Disney's Halloween 2011

Tuvok
Member
Member

Dankzij de verschuiving van de budgetten naar de shows, hebben we nu twee prachtige Halloween shows. Vooral Disney's Maleficious Halloween Party is de beste Halloween show die DLP tot nu toe 'op de planken' heeft gebracht. Het heeft alles; het verhaal, de karakters, de muziek, de kostuums, de special effects en veel vuurwerk. Ook Mickey's Halloween Treat in the Street is erg leuk, met prachtige decoratie en leuke songs. Welliswaar bedoelt voor kinderen, is dit een leuke show om te zien.

Ja, de decoratie is minder dit jaar, maar wel duidelijk beter qua uitstraling en kwaliteit dan die lelijke pompoenmannen-deco's. En laten we eerlijk zijn, Halloweenland hebben we nu wel gezien he. Uiteraard zal de decoratie volgend jaar uitgebreid worden. Dit was het eerste jaar met de nieuwe decoratie.
Jammer dat je het vond tegenvallen, Daan. Als dat een reden moet zijn om je jaarkaart niet te verlengen, dan moet je dat zelf weten natuurlijk. Het weghalen van de bankjes bij de Royal Castle Stage is opgedragen door Guest Safety. Toen de bankjes er nog allemaal stonden, liepen met name kinderen op en af en donderden er dan wel eens af, waardoor DLP aansprakelijk was. Met de nieuwe vloer hebben ze besloten het merendeel van de bankjes weg te halen. De mentaliteit van de gasten (en dan met namen Spanjaarden) is inderdaad achteruit gegaan, maar dat is niet iets waar DLP iets aan kan doen. De normen & waarden vervagen over de hele linie van de maatschappij.

Ik heb in ieder geval genoten van het Halloween seizoen dit jaar. Kijk al uit naar Kerst! In november weer aan de 'jingle bells'! ;-)
Tuvok is eigenaar van DiscoverTheMagic.nl en tevens jaarkaarthouder, aandeelhouder en expert van Disneyland Paris
Wezz
Member
Member

Is er al een programma bekend voor 31 oktober ?! Begint nu wel erg dichtbij te komen :hw_grin:
DLRP [65] WDW [6] DL [2]
Wezzlog Characters // Wezzvlog
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

wij vonden de drukte ook wel meevallen, maar de meeste mensen vonden het veeeel te druk met soms lange wachttijden bij attracties, daarom dat er dit jaar meer zouden open zijn???
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Wezz
Member
Member

Mensen hebben altijd wat te klagen.. Je moest hooguit een half uurtje wachten bij attracties, en werd je nog vermaakt in de wachtrijen ook!
DLRP [65] WDW [6] DL [2]
Gert
Member
Member

Wezz @ di okt 25, 2011 11:19 am schreef:Is er al een programma bekend voor 31 oktober ?! Begint nu wel erg dichtbij te komen :hw_grin:
Ik zit hier inderdaad ook naar uit te kijken. Ik ben erg benieuwd wat we tijdens deze avond weer mogen verwachten. Nog maar 6 dagen! :thumbs:
Svenneke
Member
Member

Hier ook grote interesse. Is er meestal veel te doen, of is het meer extra tijd om attracties te doen?
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

wij doen niet zoveel attracties dan er zijn veel andere dingen te zien, de attracties zijn er altijd !! en ze zijn niet aangepast zoals bij terrorific night (of ben ik mis???)
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
glstitch
Member
Member

2 full houses... iets zegt me dat volgend jaar er ook 2 Terrorific Night komen... :hw_grin:
Wezz
Member
Member

Nee geen speciale attracties.. al leent de wachtrij van bv POTC zich daar wel voor ;) Op zo'n avond kom je al tijd te kort, na de eindshow kun je misschien nog een attractie meepikken. Dan gaat het grootste gedeelte terug naar het hotel, wij konden vorig jaar zo instappen bij Peter Pan enzo. Park is tot 1 uur open :P
DLRP [65] WDW [6] DL [2]
MINI Mouse

Ook wij hebben genoten van Halloween, wat een geweldige shows :thumbs:
En verder idd maar niet vergeleken met vorige jaren (dat werd immers toch ook steeds minder)

Op naar kerst, heb er al weer zin in :s_wink:
daan1973
Member
Member

Tuvok @ di 25 okt, 2011 08:58 schreef:Dankzij de verschuiving van de budgetten naar de shows, hebben we nu twee prachtige Halloween shows. Vooral Disney's Maleficious Halloween Party is de beste Halloween show die DLP tot nu toe 'op de planken' heeft gebracht. Het heeft alles; het verhaal, de karakters, de muziek, de kostuums, de special effects en veel vuurwerk. Ook Mickey's Halloween Treat in the Street is erg leuk, met prachtige decoratie en leuke songs. Welliswaar bedoelt voor kinderen, is dit een leuke show om te zien.

