Café Mickey Babbelbox 2.0, voor leuke praatjes!
Eventjes update van mijzelf na kersttripje dat in ziekenhuis in Frankrijk uitgedraaid is, awel, ik voel me terug beter, ben ook terug aan het werk, medicatie gekregen en hopelijk blijft alles goed verder draaien, zodat we de feestdagen goed doorkomen, en dan al volop kunnen uitkijken naar de aankomende tripjes in 2018.
Ik heb een nieuwe baan aangeboden gekregen. Ik ben nog t/m 27 december werkzaam bij mijn huidige werkgever, en 29 januari begin ik bij mijn nieuwe. IK BEN ZO BLIJ! Ik hoef nooit meer om 5 uur op te staan voor mijn werk. (Alleen nog maar voor Disney of andere vakanties). Ik heb geen avond diensten meer. Ik hoef niet meer met de auto naar mijn werk, ik kan op de fiets. Ik kan mijn dochter uit bed halen 's ochtends en 's avonds naar bed brengen. Ik zie alleen maar voordelen.
DLP
1992 1x
2008 1x
2015 2x
2016 1x
2017 3x
2018 1x
2020 1x
2022 1x
DLC
1999 1x
1992 1x
2008 1x
2015 2x
2016 1x
2017 3x
2018 1x
2020 1x
2022 1x
DLC
1999 1x
Sluit ik mij bij aan!Amaris schreefCOLONvdbemdsa: fijn dat je je weer wat beter voelt!
Tess: gefeliciteerd met je nieuwe baan! Klinkt heel goed!
15-19 april 2018 DLRP Kyriad
20-25 mei 2018 DLRP Kyriad
Dec 2018 DLRP Kyriad
20-25 mei 2018 DLRP Kyriad
Dec 2018 DLRP Kyriad
- Miss_Leonie
- Member

- BerichtenCOLON 149
- GeregistreerdCOLON 16 Apr 2017, 17:53
- Mama van prinsesjes
- Moderator

- BerichtenCOLON 4991
- GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52
Fijn dat je je weer beter voelt vdbemdsa.
Gefeliciteerd Tess, klinkt werkelijk geweldig.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Gefeliciteerd Tess, klinkt werkelijk geweldig.
Volg onze avonturen op instagram
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Zonder namen of iemand zwart te maken toch even zeggen....
Heel jammer dat he soms wat doet en hierdoor ruzie krijgt! Zonder die bedoeling...
Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Heel jammer dat he soms wat doet en hierdoor ruzie krijgt! Zonder die bedoeling...
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Dan lijkt het er op dat de goed bedoelde boodschap niet als zodanig aankomt... Maar zegt dat iets over de boodschap of juist over de ontvanger van de boodschap....?Prins Adam schreefCOLONZonder namen of iemand zwart te maken toch even zeggen....
Zeker jammer maar niets dat niet te verhelpen valt lijkt me, toch?
- Mama van prinsesjes
- Moderator

- BerichtenCOLON 4991
Lars1978 schreefCOLONDan lijkt het er op dat de goed bedoelde boodschap niet als zodanig aankomt... Maar zegt dat iets over de boodschap of juist over de ontvanger van de boodschap....?Prins Adam schreefCOLONZonder namen of iemand zwart te maken toch even zeggen....
Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met TapatalkZeker jammer maar niets dat niet te verhelpen valt lijkt me, toch?
je kunt toch niet iedereen tevreden stellen en als iemand lange tenen heeft.....
- boogschutter
- Member

- BerichtenCOLON 752
- GeregistreerdCOLON 20 Jan 2011, 14:09
Ik heb op fb idd wat commentaar zien langskomen op cafe mickey
Ik ben gelukkig (en heel bewust) facebookloos. Ik heb zó'n hekel aan mensen die gewoon denken álles te kunnen roepen op social media (met name facebook), zonder na te denken over de mogelijke gevolgen ervan...boogschutter schreefCOLONIk heb op fb idd wat commentaar zien langskomen op cafe mickey
Geef mij maar een persoonlijk gesprek.
@prins adam .... laat je niet gek maken. Mama van prinsesjes heeft gelijk; mensen met heeeeele lange tenen zullen er altijd zijn ....

- Mama van prinsesjes
- Moderator

- BerichtenCOLON 4991
Ondertussen is het bericht wel verwijderd.