*Kitty* schreef:Beste Café Mickey-leden,
De kogel is door de kerk! Uit jullie reacties op onze enquête hebben we een datum kunnen prikken voor de volgende Café Mickey-meet! Laten we samen de Efteling onveilig maken, een groepsfoto maken, enkele attracties afschuimen en (eventueel) eindigen met een groepsetentje.
Noteer zaterdag 27 september 2014 in jullie agenda. En laat ons alvast weten of je komt, en met hoeveel personen, via e-mail (kitty@cafemickey.com)! Wij kijken er alvast naar uit!
Tot dan!
Café Mickey
Lijst inschrijvingen tot nu toe:
Lady Levaenen (1 persoon)
Twiggy (3 personen)
Nancke (4 personen)
pinocchio (2 personen)
Yolayo (1 persoon)
sofie1977 (4 personen)
Dragy & *Kitty* (2 personen)
Boomerke & Prins Adam (2 personen)
HomuHomu (1 persoon)
ElsV (1 persoon)
Angelique Verbeek (1 persoon)
Kristof27 (1 persoon)
Annet (1 persoon)
Mich€l (1 persoon)
digikleuter (1 persoon)
Michelle (2 personen)
mouseketeer (1 persoon)
Edit *Kitty*: Deelnemers toegevoegd
Wil je mee gaan eten? Meer info: http://www.cafemickey.com/forum/viewtop ... 751#p36751 (De mensen die al meedeelden dat ze mee gaan eten staan in het vet aangeduid! Mocht je naam niet in het vet staan en je wilt toch mee gelieve dit dan te laten horen!)
Café Mickey Meet 2014 in de Efteling
- Prins Adam
- Beheerder

Onze Café Mickey meeting komt er nu echt aan! Bovendien hebben we al een leuke verassing voor jullie en je kan nog steeds inschrijven....
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

- Prins Adam
- Beheerder

Ondertussen is er terug iemand extra bij 
Onze Café Mickey meeting komt er nu echt aan! Bovendien hebben we al een leuke verassing voor jullie en je kan nog steeds inschrijven....
*Kitty* schreef:Beste Café Mickey-leden,
De kogel is door de kerk! Uit jullie reacties op onze enquête hebben we een datum kunnen prikken voor de volgende Café Mickey-meet! Laten we samen de Efteling onveilig maken, een groepsfoto maken, enkele attracties afschuimen en (eventueel) eindigen met een groepsetentje.
Noteer zaterdag 27 september 2014 in jullie agenda. En laat ons alvast weten of je komt, en met hoeveel personen, via e-mail (kitty@cafemickey.com)! Wij kijken er alvast naar uit!
Tot dan!
Café Mickey
Lijst inschrijvingen tot nu toe:
Lady Levaenen (1 persoon)
Twiggy (3 personen)
Nancke (4 personen)
pinocchio (2 personen)
Yolayo (1 persoon)
sofie1977 (4 personen)
Dragy & *Kitty* (2 personen)
Boomerke & Prins Adam (2 personen)
HomuHomu (1 persoon)
ElsV (1 persoon)
Angelique Verbeek (1 persoon)
Kristof27 (1 persoon)
Annet (1 persoon)
Mich€l (1 persoon)
digikleuter (1 persoon)
Michelle (2 personen)
mouseketeer (1 persoon)
Dory (2 personen)
Edit *Kitty*: Deelnemers toegevoegd
Wil je mee gaan eten? Meer info: http://www.cafemickey.com/forum/viewtop ... 751#p36751 (De mensen die al meedeelden dat ze mee gaan eten staan in het vet aangeduid! Mocht je naam niet in het vet staan en je wilt toch mee gelieve dit dan te laten horen!)

- Miss Ariel
- Member

kan je jezelf nog inschrijven voor de meeting zelf? niet mee gaan eten
ik wil misschien toch wel mee met mijn vriend.
hoe gaat het in zn werk die dag?
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
- Prins Adam
- Beheerder

Ja hoor je kan nog komen. We spreken af voor foto om 11u aan Fata morgana. Mail wordt komende dagen verstuurd.Miss Ariel schreef:kan je jezelf nog inschrijven voor de meeting zelf? niet mee gaan eten
Nadien kan je doen wat je zelf wilt, bij ons blijven of park met je vriend verkennen.
Er is ook een kleine verassing voorzien!

