Stel jezelf voor!

Stap binnen in ons gezellig café, maak een praatje met andere leden, stel vragen of tel samen af naar een volgend tripje.
J_Possessed
Member
Member

Hallo iedereen!!

Mijn naam is Jens, mijn vriendin heet Kim en wij zijn bezeten door Disney :)

Daarom doet mijn vriendin ook mee aan een wedstrijd verkleed als Ariel, de kleine zeemeermin en doe ik een oproep aan al jullie DISNEY hartjes om ons te helpen :)

Like de foto, en share op jullie facebook wall om Ariel naar de eerste plaats te voten!!!

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=549800761782048

:thumbs: :thumbs: :thumbs:
Killron
Member
Member

*Kitty* schreef:
Killron schreef:Hai, ik ben Ron.
Eigenlijk al heel lang Disneyfan, en toen eenmaal de kinderen kwamen, kon ik me hieraan toegeven. Inmiddels is mijn dochter al bijna 16, dus ik kan me er al een tijdje aan toegeven.

In 2004 zijn wij voor het eerst naar DLRP geweest en we waren direct verkocht. Omdat wij redelijk in het noorden van NL wonen is het voor ons te ver om even een dagje op en neer te gaan. Daarom gaan wij sinds dat jaar ieder jaar voor een verblijf van 4 dagen.

Dit jaar zal zo als het er nu naar uit ziet het eerste jaar worden dat wij het moeten doen zonder Disneyland. Er moeten nu eenmaal keuzes gemaakt worden. Vorig jaar zijn we ook niet naar DLRP geweest, maar omdat wij op vakantie waren in HongKong zijn wij 2 dagen naar Disneyland HongKong geweest.

Volgend jaar willen we zeker weer naar DLRP, maar dan wel nadat de nieuwe attractie Ratatouille is geopend. Verder moeten wij ons nu maar "behelpen" met alle films die wij inmiddels op Bluray en DVD hebben.

Welkom, Killron!! Super dat je al in Disneyland Hong Kong bent geweest, staat ook wel bovenaan mijn lijstje. Deel gerust je ervaringen en tips op ons forum ;) .
Hai Kitty,

HongKong Disney was leuk. Ik zou alleen niet een trip alleen naar HongKong boeken om naar Disney te gaan. Daar vond ik het park te klein voor, al is inmiddels Mystic Manour inmiddels geopend. Die was nog in aanbouw toe wij er waren. Grizzly Gulch was erg leuk.

Wat ik wel het meest bijzondere vond was dat je bij binnenkomst in het park direct de Disneymagie hebt. Het begint eigenlijk al met de metrorit naar het park. De treinen zijn al helemaal in Disneysferen, met raampjes in de vorm van Mickey, net als de handvaten.
*Kitty*
Moderator
Moderator

J_Possessed schreef:Hallo iedereen!!

Daarom doet mijn vriendin ook mee aan een wedstrijd verkleed als Ariel, de kleine zeemeermin en doe ik een oproep aan al jullie DISNEY hartjes om ons te helpen :)

Like de foto, en share op jullie facebook wall om Ariel naar de eerste plaats te voten!!!

Hey J_Possessed, welkom op Café Mickey!
Places of Magic: Walt Disney World (1998 + 2010) - Disneyland California (2011) - Disneyland Paris (1996 + 2007 - ...) - Disney Cruise Line (2013)

"Think, Believe, Dream, Dare" ~ Walt Disney
Moderator
Moderator
Moderator

Welkom allen!

Sent from my iPhone using Tapatalk
Dragy
Moderator
Moderator

Aan onze twee nieuwe leden, Killron & J_Possessed: Welkom!!
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

Killron schreef:Hai, ik ben Ron.
Eigenlijk al heel lang Disneyfan, en toen eenmaal de kinderen kwamen, kon ik me hieraan toegeven. Inmiddels is mijn dochter al bijna 16, dus ik kan me er al een tijdje aan toegeven.

In 2004 zijn wij voor het eerst naar DLRP geweest en we waren direct verkocht. Omdat wij redelijk in het noorden van NL wonen is het voor ons te ver om even een dagje op en neer te gaan. Daarom gaan wij sinds dat jaar ieder jaar voor een verblijf van 4 dagen.

Dit jaar zal zo als het er nu naar uit ziet het eerste jaar worden dat wij het moeten doen zonder Disneyland. Er moeten nu eenmaal keuzes gemaakt worden. Vorig jaar zijn we ook niet naar DLRP geweest, maar omdat wij op vakantie waren in HongKong zijn wij 2 dagen naar Disneyland HongKong geweest.

Volgend jaar willen we zeker weer naar DLRP, maar dan wel nadat de nieuwe attractie Ratatouille is geopend. Verder moeten wij ons nu maar "behelpen" met alle films die wij inmiddels op Bluray en DVD hebben.
Welkom Hong Kong staat ook nog op ons lijstje hoor!
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

J_Possessed schreef:Hallo iedereen!!

Hey welkom Jens! En veel succes met de wedstrijd!
Wel niet nogmaals die link posten AUB zag hem al 3 maal voorbij komen....

Afbeelding
Afbeelding
D-Tekenaar
Member
Member

Welkom iedereen
Tanjaatje
Member
Member

Hallo allemaal,
Ik ben Tanja, leerkracht in het basisonderwijs (kleuterklas) & kindertherapeut, ik woon samen met mijn vriend en 2 katten Nani & Maui (Maine Coons) en ik ben al mijn hele leven groot Disney fan!!
Volgend jaar gaan we voor het eerst mee op een Disney Cruise!!! Nu al ontzettend veel zin in!!!!!!
Fijn weekend, grtjs Tanja (atje) :stitch:
All you need is Faith & Trust and a little bit of Pixie Dust!!
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

Tanjaatje schreef:Hallo allemaal,
Ik ben Tanja, leerkracht in het basisonderwijs (kleuterklas) & kindertherapeut, ik woon samen met mijn vriend en 2 katten Nani & Maui (Maine Coons) en ik ben al mijn hele leven groot Disney fan!!
Volgend jaar gaan we voor het eerst mee op een Disney Cruise!!! Nu al ontzettend veel zin in!!!!!!
Hey welkom hier en alvast veel aftelplezier voor jullie cruise volgend jaar!

Afbeelding
Afbeelding
Twiggy
Member
Member

Welkom Op het form

Sent from my iPhone using Tapatalk
*Kitty*
Moderator
Moderator

Tanjaatje schreef:Hallo allemaal,
Welkom, Tanjaatje!!!
Places of Magic: Walt Disney World (1998 + 2010) - Disneyland California (2011) - Disneyland Paris (1996 + 2007 - ...) - Disney Cruise Line (2013)

"Think, Believe, Dream, Dare" ~ Walt Disney
Dragy
Moderator
Moderator

Een warme welkom Tanjaatje, en heeeeel veel plezier op je eerste Disney Cruise, die wordt zeker onvergetelijk!!
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
D-Tekenaar
Member
Member

Welkom
Julieverse
Member
Member

Hallo iedereen!

Ik ben Loes en ik zit in mijn eerste jaar audiologie. Mijn Disney obsessie is maar enkele jaartjes geleden begonnen. :) Ik ben jammer genoeg nog maar 2 keer naar Disneyland Parijs geweest. Het is niet altijd even gemakkelijk om iemand te vinden die mee wil. Mijn favoriete Disney film is Mary Poppins en ik kijk heel erg uit naar de film saving mr. banks!
Plaats reactie

Terug naar “"Ons Café"”