Stel jezelf voor!
- Mama van prinsesjes
- Moderator

- BerichtenCOLON 4991
- GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52
Welkom SpookjeFee, heel veel Disneymagie gewenst. 
Volg onze avonturen op instagram
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Welkom iedereen!
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

- girlwhocrieddisney
- Member

- BerichtenCOLON 1
- GeregistreerdCOLON 18 Nov 2016, 20:22
Hallo!
Ik ben Anne, 19 jaar oud en student
Al sinds kleins af aan grote liefde voor Disney, en de parken hebben nu ook helemaal mijn hart verovert
In mei 3 dagen geweest en in Januari staan er 5 dagen gepland (New port bay club) en dan nemen we als het goed is ook een jaarpaspoort
Heb al vaker op deze site rond gekeken en vond het nu wel tijd om me eens aan te melden
Ik ben Anne, 19 jaar oud en student
Al sinds kleins af aan grote liefde voor Disney, en de parken hebben nu ook helemaal mijn hart verovert
In mei 3 dagen geweest en in Januari staan er 5 dagen gepland (New port bay club) en dan nemen we als het goed is ook een jaarpaspoort
Heb al vaker op deze site rond gekeken en vond het nu wel tijd om me eens aan te melden
- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
- GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49
Welkom op Café Mickey !!!
Ik wens je hier heel veel Disney plezier toe !!!
Ik wens je hier heel veel Disney plezier toe !!!
- Chipmunkmaniac
- Member

- BerichtenCOLON 63
- GeregistreerdCOLON 31 Okt 2016, 14:56
Voore velen ben ik geen onbekende, maar wel nieuw hier.
Ik ben dus Nele (35), uit het noorden van Antwerpen. Was DLP CM van 2003 tot 2008, heb nog steeds een jaarpas maar mijn hart ligt in HKDL.
Volgende week ga ik al weer voor de 16e keer die kant op.
Verder: 30 keer WDW sinds 2004, 17 keer DL, 12 Disney cruises, 9 keer Tokyo Disney Resort en sinds vorige week net terug van de eerste keer Disney's Aulani.
Ik hou voornamelijk van characters/shows/parades en mijn favoriete figuren zijn Knabbel en Babbel.
Ik ben dus Nele (35), uit het noorden van Antwerpen. Was DLP CM van 2003 tot 2008, heb nog steeds een jaarpas maar mijn hart ligt in HKDL.
Volgende week ga ik al weer voor de 16e keer die kant op.
Verder: 30 keer WDW sinds 2004, 17 keer DL, 12 Disney cruises, 9 keer Tokyo Disney Resort en sinds vorige week net terug van de eerste keer Disney's Aulani.
Ik hou voornamelijk van characters/shows/parades en mijn favoriete figuren zijn Knabbel en Babbel.
WDW: 30x
HKDL: 25x
DLR: 19x
DCL: 16x
TDR: 9x
Aulani: 1x
DLP: ?? (+CM 2003-2008)
HKDL: 25x
DLR: 19x
DCL: 16x
TDR: 9x
Aulani: 1x
DLP: ?? (+CM 2003-2008)
- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
Welkom Chipmunkmaniac ... voor mij ben je inderdaad geen onbekende .
Ik wens je hier heel veel Disney plezier op Café Mickey !
Ik wens je hier heel veel Disney plezier op Café Mickey !
Hallo Iedereen
Ik ben Yolaz, 29 jaar, uit Oost- Vlaanderen.
Al heel wat aan dit forum gehad (waarvoor dank)... En nu officieel lid.
Binnen een dikke maand gaan we nog eens naar Disneyland Parijs - dit keer voor 4d/3n - sequoia lodge. Ondertussen de 3e keer dat ik daar terugga. Ook al enkele verblijven gedaan in Cheyenne, Santa Fe, Davy Crocket en Newport Bay.
Voor het eerst ga ik de maaltijdvouchers gebruiken binnen de disneyhotels. Speciaal is ook dat ik voor het eerst alleen ga met mijn 2 pagadders (5 & 2) : SPANNEND! Die 2 zijn trouwens enorme fan van de vlogs op youtube!
groetjes
Ik ben Yolaz, 29 jaar, uit Oost- Vlaanderen.
Al heel wat aan dit forum gehad (waarvoor dank)... En nu officieel lid.
Binnen een dikke maand gaan we nog eens naar Disneyland Parijs - dit keer voor 4d/3n - sequoia lodge. Ondertussen de 3e keer dat ik daar terugga. Ook al enkele verblijven gedaan in Cheyenne, Santa Fe, Davy Crocket en Newport Bay.
Voor het eerst ga ik de maaltijdvouchers gebruiken binnen de disneyhotels. Speciaal is ook dat ik voor het eerst alleen ga met mijn 2 pagadders (5 & 2) : SPANNEND! Die 2 zijn trouwens enorme fan van de vlogs op youtube!
groetjes
Sequoia Lodge (3x), Santa Fe (1x), Davy Crocket (1x), Cheyenne (2x), New Port Bay (2x)
- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
Welkom yolaz ...ik wens je heel veel Disney plezier toe hier op cafe Mickey 
- Kussiez_anne
- Member

