5K - 35 euro
10K - 55 euro
Half - 75 euro
31K Challenge (10 & 21K) 130 euro
36K Challenge (5K 10K 21K) 165 euro
Ik weet niet of bij de BIB only ook jaarpaskorting geld.
runDisney/Magic Run Weekend 2018 DLP
- Tinkerbelletje
- Member

5km €35olafLover schreef:Weet iemand wat de bib-only prijzen zijn? Na de enthousiaste verhalen in de Efteling heeft mijn vriend besloten ook te willen rennen, maar hij heeft geen idee van de kosten (eerst niet eens dat er kosten waren), hij overweegt nu de 10 en als we gaan, wil ik de 5 wel doen, maar ik wil eerst even een overweging kunnen maken met de prijs
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
10km €55
21km €75
31 km €130
36 km €165
Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
DLRP 33x ~ WDW 2013 ~ DCL Magic 2015 ~ WDW 2016
Boven genoemde prijzen zijn niet correct! Er is een prijsverhoging sinds vorig jaar!
Wij kregen wel jaarpas korting.
Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk

DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007
Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
- Tinkerbelletje
- Member

Echt waar? Deze prijzen komen van de site van Loopreizen en ook aan de Disney reserveringslijn hadden ze het over de €165 voor de 36k en €75 voor de 21k.Laura schreef:Boven genoemde prijzen zijn niet correct! Er is een prijsverhoging sinds vorig jaar!
Of zijn er aparte BIB prijzen? Dat kan natuurlijk wel.
Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
DLRP 33x ~ WDW 2013 ~ DCL Magic 2015 ~ WDW 2016
http://run.disneylandparis.com/btc
Ik heb het van de officiële site.
Mijn oude bevestiging staat nog €330 voor 2x 36K challenge, maar ik moest later terug bellen voor de jaarpas korting. Ik weet niet zo goed of de goedkopere prijs in combinatie hotel en dat de bib only dus duurder is... Ik zal straks even kijken hoe het op de nieuwe bevestiging staat.
Update: er zit een storing in my disneyland, waardoor ik het nu niet kan nakijken.
Zal het even navragen in een Disney groep.
Ik heb het van de officiële site.
Mijn oude bevestiging staat nog €330 voor 2x 36K challenge, maar ik moest later terug bellen voor de jaarpas korting. Ik weet niet zo goed of de goedkopere prijs in combinatie hotel en dat de bib only dus duurder is... Ik zal straks even kijken hoe het op de nieuwe bevestiging staat.
Update: er zit een storing in my disneyland, waardoor ik het nu niet kan nakijken.
Zal het even navragen in een Disney groep.
Ik krijg het idee dat de prijsverhoging onaangekondigd is. De parkeerprijzen zijn ook verhoogd bijvoorbeeld. Het kan zijn dat ze de prijzen bewust lager houden bij de pakketten in de hoop dat er meer pakketten worden verkocht.
36K is nu ook duurder (€25) dan wanneer je alle bibs los koopt, dit was voorgaande jaren niet het geval.
36K is nu ook duurder (€25) dan wanneer je alle bibs los koopt, dit was voorgaande jaren niet het geval.
Ik denk ook dat er een verschil in packagedeal en bibonly is want de prijzen die ik heb genoemd zijn de prijzen die ik in eerste instantie heb betaald (en opgevraagd). Na bellen voor de jaarpaskorting is er bij mij 20% er vanaf gehaald.
Er wordt verhaal gehaald bij de organisatie. Zodra er bericht is waarom de prijsverhoging is, zal ik het hier delen! Op doorreizen.nl staan nog de "oude prijzen", ben bang dat deze nieuwe prijzen wel voor de bib only is!
- Prins Adam
- Beheerder

