Algemeen Vragen Topic

Allerlei info Disneyland Paris
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
calimero
Member
Member
BerichtenCOLON 1016
GeregistreerdCOLON 15 Sep 2010, 20:15

Bij tower of terror is het wel handig om je been door een lus van je rugzak te steken. Dan blijft hij zekers achter tussen je benen staan. Daar gaat ie namelijk net zo goed vliegen als je zelf doet. Bij rest overal meenemen je mag hem nergens op perron zetten. Bin crush kan je vaak ls je de beugel dicht doet hem tussen schild en beugel plaatsen maar is wel vaak beetje proppen. Vooral te er weer uitkrijgen want door de rit zakken ze vaak verder achter het schild daar dit ruimte namelijk. Ik haal hem altijd weer te voorschiet als we afgeremd zijn en daarna richting uitstap rijden dan zit je noet te klooien bij uitstappen.
Gebruikers-avatar
Mich€l
Member
Member
BerichtenCOLON 719
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2014, 10:56

Ik hang de rugzak altijd over mijn knieën heen met de lussen. Zo blijft deze netjes op zijn plek en hoef je hem nergens vandaan te vissen na de rit. :)
Gebruikers-avatar
Kleinemeid19
Member
Member
BerichtenCOLON 4
GeregistreerdCOLON 27 Jan 2014, 12:12

Ik ga voor het eerst met kerst dit jaar.. Vorige keren disney heb ik het gevoel niet alles gezien te hebben. Hebben jullie tips ?
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Kleinemeid19 schreefCOLONIk ga voor het eerst met kerst dit jaar.. Vorige keren disney heb ik het gevoel niet alles gezien te hebben. Hebben jullie tips ?
Je hoeft ook niet alles te zien, geniet gewoon van wat je ziet! En dan kan je nog een keer terug :)
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
calimero
Member
Member
BerichtenCOLON 1016

Begin met wat je echt wilt zien. Ga je voor de ride's start daar dan me.e kom je voor de kerst sfeer characters en exa zet die hoog op je planning. En geniet van alles wat je wel of niet ziet. Probeer juist niet van het een naar het ander te rennen want dan mis je dingen en krijg je juist dat gevoel .
Gebruikers-avatar
kimberley2909
Member
Member
BerichtenCOLON 841
GeregistreerdCOLON 19 Aug 2014, 13:32

Tesfaye schreefCOLONIk heb ook twee vraagjes. Als je een rugzak mee hebt in het park wat moet je dan doen bij attracties zoals Space Mountain? Want in de andere attracties kan je die natuurlijk gewoon meenemen maar in de wat hardere attracties lijkt me dat nogal moeilijk. En heeft iemand een idee van hoe druk het gaat zijn van maandag 1 december tot woensdag 3december?
Ik doe altijd mn voet door de lus(wat je dus om je schouder heb) zegmaar, dan mocht ie toch verschuiven zit die aan mn been vast!
Never lose hope
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2014, 13:57

Kan iemand mij vertellen of er in het station een bakker zit? We zitten komend weekend in de Davy Crockett Ranch zonder ontbijt, we nemen alles wel mee maar een keer verse broodjes zou fijn zijn. En we zijn te lui om naar de Auchan te rijden haha.
Gebruikers-avatar
calimero
Member
Member
BerichtenCOLON 1016

Nope zit er niet. Er is wel een klein winkeltje waar je voorverpakte sandwiches verkopen. Maar zou als ik jullie was gewoon even naar winkelcentrum in Val d'europe rijden. Is veel lekkerder.
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415

Hmm nee voorverpakt hebben we ook niks aan, ivm allergieën van een van onze reisgenootjes moeten we ook alles zelf koken enzo. In zo'n sandwich kan ook makkelijker iets verkeerds zitten.
Gebruikers-avatar
elke w
Member
Member
BerichtenCOLON 295
GeregistreerdCOLON 07 Sep 2011, 12:45

In het cafeetje verkopen ze wel wat verse koffiekoeken enzo, net als in het winkeltje (gedeelte van de tijdschriften, dus niet de kleine supermarkt).
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415

En weet toevallig ook iemand of de Auchan alle dagen geopend is? Of zit die op zondag dicht?
Gebruikers-avatar
calimero
Member
Member
BerichtenCOLON 1016

Effe googlen heb je zo je antwoord. Hij is op zondag dicht.
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415

Ja ik had gegoogled, maar het Internet op mijn telefoon flipte toen ik het door de vertaler wou halen. We spreken niet allemaal Frans hè :)
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Ze verkopen in de Davy Crockett shop ook stokbrood voor 1euro denk ik
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415

Wel iets meer dan 1 euro maar inderdaad, heb daar vanmorgen brood gehaald :) Kreeg er zelfs dreampas korting op haha.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar