Ulti @ do 08 dec, 2011 17:16 schreef:Wat een onzin, Disney gaat daar niks aan doen hoor!
Zoals het er naar uit ziet krijg je vanaf volgend jaar 2 sets door het park met de hele cast, en daarna de parade 2 keer, 1 keer heen en 1 keer terug..
Dus heb je alsnog de kans om Dopey te ontmoeten
Hier ben ik het dus helemaal mee eens.
Vind je niet dat je een beetje overdrijft???? Een petitie beginnen voor iets wat in een testfase is.
Ik snap dat je het leuk vond om met Dopey te knuffelen maar ik als 34 jarige Disneyfan stap gewoon op een caracter af om daar mee te knuffelen hoor als ik dat wil.
Kan mij het schelen wat andere daar van denken.
Ik weet ook wel dat Dopey nou niet echt makkelijk te vinden is in de parken maar ik moet wel zeggen dat dat achtelijke showtje wat ze daar opvoerde sloeg echt nergens op.
Het was echt weer zoiets van he we komen aan gescheurt met zijn allen eerst gaan de goeie en o wacht ff we hebben ook wat slechterikken mee genomen die moeten dan de boel maar gaan verstoren.
Als je kijkt naar de shows die op de central stage in Disneyland park worden gegeven staan die ook de laatste jaren niet echt bol van goede smaak(wat een eigen mening is die wel vaak gedeeld word geloof ik) maar deze show sloeg echt nergens op. Ik ben blij dat hij eindelijk weg is.
Het zou wel leuker zijn als ze er wat dansers tussen zouden mikken(want die missen ze nu hoorde ik, want ik heb hem als parade nog niet gezien) maar dat is wellicht voor een latere zorg.