Leuk dat jullie er mss ook bijzijn!olafLover schreef:Weet iemand wat de bib-only prijzen zijn? Na de enthousiaste verhalen in de Efteling heeft mijn vriend besloten ook te willen rennen, maar hij heeft geen idee van de kosten (eerst niet eens dat er kosten waren), hij overweegt nu de 10 en als we gaan, wil ik de 5 wel doen, maar ik wil eerst even een overweging kunnen maken met de prijs
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Wij betaalden (inc hotel met Infinity) voor de 5km: 29.75 per persoon en voor de 21km: 63.75 euro per persoon. 2 Nachten Santa Fe vanaf vrijdag was 305 euro....
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

- Prins Adam
- Beheerder

Prijs tickets met hotel... (er kan nog jaarkaartkorting zijn!)Bump schreef:Als ik op de RunDisney Paris pagina kijk, zie ik twee prijslijsten staan. 1 BIB only en per land prijzen voor packages.

Prijzen losse tickets (zonder hotel)

Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier

Er zijn mensen die nu net snel nog een hotel nog hebben geboekt. Het is inderdaad zo dat de goedkopere prijzen gelden voor Disney hotel combinatie en de duurdere prijzen is voor bib only!
Wij hebben vandaag ook nog snel geboekt voor de 5k run[PARTY POPPER] wij hebben €31.50 per persoon betaald voor de run. Ik denk met korting via mn magic plus pas en we verblijven in Newport Bay
Verstuurd vanaf mijn HUAWEI LYO-L21 met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn HUAWEI LYO-L21 met Tapatalk

38x Disneyland Paris, 18x Disney On Ice, 1x Mediterranean Cruise Disney Magic
- MarjoleinART
- Member

Hoi allemaal,
Dit jaar wil ik weer de run lopen!! Had als doel gesteld de halve te lopen en ben dus vanaf oktober begonnen met trainen! Zo spannend! In 2016 heb ik de 5 gelopen! Echt fantastisch! Maar nu er in de tussentijd een kindje bijgekomen is, zit ik met wat organisatorische problemen! Zouden jullie misschien mee kunnen denken?
Wij vertrekken donderdag. Hadden in september al een hotel geboekt van donderdag tm maandag. Ik geloof dat dat 360 euro was, buiten het park. Met annulering gereserveerd dus kunnen nog annuleren!
Nu weet ik niet goed hoe dit met 2 kids gaat slagen. Vooral de 10 en halve zijn op vervelende tijden. Het liefste ga ik alleen op pad en komen mijn man en kids wat later met de auto. Dus zou ik met de bus!? naar Disney moeten gaan. Ik geloof niet dat ons hotel bussen heeft rijden (ons hotel is: Sejours Affaires rive gauche) en zeker niet om 5.30 oid. Dus hoe dan???
En toen ik ergens las dat de challenges uitverkocht zouden zijn werd ik toch wel heeeel nerveus! Dus gebeld met de reserveringslijn en prijsopgaaf gedaan. Voor Chayenne en Seqoia Lodge gevraagd en de prijs valt me mee. Zelfde prijs, als we 1 nacht minder gaan, dus van donderdag tm zondag. Nadeel is wel dat deze kamer kleiner is (andere hotel heeft 1 losse slaapkamer voor kids), voordeel dat in iig mijn challenge heb!! En dichterbij en ik met bus/lopen alleen naar de start kan.
En kan dan wel op zondag uitchecken. En evt zaterdagmiddag nog even naar hotel om wat te rusten/douchen.
Welk hotel is dichterbij de start? Chayenne of Seqoia? Hoeveel minuten lopen?
Is de 36k challenge te doen? Dan vooral de 10k de dag voor de halve? Kun je die rustig aan doen?
Ik vind het zo spannend! Wil zoooo graag laten zien ik ik het kán!!!
Hoe gaat jullie training!??
Wilde eigenlijk de challenge los kopen op de 17de, maar die is uitverkocht? Of is dat niet echt?
Ok, dit is een heel warrig verhaal geworden! Hoor graag jullie ervaringen van vorig jaar over de 10k voorafgaande aan de halve!
Doe je met de 36k automatisch ook mee met de 31k? Of hoe regel je dat!?
Groetjes Marjolein
Dit jaar wil ik weer de run lopen!! Had als doel gesteld de halve te lopen en ben dus vanaf oktober begonnen met trainen! Zo spannend! In 2016 heb ik de 5 gelopen! Echt fantastisch! Maar nu er in de tussentijd een kindje bijgekomen is, zit ik met wat organisatorische problemen! Zouden jullie misschien mee kunnen denken?
Wij vertrekken donderdag. Hadden in september al een hotel geboekt van donderdag tm maandag. Ik geloof dat dat 360 euro was, buiten het park. Met annulering gereserveerd dus kunnen nog annuleren!
Nu weet ik niet goed hoe dit met 2 kids gaat slagen. Vooral de 10 en halve zijn op vervelende tijden. Het liefste ga ik alleen op pad en komen mijn man en kids wat later met de auto. Dus zou ik met de bus!? naar Disney moeten gaan. Ik geloof niet dat ons hotel bussen heeft rijden (ons hotel is: Sejours Affaires rive gauche) en zeker niet om 5.30 oid. Dus hoe dan???
En toen ik ergens las dat de challenges uitverkocht zouden zijn werd ik toch wel heeeel nerveus! Dus gebeld met de reserveringslijn en prijsopgaaf gedaan. Voor Chayenne en Seqoia Lodge gevraagd en de prijs valt me mee. Zelfde prijs, als we 1 nacht minder gaan, dus van donderdag tm zondag. Nadeel is wel dat deze kamer kleiner is (andere hotel heeft 1 losse slaapkamer voor kids), voordeel dat in iig mijn challenge heb!! En dichterbij en ik met bus/lopen alleen naar de start kan.
En kan dan wel op zondag uitchecken. En evt zaterdagmiddag nog even naar hotel om wat te rusten/douchen.
Welk hotel is dichterbij de start? Chayenne of Seqoia? Hoeveel minuten lopen?
Is de 36k challenge te doen? Dan vooral de 10k de dag voor de halve? Kun je die rustig aan doen?
Ik vind het zo spannend! Wil zoooo graag laten zien ik ik het kán!!!
Hoe gaat jullie training!??
Wilde eigenlijk de challenge los kopen op de 17de, maar die is uitverkocht? Of is dat niet echt?
Ok, dit is een heel warrig verhaal geworden! Hoor graag jullie ervaringen van vorig jaar over de 10k voorafgaande aan de halve!
Doe je met de 36k automatisch ook mee met de 31k? Of hoe regel je dat!?
Groetjes Marjolein
- MarjoleinART
- Member