Ja, de decoratie is minder dit jaar, maar wel duidelijk beter qua uitstraling en kwaliteit dan die lelijke pompoenmannen-deco's. En laten we eerlijk zijn, Halloweenland hebben we nu wel gezien he. Uiteraard zal de decoratie volgend jaar uitgebreid worden. Dit was het eerste jaar met de nieuwe decoratie.
Jammer dat je het vond tegenvallen, Daan. Als dat een reden moet zijn om je jaarkaart niet te verlengen, dan moet je dat zelf weten natuurlijk. Het weghalen van de bankjes bij de Royal Castle Stage is opgedragen door Guest Safety. Toen de bankjes er nog allemaal stonden, liepen met name kinderen op en af en donderden er dan wel eens af, waardoor DLP aansprakelijk was. Met de nieuwe vloer hebben ze besloten het merendeel van de bankjes weg te halen. De mentaliteit van de gasten (en dan met namen Spanjaarden) is inderdaad achteruit gegaan, maar dat is niet iets waar DLP iets aan kan doen. De normen & waarden vervagen over de hele linie van de maatschappij.

Ik heb in ieder geval genoten van het Halloween seizoen dit jaar. Kijk al uit naar Kerst! In november weer aan de 'jingle bells'! ;-)

Niet het feit dat de aankleding van disney halloween me tegenviel maar het feit dat disney gewoonweg hetzelfde aanbod blijft geven is voor mij tesamen met het feit dat de kosten voor een bezoekje bijna niet meer op te brengen zijn voor een gezin met 3 kleine kinderen de reden dat wij het een paar jaar voor gezien gaan houden.. Als er weer een nieuwe attractie bij komt een geheel venieuwde parade etc.. dan heeft het weer zin.. nu zijn we door de leeftijd (3,5 en 6)van mijn kids ook afhankelijk van het aanbod waar zij in kunnen en wat zij niet eng vinden.. En over de bankjes.. ik begrijp dat jullie verandwoordelijk zijn voor het feit als er ongelukken mee gebeuren maar het zou een optie kunnen zijn om er een hek om te zetten.. zodat ze er niet bij kunnen als er geen show wordt opgevoerd.. daarnaast snap ik dan eigenlijk niet waarom er dan toch nog steeds bankjes aan de zijkanten staan.. ook daar kunnen kids op klimmen en vanaf vallen..

Neem van mij aan ben echt een disneyfan.. hier in huis alle films, een mooie verzameling van jim shore en bijna 300 verschillende disney figuren van plush.. Maar tja... de kosten rijzen gewoon de pan uit he..
DLRP:
mei 1996, mrt.1997, aug.1998, dec.1998, mrt.2000, aug.2001, feb.2004, okt.2004, mrt.2006,
mei 2008, mei 2009, mei 2010, mrt.2011, jun.2011, okt.2011, nov 2011
next trip april/mei 2012
Tuvok
Member
Member

daan1973 @ wo 26 okt, 2011 06:24 schreef: Niet het feit dat de aankleding van disney halloween me tegenviel maar het feit dat disney gewoonweg hetzelfde aanbod blijft geven is voor mij tesamen met het feit dat de kosten voor een bezoekje bijna niet meer op te brengen zijn voor een gezin met 3 kleine kinderen de reden dat wij het een paar jaar voor gezien gaan houden.. Als er weer een nieuwe attractie bij komt een geheel venieuwde parade etc.. dan heeft het weer zin.. nu zijn we door de leeftijd (3,5 en 6)van mijn kids ook afhankelijk van het aanbod waar zij in kunnen en wat zij niet eng vinden.. En over de bankjes.. ik begrijp dat jullie verandwoordelijk zijn voor het feit als er ongelukken mee gebeuren maar het zou een optie kunnen zijn om er een hek om te zetten.. zodat ze er niet bij kunnen als er geen show wordt opgevoerd.. daarnaast snap ik dan eigenlijk niet waarom er dan toch nog steeds bankjes aan de zijkanten staan.. ook daar kunnen kids op klimmen en vanaf vallen..

