Algemeen Vragen Topic
Bij tower of terror is het wel handig om je been door een lus van je rugzak te steken. Dan blijft hij zekers achter tussen je benen staan. Daar gaat ie namelijk net zo goed vliegen als je zelf doet. Bij rest overal meenemen je mag hem nergens op perron zetten. Bin crush kan je vaak ls je de beugel dicht doet hem tussen schild en beugel plaatsen maar is wel vaak beetje proppen. Vooral te er weer uitkrijgen want door de rit zakken ze vaak verder achter het schild daar dit ruimte namelijk. Ik haal hem altijd weer te voorschiet als we afgeremd zijn en daarna richting uitstap rijden dan zit je noet te klooien bij uitstappen.
- Kleinemeid19
- Member

- BerichtenCOLON 4
- GeregistreerdCOLON 27 Jan 2014, 12:12
Ik ga voor het eerst met kerst dit jaar.. Vorige keren disney heb ik het gevoel niet alles gezien te hebben. Hebben jullie tips ?
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Je hoeft ook niet alles te zien, geniet gewoon van wat je ziet! En dan kan je nog een keer terugKleinemeid19 schreefCOLONIk ga voor het eerst met kerst dit jaar.. Vorige keren disney heb ik het gevoel niet alles gezien te hebben. Hebben jullie tips ?
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Begin met wat je echt wilt zien. Ga je voor de ride's start daar dan me.e kom je voor de kerst sfeer characters en exa zet die hoog op je planning. En geniet van alles wat je wel of niet ziet. Probeer juist niet van het een naar het ander te rennen want dan mis je dingen en krijg je juist dat gevoel .
- kimberley2909
- Member

- BerichtenCOLON 841
- GeregistreerdCOLON 19 Aug 2014, 13:32
Ik doe altijd mn voet door de lus(wat je dus om je schouder heb) zegmaar, dan mocht ie toch verschuiven zit die aan mn been vast!Tesfaye schreefCOLONIk heb ook twee vraagjes. Als je een rugzak mee hebt in het park wat moet je dan doen bij attracties zoals Space Mountain? Want in de andere attracties kan je die natuurlijk gewoon meenemen maar in de wat hardere attracties lijkt me dat nogal moeilijk. En heeft iemand een idee van hoe druk het gaat zijn van maandag 1 december tot woensdag 3december?
Never lose hope
Kan iemand mij vertellen of er in het station een bakker zit? We zitten komend weekend in de Davy Crockett Ranch zonder ontbijt, we nemen alles wel mee maar een keer verse broodjes zou fijn zijn. En we zijn te lui om naar de Auchan te rijden haha.
Nope zit er niet. Er is wel een klein winkeltje waar je voorverpakte sandwiches verkopen. Maar zou als ik jullie was gewoon even naar winkelcentrum in Val d'europe rijden. Is veel lekkerder.
Effe googlen heb je zo je antwoord. Hij is op zondag dicht.
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Ze verkopen in de Davy Crockett shop ook stokbrood voor 1euro denk ik
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier

[/u