Halloween Soiree
Yay allemaal dingen die je altijd al kunt zien, word echt de moeite waard. Dan nog Dreams erbij om het af te maken. Hopelijk komen er nog allerlei characters erbij die we op de foto willen.
- Mouseketeer
- Member

- BerichtenCOLON 1507
- GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00
Vandaag officieel bekend gemaakt:
De Halloween Soirée dit jaar staat in het teken van verrassingen.
Het programma is ongeveer hetzelfde als vorig jaar.
Maar minus Maleficent's Promenade. Daarvoor in de plek komen extra characters.
Mickey's Halloween Celebration zal niet 1 maar 2 keer uit rijden die avond.
Voor één avond zal het Princess Pavillion omgetoverd worden tot Villains Pavillion.
Bij Phantom Manor kunnen we een verrassing verwachten die in het teken staat van projecties.
Minnie's Pirate Academy en Dr. Facilier keren terug. Over Goofy's Shake Your Bones wordt niet gesproken.
Daarvoor in de plaats zal de Jedi Academy die avond 6 keer zijn.
De Halloween Soirée dit jaar staat in het teken van verrassingen.
Het programma is ongeveer hetzelfde als vorig jaar.
Maar minus Maleficent's Promenade. Daarvoor in de plek komen extra characters.
Mickey's Halloween Celebration zal niet 1 maar 2 keer uit rijden die avond.
Voor één avond zal het Princess Pavillion omgetoverd worden tot Villains Pavillion.
Bij Phantom Manor kunnen we een verrassing verwachten die in het teken staat van projecties.
Minnie's Pirate Academy en Dr. Facilier keren terug. Over Goofy's Shake Your Bones wordt niet gesproken.
Daarvoor in de plaats zal de Jedi Academy die avond 6 keer zijn.

Meer characters! Ben benieuwd!
-
Doornroosje
- Member

- BerichtenCOLON 1
- GeregistreerdCOLON 22 Sep 2015, 15:11
Hoe gaan jullie verkleed?
Wat mag wel en wat mag niet.
Ik heb al gehoord geen maskers.
Mijn kindjes willen graag eng.
maar lees overal dat iedereen als Disney figuur gaat.
Wat is precies de bedoeling?
En gaan volwassenen ook verkleed?
Wat mag wel en wat mag niet.
Ik heb al gehoord geen maskers.
Mijn kindjes willen graag eng.
maar lees overal dat iedereen als Disney figuur gaat.
Wat is precies de bedoeling?
En gaan volwassenen ook verkleed?
Je mag als wat je zelf wil. Inderdaad geen maskers, maar verder zijn er geen regels. Er zijn veel Disney kostuums inderdaad, maar dat is niet verplicht. Het mag ook eng of iets anders niet Disney.
Bijna iedereen is verkleed, ook volwassenen.
- Miss Ariel
- Member

- BerichtenCOLON 1806
- GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37
ow Villians pavilion hihi wil ik zien, klinkt wel goed
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Maar niet té eng heb ik begrepen.Annet schreefCOLONJe mag als wat je zelf wil. Inderdaad geen maskers, maar verder zijn er geen regels. Er zijn veel Disney kostuums inderdaad, maar dat is niet verplicht. Het mag ook eng of iets anders niet Disney.
Inderdaad, er wordt toch wel controle op gehouden dat de kostuums niet "overdreven" zijn, in welke zin of mate dan ookPaula schreefCOLONMaar niet té eng heb ik begrepen.Annet schreefCOLONJe mag als wat je zelf wil. Inderdaad geen maskers, maar verder zijn er geen regels. Er zijn veel Disney kostuums inderdaad, maar dat is niet verplicht. Het mag ook eng of iets anders niet Disney.

Your dreams can come true, if you have the courage to pursue them (Walter Elias Disney)
Annet schreefCOLONJa maar gewoon vampiers en zombies heb ik genoeg zien lopen, ga er vanuit dat haar kinderen niet heel extreem gaan
Wees gerust, ik zie er vaak lopen die zelf zonder kostuum er al angstaanjagend genoeg uitzien ...

Your dreams can come true, if you have the courage to pursue them (Walter Elias Disney)
- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
- GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49
Hoe kan dat nu ? Ik ben nog niet op de soiree geweestNoppe77 schreefCOLONAnnet schreefCOLONJa maar gewoon vampiers en zombies heb ik genoeg zien lopen, ga er vanuit dat haar kinderen niet heel extreem gaan![]()
Wees gerust, ik zie er vaak lopen die zelf zonder kostuum er al angstaanjagend genoeg uitzien ...![]()
Hahahahaha