Wedstrijden / Spaaracties / Prijsvragen

Stap binnen in ons gezellig café, maak een praatje met andere leden, stel vragen of tel samen af naar een volgend tripje.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Prins Adam schreefCOLONWin één button 25ste verjaardag + programma 20ste verjaardag + programma 25ste verjaardag!
Like onze Facebook: https://www.facebook.com/CafeMickey/
Like en deel dit bericht op jouw Facebook
Deel als een reactie een leuke Disney(land) foto met ons! (op het Facebook bericht)
Deelnemen kan tot dinsdagavond 18u, er zijn 3 winnaars op Facebook en 1 op Twitter: https://twitter.com/Cafe_Mickey
#Win #CafeMickey #Disneyland25

Afbeelding
De winnaars zijn bekend!

Facebook
Tatjana V
Princess S
Yoshi M
Twitter
@petra1608

Bedankt iedereen om mee te doen!
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

Blij dat Princess gewonnen heeft, was een megaschattig filmpje :D. En proficiat aan alle winnaars!
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Maak kans op 2 tickets voor Pirates of the Caribbean: The Revenge of Salazar !!!

Afbeelding

Bezoek de onderstaande pagina . En geef een antwoord op devraag en maak kans op 2 tickets voor een speciale vertoning van Pirates of the Caribbean: The Revenge of Salazar in IMAX op 14 mei 2017!

http://prijsvragen.nl.disney.be/pirates ... -caribbean
Gebruikers-avatar
Stijneke
Member
Member
BerichtenCOLON 145
GeregistreerdCOLON 18 Apr 2016, 16:00

D-Tekenaar schreefCOLONMaak kans op 2 tickets voor Pirates of the Caribbean: The Revenge of Salazar !!!

Afbeelding

Bezoek de onderstaande pagina . En geef een antwoord op devraag en maak kans op 2 tickets voor een speciale vertoning van Pirates of the Caribbean: The Revenge of Salazar in IMAX op 14 mei 2017!

Ik kreeg als infinity-pashouder (maar die zal ik hier niet posten omdat dat enkel voor infinity-pashouders is) mail ivm deze dag, ook in wedstrijd. Onmiddellijk meegedaan, ook via deze link nu. Nu maar hopen.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Stijneke schreefCOLON
D-Tekenaar schreefCOLONMaak kans op 2 tickets voor Pirates of the Caribbean: The Revenge of Salazar !!!

Afbeelding

Ik kreeg als infinity-pashouder (maar die zal ik hier niet posten omdat dat enkel voor infinity-pashouders is) mail ivm deze dag, ook in wedstrijd. Onmiddellijk meegedaan, ook via deze link nu. Nu maar hopen.
Lukt me niet om op deelnemen te klikken, ben nochtans ingelogd :( heb kunnen deelnemen : :D blijkbaar was mijn lofrede voor POTC iets te lang :lol:
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207

WINACTIE 40 JAAR STAR WARS

Afbeelding

25 mei 1977. De meeste bezoekers van deze website zullen maar weinig persoonlijke herinneringen aan die dag hebben, maar Star Wars fans wereldwijd herkennen die datum natuurlijk als de dag waarop de allereerste film in première ging: Star Wars: A New Hope. Een franchise was geboren waarvan niemand had durven voorspellen dat die na 40 jaar zo groot – of zelfs groter dan ooit – zou zijn.

Star Wars wordt deze maand 40 jaar en dat laten we natuurlijk niet ongemerkt voorbij gaan! Daarom hebben wij in samenwerking met enkele webshops, Kinepolis Jaarbeurs én Disney een aantal prijzen weg te geven. Om hiervoor in aanmerking te komen is het aan te raden om onze Facebookpagina en Twitter in de gaten te houden. Zorg dus dat je ons alvast volgt op social media en wie weet win je deze maand een toffe Star Wars prijs! Deelname gaat via Facebook en de winactie loopt tot en met 25 mei 2017. May the Force be with you!

lees meer op : https://www.starwarsawakens.nl/nieuws/c ... star-wars/
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207

Vier mama met Disney

Afbeelding

schrijf je in op de nieuwsbrief en neem deel aan de Easywalker wedstrijd om een kinderwagen bij Disney By Easywalker te winnen.
Klik hier om deel te nemen !!!
Gebruikers-avatar
Pixidust
Member
Member
BerichtenCOLON 38
GeregistreerdCOLON 16 Aug 2015, 18:30

Hallo iedereen

Iemand die me zijn dubbele stickers van Carrefour wil verkopen en opsturen via post naar Vilvoorde ? :-)
Heb paypal en gewone rekening

Ben juist begonnen, heb zelf nog maar 15 stickers :-p

thanks
Heidi
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Minnie1979
Member
Member
BerichtenCOLON 475
GeregistreerdCOLON 22 Jan 2017, 15:24

Pixidust schreefCOLONHallo iedereen

Iemand die me zijn dubbele stickers van Carrefour wil verkopen en opsturen via post naar Vilvoorde ? :-)
Heb paypal en gewone rekening

Ben juist begonnen, heb zelf nog maar 15 stickers :-p

thanks
Heidi
Ik wil je gerust helpen als onze boeken vol zijn.

