Helaas merk ik dat geschreven woord nogal eens verkeerd kan overkomen doordat je geen intonatie kan gebruiken. Zo ken ik mensen die altijd bot overkomen en dat helemaal niet zijn. Ik heb geen idee over wat en/of wie dit gaat en ook of dit van toepassing is.
Ben het helemaal met Lars eens; een heleboel dingen zijn weer goed te maken en zo niet, dan moet je jezelf afvragen of het de energie waard is.
Café Mickey Babbelbox 2.0, voor leuke praatjes!
Heb het bericht gezien, heel erg jammer dat er ruzie is ontstaan! Geef jullie een digitale knuffel!
Wil jullie laten weten dat ik heel erg blij ben met Cafe Mickey. De energie en tijd die jullie moderators erin steken wordt zeer gewaardeerd en wordt gezien. Ik vind het heerlijk om dagelijks op het forum rond te kijken en nieuwtjes te ontdekken. Cafe Mickey Forum hoort bij mij bij het dagelijkse ritueel laat maar zeggen, elke dag kijk ik wel op. Super tof dat jullie van alle parken en cruises en allerlei Disney gerelateerde dingen ons op te hoogte brengen! Ik ben erg blij met hoe jullie elke dag weer het forum draaiende houden, laat je de kop niet gek maken, heel veel mensen zullen heel erg blij met jullie zijn! Dikke knuffel!
Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
Wil jullie laten weten dat ik heel erg blij ben met Cafe Mickey. De energie en tijd die jullie moderators erin steken wordt zeer gewaardeerd en wordt gezien. Ik vind het heerlijk om dagelijks op het forum rond te kijken en nieuwtjes te ontdekken. Cafe Mickey Forum hoort bij mij bij het dagelijkse ritueel laat maar zeggen, elke dag kijk ik wel op. Super tof dat jullie van alle parken en cruises en allerlei Disney gerelateerde dingen ons op te hoogte brengen! Ik ben erg blij met hoe jullie elke dag weer het forum draaiende houden, laat je de kop niet gek maken, heel veel mensen zullen heel erg blij met jullie zijn! Dikke knuffel!
Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007
Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007
Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Bedankt Laura!
Jullie kunnen trouwens ook via onze https://www.facebook.com/CafeMickey/ ook tickets winnen voor The Little Mermaid!
Jullie kunnen trouwens ook via onze https://www.facebook.com/CafeMickey/ ook tickets winnen voor The Little Mermaid!
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
- GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49
Heel mooi geschreven inderdaad
We zijn blij dat jij en veel anderen zoveel plezier aan ons forum beleven .
En de magie die we brengen komt niet alleen van ons . Maar ook zeker van de forum bezoekers die mee helpen aan deze mooie Disney wereld .
We zijn blij dat jij en veel anderen zoveel plezier aan ons forum beleven .
En de magie die we brengen komt niet alleen van ons . Maar ook zeker van de forum bezoekers die mee helpen aan deze mooie Disney wereld .
- Mama van prinsesjes
- Moderator

- BerichtenCOLON 4991
- GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52
bedankt iedereen, het is fijn om te weten dat het gewaardeerd wordt wat we doen.
Volg onze avonturen op instagram
Ik heb het bericht niet zien passeren maar uit de reacties hier te lezen moet het wat aangegrepen hebben. Ik wil jullie via deze weg toch graag eens laten weten hoezeer jullie inzet, moderering, expertise en Disney-vreugde geapprecieerd word!! Deze website is voor mij een dagelijks ritueel geworden om volledig te doorlezen en alle leuke nieuwtjes te weten te komen. Dit alles is alleen maar mogelijk door mensen die er zich met hart en ziel voor inzetten om anderen dit leuke nieuws te brengen of de gevraagd info te verschaffen. Twijfel geen moment aan hoe jullie bezig zijn want dit is één van de beste forums die ik ken, dankzij jullie toedoen. Jammer uiteraard dat mensen vaak een vorm van elementaire beleefdheid verliezen eens men het internet induikt en een slag in het gezicht voor de mensen die er zich zo voor inzetten. Laten we daarom vooral aandacht besteden aan de dingen die dit forum positief in de aandacht stellen, de aandacht die het absoluut verdient! Heel erg bedankt moderators om dit zo een leuke omgeving te maken!
- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
Dankje Toulouse ..ik ben hier een beetje stil van
- Jochum en Albert
- Member

- BerichtenCOLON 72
- GeregistreerdCOLON 30 Jan 2017, 17:09
Prima verwoord Toulouse, wij zijn het helemaal met je eens. Aan de mensen achter Café Mickey, ga vooral zo door! Hou vast aan de mensen die waarderen wat jullie doenToulouse schreefCOLONIk heb het bericht niet zien passeren maar uit de reacties hier te lezen moet het wat aangegrepen hebben. Ik wil jullie via deze weg toch graag eens laten weten hoezeer jullie inzet, moderering, expertise en Disney-vreugde geapprecieerd word!! Deze website is voor mij een dagelijks ritueel geworden om volledig te doorlezen en alle leuke nieuwtjes te weten te komen. Dit alles is alleen maar mogelijk door mensen die er zich met hart en ziel voor inzetten om anderen dit leuke nieuws te brengen of de gevraagd info te verschaffen. Twijfel geen moment aan hoe jullie bezig zijn want dit is één van de beste forums die ik ken, dankzij jullie toedoen. Jammer uiteraard dat mensen vaak een vorm van elementaire beleefdheid verliezen eens men het internet induikt en een slag in het gezicht voor de mensen die er zich zo voor inzetten. Laten we daarom vooral aandacht besteden aan de dingen die dit forum positief in de aandacht stellen, de aandacht die het absoluut verdient! Heel erg bedankt moderators om dit zo een leuke omgeving te maken!
Big dreams in a small world
- Mama van prinsesjes
- Moderator

- BerichtenCOLON 4991
Warme knuffels aan iedereen van Olaf!

- Mama van prinsesjes
- Moderator

- BerichtenCOLON 4991
Hier ligt echt veel, vanochtend was het net een ijsbaan op de brug. Maar we zijn bij ballet gekomen, veilig en wel.

Vandaag genoten van de winterland kerstmarkt in Gent, waar enkele cosplayers van comic sans geld inzamelden voor 'Artsen zonder Grenzen'. Naast Darth Vader, Merida en Maleficent was er ook een konijnachtige politie agente naar bunny Hopps van Zootropolis.

Daarna in de primark nog gezocht naar een leuke mickey kersttrui voor mannen, maar tevergeefs
Gelukkig konden we seppe nog gelukkig maken met een ritje in de kerstbal.

Daarna in de primark nog gezocht naar een leuke mickey kersttrui voor mannen, maar tevergeefs
Gelukkig konden we seppe nog gelukkig maken met een ritje in de kerstbal.

- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
Lord Vader is zoals steeds de beste