Frozen
-
juniordisneyfan
- Member

Misschien leuk om te weten : Bij de Dvd word er reclame gemaakt voor de nieuwe attractie van ratatouille in het Nederlands .
- Prins Adam
- Beheerder

En ja hoor er blijven versies van Let It Go opduiken!!
Voices of Liberty sing Let It Go from Frozen at Walt Disney World
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

- Tinkerbelletje
- Member

WAUW!! KippenvelPrins Adam schreef:En ja hoor er blijven versies van Let It Go opduiken!!
Jammer dat ze dat ik oktober nog niet deden, toen wij er waren
DLRP 33x ~ WDW 2013 ~ DCL Magic 2015 ~ WDW 2016
- Prins Adam
- Beheerder

- Miss Ariel
- Member

Ik heb Frozen de 1ste keer int vlaams gezien, het was dat of niet dus dat
,
en toen vond ik hem al geweldig!! Maar toen ik hem later int engels zag
was ik helemaal
wat een superfilm!! heel verrassend sommige stukjes
en de perfecte combinatie van alle factoren dei magie maken zoals enkel Disney kan
en toen vond ik hem al geweldig!! Maar toen ik hem later int engels zag
was ik helemaal
en de perfecte combinatie van alle factoren dei magie maken zoals enkel Disney kan
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
*Magical Bucketlist*
-
juniordisneyfan
- Member

Remix : let it go
Bron : DisneyMusicVevo
Bron : DisneyMusicVevo
- Prins Adam
- Beheerder

Soundtrack Frozen verbreekt record The Lion King
De soundtrack van de Disney-animatiefilm The Lion King was twintig jaar lang de meest succesvolle in zijn soort in de Amerikaanse albumlijst, maar het record wordt nu verbeterd door de Disney-film Frozen.
Vorige week nog evenaarde Frozen het record van de langst op nummer 1 genoteerde soundtrack van een animatiefilm in de Amerikaanse verkooplijsten.
Inmiddels staat de liedjes-cd van Frozen elf weken op de eerste plek, een week meer dan The Lion King, dat wel nog het record houdt voor een traditioneel geanimeerde tekenfilm.
Wat werkelijke verkoopaantallen betreft, staat Frozen echter nog ver achter het album dat in 1994 werd gemaakt bij The Lion King. De soundtrack van de Disney-film ging in 1994 ruim 10 miljoen keer over de toonbank, terwijl de teller bij de Frozen-cd pas op 2,3 miljoen staat.
Wel nemen de verkoopaantallen van Frozen iedere week fors toe, meldt muziekblad Billboard. Vorige week werden er in de VS 259.000 exemplaren van verkocht, bijna twee keer zoveel als een week eerder en het grootste aantal tot op heden. Er worden al vijf weken op rij meer dan 100.000 stuks van verkocht.
Terugkeer
Het soundtrackalbum van The Lion King bevatte filmmuziek van Hans Zimmer en liedjes gecomponeerd door Elton John met teksten van Tim Rice. De grootste hits uit de film waren The Circle Of Life en Can You Feel The Love Tonight, die voor Elton John een terugkeer in de internationale hitlijsten betekenden.
Zangeres B.B. Queen zong de Elton John-hits in op de Nederlandstalige versie van de cd. De soundtrack werd in 1995 opgevolgd door de cd Rhythm Of The Pride Lands met daarop onder meer Jimmy Cliffs versie van Hakuna Matata, in de film gezongen door Nathan Lane (stokstaartje Timon) en Ernie Sabella (wrattenzwijn Pumbaa).
Bron nu.nl
De soundtrack van de Disney-animatiefilm The Lion King was twintig jaar lang de meest succesvolle in zijn soort in de Amerikaanse albumlijst, maar het record wordt nu verbeterd door de Disney-film Frozen.
Vorige week nog evenaarde Frozen het record van de langst op nummer 1 genoteerde soundtrack van een animatiefilm in de Amerikaanse verkooplijsten.
Inmiddels staat de liedjes-cd van Frozen elf weken op de eerste plek, een week meer dan The Lion King, dat wel nog het record houdt voor een traditioneel geanimeerde tekenfilm.
Wat werkelijke verkoopaantallen betreft, staat Frozen echter nog ver achter het album dat in 1994 werd gemaakt bij The Lion King. De soundtrack van de Disney-film ging in 1994 ruim 10 miljoen keer over de toonbank, terwijl de teller bij de Frozen-cd pas op 2,3 miljoen staat.
Wel nemen de verkoopaantallen van Frozen iedere week fors toe, meldt muziekblad Billboard. Vorige week werden er in de VS 259.000 exemplaren van verkocht, bijna twee keer zoveel als een week eerder en het grootste aantal tot op heden. Er worden al vijf weken op rij meer dan 100.000 stuks van verkocht.
Terugkeer
Het soundtrackalbum van The Lion King bevatte filmmuziek van Hans Zimmer en liedjes gecomponeerd door Elton John met teksten van Tim Rice. De grootste hits uit de film waren The Circle Of Life en Can You Feel The Love Tonight, die voor Elton John een terugkeer in de internationale hitlijsten betekenden.
Zangeres B.B. Queen zong de Elton John-hits in op de Nederlandstalige versie van de cd. De soundtrack werd in 1995 opgevolgd door de cd Rhythm Of The Pride Lands met daarop onder meer Jimmy Cliffs versie van Hakuna Matata, in de film gezongen door Nathan Lane (stokstaartje Timon) en Ernie Sabella (wrattenzwijn Pumbaa).
Bron nu.nl

- Prins Adam
- Beheerder

Deze Frozen munten kan je vinden in Epcot!

Bron Laughing_place

Bron Laughing_place

-
BibiTotoLover
- Member

Die munten zijn echt super zeg! 
Waiting for the day we'll meet. 
- Chicken Little
- Member

Zij is echt geniaal! Haar video van ''Do you wanna build a snowman'' vind ik zelfs nog leuker!vercruz schreef:wat gebeurt er als je de tekst van let it go door google translate haalt in verschillende talen en daarna terug naar het engels?op youtube deze leuke video gevonden
''Oh yes, the truth hurts. But the way I see it you can either run from it or learn from it.'' Rafiki, The Lion King.
- Miss Ariel
- Member

dat filmpje is superlol
er is nu ook een nederlandstalige soundtrack verkrijgbaar,
Klik hier
moet wel zeggen dat ik niet alles even goed vertaalt vind
vooral caccao in liefde geeft ons ruimbaan wat ik ook een belachelijke titel vind trouwens
er is nu ook een nederlandstalige soundtrack verkrijgbaar,
Klik hier
moet wel zeggen dat ik niet alles even goed vertaalt vind
vooral caccao in liefde geeft ons ruimbaan wat ik ook een belachelijke titel vind trouwens
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
*Magical Bucketlist*
*Magical Bucketlist*