Voor het eerst zal je de mogelijkheid hebben om op een vaste tijd een meet 'n greet te doen met Mickey Mouse in Walt Disney World. Vanaf de lente zullen ze daar Fastpasses aanbieden voor een ontmoeting met Mickey in zen nieuwe thuis, Town Square Theater, gesitueerd in de huidige Exposition Hall naast de ingang van het Magic Kingdom park.
Eens het geopend is, zal het meer dan een meet 'n greet plaats worden met Mickey. Imagineers zijn nieuwe elementen en verrassingen aan het toevoegen voor de gasten, zoals een interactieve rij (met een extra touch of Disney Magic).
Hoe gaat het nu precies in zijn werk? Bezoekers zullen een Disney's Fastpass kunnen halen die voor één uur geldig zal zijn. In dit uur kunnen ze naar de plaats terugkeren om de populaire characters te groeten, voor een knuffel, een foto en handtekeningen, zonder in de rij te moetenn wachten. Dit zal de eerste keer zijn dat het geautomatiseerde systeem zal gebruikt worden voor character meet 'n greets in een Disney park.
Persoonlijk vind ik dit wel een goeie zet, maar ik hoop dat ze de random sets (die er in WDW eigenlijk weinig zijn) niet allemaal door een fastpass systeem zullen vervangen. Anders loop je de hele dag van het ene geplande moment naar het andere. En ik vind toch ook wel dat Disney op bepaalde moment verrassend moet zijn. Er is toch niets leuker dan zomaar plots een character tegen het lijf te lopen.
(bron: disneyparks blog)