Neem van mij aan ben echt een disneyfan.. hier in huis alle films, een mooie verzameling van jim shore en bijna 300 verschillende disney figuren van plush.. Maar tja... de kosten rijzen gewoon de pan uit he..
Hetzelfde aanbod? Vorig jaar opening Toy Story Playland, dit jaar opening van Princess Pavilion en viering Magical Moments Festival met veel nieuw entertainment. Nieuwe Halloween-shows, een nieuwe Kerst-show, volgend jaar opening van Mickey's Meet & Greet en viering 20ste verjaardag met een nooit eerdere vertoonde avondshow. Allemaal aanbod geschikt voor kinderen. Dat zijn natuurlijk geen grote E-ticket rides nee, maar dat kun je ook niet verwachten in deze tijd van crisis. Natuurlijk begrijp ik dat het duur is, zeker als ieder lid van het gezin een jaarkaart moet hebben. Wellicht zijn de huidige en komende arrangementen acties iets om te bekijken? Kinderen t/m 6 jaar en straks zelfs t/m 11 jaar verblijven gratis, inclusief toegang.

Wat betreft de bankjes die er toch staan; Tijdens de afgelopen trip heb ik daar vaak genoeg Mickey's Halloween Treat in the Street bekeken en niet één keer gingen kinderen/mensen op die bankjes staan, iedereen bleef zitten. Het werkt dus wel. Met de interactieve show is het gevaarlijk om bankjes ook vooraan te hebben staan. Er worden immers attributen het publiek in gegooid en de performers rennen door het publiek. Lijkt me niet handig als er dan bankjes in de weg staan.
Tuvok is eigenaar van DiscoverTheMagic.nl en tevens jaarkaarthouder, aandeelhouder en expert van Disneyland Paris
daan1973
Member
Member

@Tuvok

Eerlijk gezegd vind ik toystory playland niet voor kinderen tot 6 jaar wellicht vanaf een jaar of 8 maar jonger niet.. slinky dog lijkt te doen maar kleintjes vinden het soms toch wel eng.. in ieder geval die van mij wel.. ook 7 dwergen, peter pans flight en pinokkio vinden ze eng omdat ze het donker in moeten.. tja dan blijft er voor ons weinig over.. iedere keer een bezoekje aan mickey mouse playhouse, stich live, it's a small world, het kasteel en de grote boot dan houd het snel op.. 2 halloween shows.. waren prachtig maar.. zeg eens eerlijk.. het zijn wel de grote volwassenen die altijd eerste rang willen staan.. leuk dat er met kerst een nieuwe show komt maar verder is het aanbod gelijk gebleven.. al bijna 7 jaar kom ik er en ik heb nooit iets anders gezien dan tarzan show, mickey's winter wonderland show..vroeger nog pooh show.. diverse parades die ook niet veel verschillen meer.. dus tja.. 2 nieuwe shows zijn voor mij gewoon geen reden meer om even 800 euro neer te tellen.. ik wacht op de opening van ratatouille als die er nog komt tenminste.. prinssesen paviljoen hartstikke leuk maar ook daar heb ik mijn ?? bij want stel je komt daar meerdere keren in de hoop verschillende prinsessen te kunnen verwelkomen en je komt iedere keer uit bij dezelfde prinses.. denk dat mensen het dan snel voorbij gaan lopen.. een optie zou zijn dat ze bij de ingang vermelden welke prinsessen er op dat moment zijn zodat mensen de keuze kunnen maken wel of niet in de rij.. maar goed.. ik zal wel weer als muggenzifter worden beschuldigd.. het zijn gewoon onze waarnemingen en reacties hierop en onze mening omtrent het park. Onze jaarpassen lopen in juni af dus hopelijk kunnen we nog iets nieuws aanschouwen in april/mei maar dan is het voor ons gewoon even adieu DLRP.. hoop hier op het forum een beetje op de hoogte te blijven hoe het met het parc vergaat..
DLRP:
mei 1996, mrt.1997, aug.1998, dec.1998, mrt.2000, aug.2001, feb.2004, okt.2004, mrt.2006,
mei 2008, mei 2009, mei 2010, mrt.2011, jun.2011, okt.2011, nov 2011
next trip april/mei 2012
driesko69
Member
Member

Aangezien er aan Peter Pan, Pinochio en Sneeuwwitje dagelijks honderden ouders met hun kinderen jonger dan zes staan aan te schuiven lijken mij dit toch geschikte attracties voor kinderen. De keren dat we die attracties doen zien we toch heel weinig kinderen wenend buiten komen. Het is maar hoe je het inkleed voor hen natuurlijk.
En voor de shows: Kinderen die eerste rang staan kunnen niets zien op het podium (podium is te hoog), dan gaan ze alsnog de nek van mama of papa in en zien de tien rijen erachter helemaal niets meer.

Het is begrijpelijk dat je als gezin daar niet elk jaar zoveel geld kan voor neertellen, je moet dan toch al een aantal keer gaan om het er echt uit te halen.
Gio
Member
Member

Hetzelfde aantal als vorig jaar is er. Zojuist programmaatje gezien, ziet er weer errug lekker en gelikt uit.
Gesloten

Terug naar “Archief 2011”