebo niet meer tot z'n recht. Ze staan niet eens in het midden. Vind de toevoeging van Tiana & Naveen in de parade echt super, maar zonde op de manier hoe 
Ik had liever Tiana & Naveen op de plek van Belle & Prins gezien.. zodat ze gewoon het rondje lopen met Cinderella & Aurora. En dat Belle & The Beast gewoon bleven op de plek waar ze horen!
Ik had liever Tiana & Naveen op de plek van Belle & Prins gezien.. zodat ze gewoon het rondje lopen met Cinderella & Aurora. En dat Belle & The Beast gewoon bleven op de plek waar ze horen!
- JuffieJoyce _Belle
- Member

Hier een HD video van Photosmagiques van de Dreams of Romance.. Die arme Cinderella heeft nu geen tekst meer en is vervangen door Tiana 
98x DLRP
2x WDW
2x WDW
Malificant stond gisteren ook nog niet op de wagen, De beugel waarmee ze vast hoort te zitten was ook verwijdered.kevin @ do jun 17, 2010 8:12 pm schreef:http://www.pixiedust.be/pagina288.html
malifice is deze week van de float gevallen
-
MINI Mouse
Ik hoop wel dat ze terugkomt, en als het even kan zo'n beetje op dezelfde manier (maar dan wel veilig natuurlijk
).
Vind haar persoonlijk 1 van de toppers van de parade
Maar wel een lelijk kostuum.. Maleficent in een verenpak vind ik het altijd maarMINI Mouse @ zo jun 20, 2010 3:43 pm schreef:Ik hoop wel dat ze terugkomt, en als het even kan zo'n beetje op dezelfde manier (maar dan wel veilig natuurlijk).