Eerste boek nog 10 stickers en heb nu al ganse stapel liggen voor ons 2de boek.

Als ik tip kan geven, je kan vlug veel stickers verzamelen door producten te kopen. Bv. als je 3 kazen koopt bij een actie krijg je denk ik 4 zakjes, 2 doosjes koekjes van lu en ook 2 pakjes. Zo kan je veel stickers verzamelen door weinig geld uit te geven.
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207

Luister vanaf maandag naar Sky en win 3 dagen Disneyland® Paris!

Afbeelding

Het is tijd voor een feestje, Disneyland® Paris viert haar 25e verjaardag en wie jarig is trakteert!

Luister van 15 tot en met 28 mei naar Sky en maak elke dag kans op drie dagen fun voor vier personen in Disneyland® Paris. Sky Radio heeft een kamer voor je gereserveerd voor twee nachten in één van de Disney Hotels. Geniet van alle topattracties, zoals de geheel vernieuwde Star Wars Hyperspace Mountain en Star Tours: The Adventures Continue, bekijk de nieuwe Disney Stars on Parade, ontmoet al je favoriete Disney Figuren en laat je betoveren bij de nieuwe avondshow Disney Illuminations. Dromen worden werkelijkheid in Disneyland® Paris!
Wat moet ik doen?

Luister van 15 tot en met 28 mei tussen 06.00 en 24.00 uur naar Sky voor het Magische Disney Woord. Hoor jij het Magische Disney Woord? Sms het naar 4422 (€ 0,40 per ontvangen bericht) of doe mee via de Facebook App. Je kunt zo vaak meedoen als je wilt!

Wil jij geen enkele kans voorbij laten gaan om de 25e verjaardag van Disneyland® Paris te vieren? Volg ons op Facebook en houd je tijdlijn in de gaten! Tijdens de actieperiode kun je elke dag meerdere keren meedoen via de speciale Facebook app.
Disneyland® Paris

Het Disneyland Park straalt meer dan ooit tevoren tijdens haar schitterende 25e verjaardag! Dit wordt een unieke en onvergetelijke belevenis waar je nog lang met stralende ogen aan terugdenkt. Laat je betoveren bij het Kasteel van Doornroosje wanneer Mickey je door de duizelingwekkende nieuwe Disney Illuminations avondshow leidt en steel de show bij de nieuwe Disney Stars on Parade. Of ontdek de vernieuwde attracties Star Wars Hyperspace Mountain en Star Tours: the Adventures Continue; in deze nieuwe 3D-attractie, met meer dan 70 missiecombinaties, reis je naar de exotische werelden van Jakku, Hoth, Tatooine, de Death Star en nog veel meer!

Kun je niet wachten om naar Disneyland Paris te gaan? Boek dan nu je Disneyland® Paris verblijf!
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

VERONICA TRAKTEERT!

Tijdens de Meimaand Filmmaand, maak je kans op twee kaarten voor de speciale screening van de nieuwe Pirates of the Caribbean: Salazar’s Revenge. Deze is op maandag 22 mei in Het Scheepvaartmuseum Amsterdam. Loop jij over de rode loper met BN'ers en champagne? Of win een privé voorstelling met vrienden in een Pathé bioscoop.

Wil jij erbij zijn? Doe snel mee!

Bron: Veronica
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207

CARS 3 IN TOTAL STATIONS

Afbeelding

Cars 3, de beroemde animatiefilm van Disney, is vanaf 26 juli in de bioscoop te zien.

Door een nieuwe generatie razendsnelle racers zoals Storm komt de legendarische carriere van Bliksem McQueen onverwachts tot een einde. Met de hulp van een enthousiaste jonge race technicus, Cruz Ramirez, die ook droomt van de overwinning, wil Bliksem laten zien dat #95 nog lang niet klaar is met racen.

Bliksem McQueen en zijn vrienden zullen deze zomer op alle stranden bij je zijn!

Voor de zomer actie 2017, kan je bij Total 4 exclusieve Strandlakens « Cars 3 » en 8 actiefiguurtjes Cars Stampeez® verzamelen.

Afbeelding

Bereid je voor op de vakantie en ga vanaf nu langs bij een TOTAL-tankstation.

Per aankoopschijf van 25€ (brandstof en/of shop) + 5,99€*, kan je één exclusief strandlaken van Cars 3 aankopen. Je kan de Stampeez® actiefiguurje ook apart aankopen tegen een prijs van € 0,99 **.

* of 240 Total Club punten **of 40 Total Club punten
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Zeker iets om te overwegen die strandlakens van cars 3 , ik tank namelijk enkel bij total
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

Mijn pa heeft ze gezien, zouden geen al te goeie kwaliteit zijn. Anders kocht hij er voor mijn neefje.
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Win een verblijf in Disneyland Parijs

Afbeelding

Kijk snel op de Disney.nl, beantwoord de vraag en maak kans op een 3-daags verblijf voor 4 personen in Disneyland Paris tijdens de 25e verjaardag.
Volg onze avonturen op instagram
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar