Prijzen van de restaurants

De Restaurants van Disneyland Park, De Studio's en De Village.
marjan31
Member
Member
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 02 Nov 2013, 19:20

ik heb al eens een gezin uit frankrijk een hele rugzak zien vullen met broodjes en bananen van het ontbijtbuffet, en dan bedoel ik dus dienbladen vol laden, aan tafel gaan zitten rugzak open en het er zo in laten glijden, ik denk in een uur tijd zijn er zeker 50 broodjes en 15 bananen die rugzak in gegaan, en zo heb ik nog veel meer voorbeelden van dit soort praktijken door niet nederlanders, dus het zijn zeker niet alleen de nederlanders.
P-C

marjan31 schreefCOLONik heb al eens een gezin uit frankrijk een hele rugzak zien vullen met broodjes en bananen van het ontbijtbuffet, en dan bedoel ik dus dienbladen vol laden, aan tafel gaan zitten rugzak open en het er zo in laten glijden, ik denk in een uur tijd zijn er zeker 50 broodjes en 15 bananen die rugzak in gegaan, en zo heb ik nog veel meer voorbeelden van dit soort praktijken door niet nederlanders, dus het zijn zeker niet alleen de nederlanders.
Niets nieuws helaas.. Maar het is dweilen met de kraan open. Mentaliteit van de bezoekers....: PROFITEREN
marjan31
Member
Member
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 02 Nov 2013, 19:20

niks nieuws nee, maar aaron schreef dat wij nederlanders zo ongeveer de enige zijn die dat doen, maar als ik in disney ben zie ik het zoveel nationaliteiten doen.

ik zie trouwens liever dat mensen hun broodje mee nemen het park in en het dan ook opeten dan sommige die een dienblad vol broodjes leggen er 1 of 2 vanaf eten en de rest met dienblad en al in een afruimkar zetten, dan gaan ze container in.
sheilaxx
Member
Member
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 23 Dec 2014, 22:23

Hallo ik ga onverwachts naar disney met de kerst.
Alleen heb ik weinig informatie.
We hebben drie kleine kinderen en willen we ergens eten waar het niet al te duur is.
en moet je reserveren van te voren?
en hoe en waar kan je dat het beste doen(site)?

ik hoop nog graag informatie te krijgen.

groetjes
sheila

p.s
we hebben een hotel buiten het park.
Gebruikers-avatar
calimero
Member
Member
BerichtenCOLON 1016
GeregistreerdCOLON 15 Sep 2010, 20:15

Reserveren ka je vanuit Nederland alleen doen door de reserverinsglijn te bellen die is alleen in het Frans of Engels. Je kan op de website van Disney wel kijken naar de verschillende restaurants. Ook hier op het forum kan je vele info vinden over de restaurants.

Ga je echt metbde kerstdagen maak je borrst dan maar nat want in park kan je dan alleen gereserveerd eten tegen hele hogerijEn denk gerust ver over de 100 euro pp. Zullen ook denk wel enkele counterservice restaurants zijn dus afhalen bij de balie alla Mac donalds. Maar als die open zijn zullen de heel druk zijn. Je kan ook eten in Disney village of de Disney hotels. Ook de partnersites hebben restaurants waar je kan eten. Maar hou er rekening dat Mac donalds in village de goedkoopste optie gaat zijn met kerst en oud nieuw en dat de mensen daar uitpuilen. De rest zal hogere of hoge prijzen vragen dan normaal.
Gebruikers-avatar
Natasja1975
Member
Member
BerichtenCOLON 26
GeregistreerdCOLON 20 Apr 2014, 14:06

Weet iemand wat je tegenwoordig betaald in restaurant Plaza Gardens voor het buffet? voor volwassenen en kinderen tot en met 10 jaar?
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Myriam23
Member
Member
BerichtenCOLON 256
GeregistreerdCOLON 21 Sep 2014, 16:18

Natasja1975 schreefCOLONWeet iemand wat je tegenwoordig betaald in restaurant Plaza Gardens voor het buffet? voor volwassenen en kinderen tot en met 10 jaar?

Volwassenen is geloof ik met drinken rond de 28 euro, en zonder drinken rond 24

Voor kinderen is er een kinderbuffet daar staat een prijs bij van rond de 15 euro
Leeftijd is 3 tot 11
1 voorgerecht, 1 hoofdgerecht en 1 nagerecht met 1 drankje..

http://www.dlpguide.com/planning/dining ... estaurant/

Hier staat het allemaal aangegeven, ook alle andere restaurants met prijs indicatie kan je hier vinden..
Alleen niet alles is up to date maar dit staat dan ook aangegeven van wanneer de laatste prijsverandering is geweest...
It's kind of fun to do the impossible

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mich€l
Member
Member
BerichtenCOLON 719
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2014, 10:56

Vorig weekend zag ik dat het 29,99 kostte voor volwassenen. Voor kinderen heb ik niet gezien.
Gebruikers-avatar
Myriam23
Member
Member
BerichtenCOLON 256

aah, dan is het sinds dit jaar veranderd.. afgelopen november klopte die prijzen nog wel :)

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mich€l
Member
Member
BerichtenCOLON 719
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2014, 10:56

Vanaf 1 april zijn veel menu's aangepast, en dan niet altijd alleen de prijs, maar ook soms het eten.
Gebruikers-avatar
Natasja1975
Member
Member
BerichtenCOLON 26
GeregistreerdCOLON 20 Apr 2014, 14:06

ja had ook gehoord dat er het een en ander veranderd was en dat er nu geen gratis drankjes meer bij zouden zitten.
Afbeelding
yolayo
Member
Member
BerichtenCOLON 342
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2010, 13:09

Natasja1975 schreefCOLONWeet iemand wat je tegenwoordig betaald in restaurant Plaza Gardens voor het buffet? voor volwassenen en kinderen tot en met 10 jaar?
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

DLP teller:82 meerdaagse +23 dagtrips
Gebruikers-avatar
Gwenny Mouse
Member
Member
BerichtenCOLON 64
GeregistreerdCOLON 06 Okt 2014, 19:47

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Myriam23
Member
Member
BerichtenCOLON 256

lijkt me wel aangezien in mei deze geupdate is!!

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Gwenny Mouse schreefCOLONWeet iemand of dit nog klopt?

http://www.dlpguide.com/planning/dining ... endrillon/

Vorige week gemaakt

Afbeelding
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar