Meer detail foto's: http://www.insidethemagic.net/photos/ph ... d-studios/

Sprookjesfilm zijn terug hot! En ook Disney springt mee op de kar, door het welbekende verhaal te vertalen naar live action deze keer.
De verhaallijn volgt grotendeels het bekende verhaal, en alles is aanwezig: de hysterische stiefzusjes, een verbitterde stiefmoeder (Cate Blanchett ten top trouwens!), de Fairy God Mother (al vond ik haar rol persoonlijk iets te klein), en de dierenvriendjes. Die zorgen voor de nodige humor, zijn mooi uitgewerkt en zorgen overigens voor een leuke toevoeging.
Af en toe krijgen we ook een andere twist en zijn er wat nieuwe dingen, zo komen we veel meer te weten over Ella’s ouders. De verhaallijn wordt ook veel beter uitgelegd dan in de animatieklassieker. Nu weten we waarom Assepoester zo liefdevol is, hoe de stiefmoeder ter sprake komt en waarom ze zo kil doet tegen haar. Ook de prins krijgt plots een plot en zijn leven wordt ook veel duidelijker in beeld gebracht.
Wat opvalt is dat Cinderella er geweldig goed uitziet: prachtige kostuums en adembenemende decors die schitterend worden vertolkt op het witte doek. Het begint al bij Assepoesters thuis die erg sfeervol wordt weergeven. Maar wacht maar tot je het kasteel ziet, het lijkt wel oneindig!
Aan alles merk je ook wel dat het een echte Disney film is, de kleurrijke jurken met hun motieven, en ook de typische Disney muziek is terug te vinden.
Cinderella is een echte warme familiefilm, met actie (het moment dat de klok 12uur slaat!) en humor. Allen op naar de bioscoop en zet jullie maar klaar voor bijna twee uur ouderwetse romantiek.
Vanaf 25 maart in de Belgische bioscoop en 18 maart in Nederland!

Nou inderdaad, daar baalde ik dus ook al van.. Ga deze film echt niet in het Nederlands kijkenAnnet schreef:Hier draait ie weer eens overal alleen maar in het Nederlands. Dat ze dat met animatiefilms doen is 1 ding, maar met live action films...
Damn,...Tinkerbelletje schreef:Nou inderdaad, daar baalde ik dus ook al van.. Ga deze film echt niet in het Nederlands kijkenAnnet schreef:Hier draait ie weer eens overal alleen maar in het Nederlands. Dat ze dat met animatiefilms doen is 1 ding, maar met live action films...