Toch maar gebeld en meteen geboekt. Kan het andere hotel geannuleerd worden. Hebben gekozen voor Seqoia Lodge. Omdat onze jaarkaarten 14 september verlopen (shit hé) konden we gelukkig met toestemming de jaarkaart van onze 4 jarige zoon gebruiken. Kreeg nu dus geen korting op de bibs, omdat hij die niet mag lopen ... helaas, had anders 17,50 euro gescheeld.
We waren nu voor do tm zondag in Seqoia Lodge (3 nachten) standaard kamer 2 volwassenen 2 kids. 1x 36k challenge 2x kids run en annuleringsverzekering. 806 euro kwijt. Is dat een goede prijs? Normaal zijn we nooooit zoveel kwijt aan een tripje. Dus weet echt niet hoeveel korting hier vanaf is. Maargoed, geen stress, kan te voet naar de start. Gemakkelijk even naar het hotel terug. Ben blij! Nu is het definitief!!!
We waren nu voor do tm zondag in Seqoia Lodge (3 nachten) standaard kamer 2 volwassenen 2 kids. 1x 36k challenge 2x kids run en annuleringsverzekering. 806 euro kwijt. Is dat een goede prijs? Normaal zijn we nooooit zoveel kwijt aan een tripje. Dus weet echt niet hoeveel korting hier vanaf is. Maargoed, geen stress, kan te voet naar de start. Gemakkelijk even naar het hotel terug. Ben blij! Nu is het definitief!!!