Ik heb er ontzettend veel zin in, eerst aftellen naar as woensdag tot Mouseketeer hoogst waarschijnlijk weer thuis komt ( hoor ik morgen definitief) en dan deze meeting........dit houd een mens op de been in moeilijkere tijden 

DLP teller:82 meerdaagse +23 dagtrips
- Prins Adam
- Beheerder

Het Privé berichtje is net de deur uit naar iedereen die komt! Voor wie het gemist heeft plaats ik het nog eens hier:
De Café Mickey meet van 27 september 2014 komt steeds dichterbij. Alvast heel erg bedankt aan alle leden voor de grote belangstelling!
Ook jij hebt je ingeschreven en we willen je hierbij dan ook enkele aandachtspunten bezorgen om er een fantastische dag van te maken!
Mochten er nog vragen zijn omtrent de Café Mickey meet, mag je die altijd sturen naar info@cafemickey.com
- Het Eftelingpark is geopend van 10.00 uur en sluit zijn deuren om 18.00 uur.
- Het leek ons leuk om een groepsfoto te maken, dus verwachten we je rond 11.00 uur bij Fata Morgana. We zorgen ook voor een leuk kleinigheidje voor alle aanwezigen!
- Na een korte babbel zijn jullie vrij om te gaan en staan waar je wil. Wil je samenlopen met enkele bekenden of nieuwe vrienden, of ontdek je liever de Efteling samen met je eigen gezin/vrienden? Allemaal geen probleem, we maken er gewoon een leuke dag van!
- Zij die zich hebben ingeschreven om ’s avonds iets samen te gaan eten, verwachten we om 19.00 uur in Restaurant Grill-ig (Horst 1- 5171 RA Kaatsheuvel).
Wil je weten wie er nog meegaat? Of wie er meegaat eten? Je vind de lijst hier: http://www.cafemickey.com/forum/viewtop ... 281#p30281 (Wie in het vet staat gaat ook mee eten)
Tot 27 september in de Efteling!
Het Café Mickey team

- Prins Adam
- Beheerder

Wij kijken er ook naar uit hoor! Leuk jullie nog eens te zien.yolayo schreef:Ik heb er ontzettend veel zin in, eerst aftellen naar as woensdag tot Mouseketeer hoogst waarschijnlijk weer thuis komt ( hoor ik morgen definitief) en dan deze meeting........dit houd een mens op de been in moeilijkere tijden

- Prins Adam
- Beheerder

Voor wie komt of nog wilt komen is er nu ook een leuke hotel aanbieding!
http://www.shedeals.be/nl/deal/39833/We ... &utm_term=
Weekendje weg in Nederlands-Brabant
Bezoek Biesbosch, Breda of Tilburg
Rijkelijk ontbijtbuffet inbegrepen
Toegangsticket voor de Efteling voor 1 dag
Gratis parking en WiFi
59 euro per persoon!
http://www.shedeals.be/nl/deal/39833/We ... &utm_term=
Weekendje weg in Nederlands-Brabant
Bezoek Biesbosch, Breda of Tilburg
Rijkelijk ontbijtbuffet inbegrepen
Toegangsticket voor de Efteling voor 1 dag
Gratis parking en WiFi
59 euro per persoon!

wij hebben er ook weer heel veel zin in. een aantal van jullie hebben we al weer veel te lang niet gezien, en ook leuk om weer een aantal nieuwe gezichten te zien!
tot de 27e !
tot de 27e !
last year: 23-26 sept 2016: Disneyland Half Marathon Weekend, Inaugural Party, Cafe Mickey Meets, 5k, Halve Marathon, Dream Castle, upcoming: 21-24 sept 2017: Half marathon weekend, 5k,10k,HalfMarathon, Bibbidi-Bobbidi-Boo-challenge, Hotel Cheyenne
- Prins Adam
- Beheerder

Even voor wie meegaat eten....
Routebeschrijving naar Grill-ig restaurant
Vanuit De Efteling
- U gaat het parkeerterrein af en slaat direct rechtsaf
- Bij de eerstvolgende verkeerslichten linksaf (vlakbij het Efteling Hotel)
- Gelijk daarna rechtsaf slaan (na de bushalte staat er een ANWB bord met onderaan Steakhouse Grill-ig)
- Een paar honderd meter rechtdoor en dan ziet u ons aan de rechterkant. U kunt rechts af slaan en ons parkeerterrein op rijden
Het is 1.5 km met de auto! Dus vlakbij...

Steakhouse&Tapasbar Grill-ig
Horst 1
5171 RA Kaatsheuvel
Routebeschrijving naar Grill-ig restaurant
Vanuit De Efteling
- U gaat het parkeerterrein af en slaat direct rechtsaf
- Bij de eerstvolgende verkeerslichten linksaf (vlakbij het Efteling Hotel)
- Gelijk daarna rechtsaf slaan (na de bushalte staat er een ANWB bord met onderaan Steakhouse Grill-ig)
- Een paar honderd meter rechtdoor en dan ziet u ons aan de rechterkant. U kunt rechts af slaan en ons parkeerterrein op rijden
Het is 1.5 km met de auto! Dus vlakbij...

Steakhouse&Tapasbar Grill-ig
Horst 1
5171 RA Kaatsheuvel

Als er nog iemand uit West-vlaanderen (regio Kortrijk) meewilt ,ik heb nog,plaats in mijn auto!
Ik kan jullie ook oppikken onderweg (zolang ik niet teveel van mijn reisweg ,moet afwijken)
Ik kan jullie ook oppikken onderweg (zolang ik niet teveel van mijn reisweg ,moet afwijken)
Laatst gewijzigd door ElsV op 19 sep 2014, 11:22, 1 keer totaal gewijzigd.