Stel jezelf voor!

Stap binnen in ons gezellig café, maak een praatje met andere leden, stel vragen of tel samen af naar een volgend tripje.
Mirandi66
Member
Member

Hoi allemaal
Ik ben Miranda en ik vind Disneyland geweldig. Ik ben getrouwd en heb een dochter van 11 jaar. Zij is ook helemaal verzot op Disney. In februari gaan we weer naar Disneyland toe.
D-Tekenaar
Member
Member

welkom Mirandi66 !!
Ik wens je hier heel veel Disney plezier op Café Mickey :)
laura38
Member
Member

Hey! :)

Dag iedereen,

Ik ben Laura en ik werk in Disneyland Parijs. (Ik ben Franstalig dus ik ga zeker fouten maken :p sorry!)

Hier is een foto van mij.

Afbeelding

Als jullie in het park zit, kom maar goeiedag zeggen :D

Daag!
Mirandi66
Member
Member

Wie oh wie gaat er tijdens de Halloweenperiode naar Disneyland Parijs. Mijn dochter wilt graag zo'n Poison Apple Beker met light Up icecubes.
Mijn vraag ik wie wil er 1 voor mij meebrengen uit Disneyland tegen betaling natuurlijk . Ik woon in Zoetermeer.
Graag zie ik jullie reacties.
Aivie
Member
Member

Hoi
Dag Disneyfans

Ik ben Aivie, Disney Addict sinds 1995, de eerste keer dat ik een bezoek bracht aan DLP.
Sinds september ben ik mama van een disney Addict in wording.
Mijn echtgenoot en ik gingen vorig jaar een week naar Disney World.

Momenteel (jammer genoeg) nog geen vooruitzichten om binnenkort nog eens naar onze tweede thuis te gaan :-(

Ontzettend blij met dit forum en de groep op Facebook.
Keep up the spirit :-D
There's a great big beautiful tomorrow shining at the end of every day...
D-Tekenaar
Member
Member

laura38 schreef:Hey! :)

Dag iedereen,

Ik ben Laura en ik werk in Disneyland Parijs. (Ik ben Franstalig dus ik ga zeker fouten maken :p sorry!)

Hier is een foto van mij.

https://scontent-cdg2-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=58A74FA7

Als jullie in het park zit, kom maar goeiedag zeggen :D

Daag!

Hey Laura :)

Welkom op café Mickey :sorc:
Ik ben blij je hier terug te zien !
En fouten maken is niet erg hoor :)
Stitch87
Member
Member

Aivie schreef:Hoi
Dag Disneyfans

Ik ben Aivie, Disney Addict sinds 1995, de eerste keer dat ik een bezoek bracht aan DLP.
Sinds september ben ik mama van een disney Addict in wording.
Mijn echtgenoot en ik gingen vorig jaar een week naar Disney World.

Momenteel (jammer genoeg) nog geen vooruitzichten om binnenkort nog eens naar onze tweede thuis te gaan :-(

Ontzettend blij met dit forum en de groep op Facebook.
Keep up the spirit :-D
Welkom!
Een weekje WDW, lukte dat om alles te zien en te doen? Zelf nog niet geweest, maar lees vaak dat je min. 2 dagen moet rekenen voor elk park :)
Frank_C80
Member
Member

Hallo, ik ben nieuw hier op het forum dus bij deze stel ik me graag voor.
Ik ben dus Frank, 36 jaar en zot van Disney.
Het zal dit jaar het eerste jaar zijn dat ik niet in Disneyland Parijs ben geweest. Hoeveel keer
ik er al geweest ben kan ik niet meer op mijn vingers en tenen tellen.
Ben dit jaar wel naar het Disneyland Resort geweest in Anaheim (back to the roots) :sorc:
Maar Parijs blijft mijn lievelings Disney park.

Vind het hier een leuk en nuttig forum. :thumbs:
INFINITY PASSHOLDER

Volg me op INSTAGRAM: storiesbyfrank
D-Tekenaar
Member
Member

Welkom Frank_C80 !

