Algemene informatie Disney's California Adventure Park

Alle algemene informatie over het DL Resort
Jopo
Member
Member

Disney heeft een nieuwe site gelanceerd, speciaal voor California Adventure "second gate" Blue Sky Cellar. Hier kan je videos zien over de uitbreidingen, concept arts en krijg regelmatig inside information over Disney's "Big Plans."

http://disneyland.disney.go.com/disneyl ... Com#p=home
rschagen
Member
Member

Erg leuk om te zien!!
Mrs. Incredible
Member
Member

Wat een leuke site! :D
Afbeelding
Prince Charming

The pictures were released last week-end, but i was doing my "Man on the Moon" celebration and couldn't post them before. Anyway, better too late than never and here is great artwork for the awaited "World of Color" show at DCA. As always, click on each picture to see them in big size.

Afbeelding

First, some pictures of the Blue Sky Cellar preview center.

Afbeelding

Afbeelding

Here is the artwork for the Pocahontas scene...

Afbeelding

...And two artworks for Alice in Wonderland scenes.

Afbeelding

Afbeelding

The artwork for the Wall-E scene...

Afbeelding

and the one - if i'm not wrong - for the final scene.

Afbeelding

Disneyland also released a picture of the model showing where will be all the fountains...

Afbeelding

...as well as pictures of the construction inside Paradise Pier Lagoon.

Afbeelding

Afbeelding

Meer op http://disneyandmore.blogspot.com
Mark
Member
Member

Wat ik voorla intressant vind aan de hele show, is het 'podium' dat met iedere show uit het water komt...
En zeker nu bekend is dat deze show ook naar Tokyo DisneySea gaat, vraag ik me af hoe ze dit daar gaan doen...
Prince Charming

Het meer wordt weer gevuld:

Prince Charming

muziekje:
bradybrad7
Member
Member

Vind het allemaal heel leuk gedaan :D
Ben benieuwd wat het resultaat is :D want Goofy en Mickey hebben me nieuwsgierig gemaakt :D haha
Mrs. Incredible
Member
Member

Dat gaat vast weer heel mooi worden! Nu is het maar wachten op de filmpjes die online gaan verschijnen! :wink:
Wanneer gaat die show eigenlijk van start?

Dat filmpje met Mickey en Goofy is echt grappig! :thumbs:
Afbeelding
lady
Member
Member

Goed gedaan van Mickey en Goofy en world of color theme song is prachtig :appl:
DanielLee

Toch bijzonder wat je allemaal met een diaprojector en een tuinslang met water kan doen :-P.

:mrgreen: Als lichttechnicus en -ontwerper heeft heeft deze show mijn grote interesse. Ik ben best wel onder de indruk van de illusie die juiste belichting bij mensen te weeg kan brengen. Gecombineerd met de moderne videotechnieken van vandaag de dag maakt deze show natuurlijk een ervaring die men niet snel zal vergeten.

Kwam dit spektakel nu ook in DLRP of... ? - Enniewee... de filmpjes en foto's zien er tof uit. 'ben benieuwd naar het geheel in het echt.
Kristof27
Member
Member

DanielLee @ di 16 feb, 2010 21:12 schreef: Kwam dit spektakel nu ook in DLRP of... ? - Enniewee... de filmpjes en foto's zien er tof uit. 'ben benieuwd naar het geheel in het echt.
dat zal wel niet dat deze naar hier komt, hebben ze geen geld voor, en de ruimte ook niet, moeten ze eerst nog een meer aanleggen :p
Plaats reactie

Terug naar “Disneyland Resort”