Ik wens je hier heel veel Disney plezier op Café Mickey :)
phantonmanor
Member
Member

Hallo ik ben maurice van hengel ik ben 37 jaar ik woon in zutphen
Ik heb een licht verstandelijke beperking ik ben op zoek naar mensen
Die net als ik van disney houden om een clubje te organiseren voor volwassen we kunnen elkaars disney verzameling bekijken naar de bioscoop gaan of disney films kijken of een plakboek maken of misschien op vakantie gaan naar disneyland parijs heb je interesse en woon je niet zo ver van zutphen mail mij dan vriendelijke groeten maurice ck.sparrow@hotmail.com
D-Tekenaar
Member
Member

Welkom op Café Mickey phanhtonmanor ,

Allereerst wil ik al even zeggen dat het hier echt niet uitmaakt als je een beetje anders bent .
Zelf heb ik ook een handicap ... we zijn hier alleen Disney fans . En dat brengt ons gewoon samen :)
Café Mickey is eigenlijk de club die jij wil !!! je bent hier welkom om je foto's te plaatsten van je verzameling .
En je kan natuurlijk ook afspreken met fans uit de buurt !!!
Ik wens je alvast heel veel plezier hier :)
En hoop dat je hier een paar vrinden vind om de Disney passie mee te delen .
Vanessa1976
Member
Member

Goedemiddag allemaal,

Ik ben Vanessa en over ongeveer een maand ga ik met mijn gezin naar Disney. Ikzelf ben er al een aantal keren geweest, net als mijn man (ook diverse malen samen). Mijn zoon (nu 9 jaar) is er geweest toen hij 4 jaar oud was, weet daar niet veel meer van, maar wil natuurlijk graag terug. En mijn dochter (5 jaar) is er nog nooit geweest, maar Disney is een grote droom voor haar....

Voor onze kinderen is het een grote verassing en het is de bedoeling dat we ze zo lang mogelijk niets zeggen... Deze voorpret is voor mij alleen al super!

Groot nadeel is dat we maar 1 dag gaan (maar ja, we moeten op de kosten letten helaas), maar wel dus op een rustige dag waarbij zij een studiedag van school hebben. Een Mini 1 dag/2 parken gaat onze dag goed vullen :-)

Hier toevallig op terecht gekomen en ik vind het heerlijk alles over Disneyland (en Disney) te lezen....

Mijn favo Disney film: Lion King
Favo film zoon: Cars en Planes
Favo film dochter: Frozen

Groetjes Vanessa

PS veel zal ik wellicht niet posten, maar lezen des te meer!
D-Tekenaar
Member
Member

Welkom op Café Mickey Vanessa1976 !!!
Ik wens je alvast heel veel Disney plezier hier en natuurlijk ook in Disneyland Paris :)
Dorienr
Member
Member

Hoi Miranda,

Helaas net pas aangemeld bij Café Mickey. Zijn net terug uit Disney. Ook woonachtig in Zoetermeer..... Als ik het had geweten, dan zou ik zeker zo'n beker voor je hebben meegenomen!
Mirandi66 schreef:Wie oh wie gaat er tijdens de Halloweenperiode naar Disneyland Parijs. Mijn dochter wilt graag zo'n Poison Apple Beker met light Up icecubes.
Mijn vraag ik wie wil er 1 voor mij meebrengen uit Disneyland tegen betaling natuurlijk . Ik woon in Zoetermeer.
Graag zie ik jullie reacties.
Laatst gewijzigd door Dorienr op 23 okt 2016, 09:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Dorienr
Member
Member

Goedemorgen allemaal!

Doriene hier... (Ging iets mis met de aanmelding...lol) Ben getrouwd en hebben 1 dochter. Net terug uit DLP. Kunnen niet wachten tot we weer gaan!
Plaats reactie

Terug naar “"Ons Café"”