- BerichtenCOLON 13
- GeregistreerdCOLON 14 Nov 2016, 20:07
Hallo,
Mijn naam is Anne en kom uit Zeeland(NL), vorig jaar voor het eerst met mijn 2 dochters de disney magie mogen proeven en dat smaakte naar meer dus gaan we nu langer en voor het eerst naar een disney hotel ben dus nog een groentje maar wel heel erg disney fan ik zelf ben weg van lady en de trump mijn oudste dochter van merida en tiana mijn jongste is Minnie en eijor fan.
Mijn naam is Anne en kom uit Zeeland(NL), vorig jaar voor het eerst met mijn 2 dochters de disney magie mogen proeven en dat smaakte naar meer dus gaan we nu langer en voor het eerst naar een disney hotel ben dus nog een groentje maar wel heel erg disney fan ik zelf ben weg van lady en de trump mijn oudste dochter van merida en tiana mijn jongste is Minnie en eijor fan.
- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
Welkom Kussiez_anne ..ik wens je heel veel Disney plezier toe hier op cafe Mickey 
- Mama van prinsesjes
- Moderator

- BerichtenCOLON 4991
- GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52
Welkom Antwan, veel plezier hier en alvast een magisch verblijf gewenst voor de komende kerst-trip.
Volg onze avonturen op instagram
- kimenmarco
- Member

- BerichtenCOLON 2
- GeregistreerdCOLON 13 Dec 2016, 10:55
Hallo allemaal,
Ik ben Kim, 34 jaar uit Amstelveen en sinds 2013 hebben mijn man en ik een Dream AP. We zijn net weer terug uit Florida, dit was onze vierde keer in Walt Disney World. Over iets meer dan 2 weken gaan we weer naar DLP om mijn verjaardag en Oud en Nieuw te vieren.
Groeten Kim
Ik ben Kim, 34 jaar uit Amstelveen en sinds 2013 hebben mijn man en ik een Dream AP. We zijn net weer terug uit Florida, dit was onze vierde keer in Walt Disney World. Over iets meer dan 2 weken gaan we weer naar DLP om mijn verjaardag en Oud en Nieuw te vieren.
Groeten Kim

- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
Welkom kimenmarco...ik wens je heel veel Disney plezier toe hier op cafe Mickey 
Gevonden;) ikben judith woon in alanya in turkije alweer 9 jaar met mijn hondje;)ik ben al zo lang gek op disney zoals zo velen denk ik. .. maar ik wou al heel lang naar wdw maar nu komt het er eindelijk van. Kan niet wachten;)eind febr voor 15 dagen eens rondsnuffelen in wdw en orlando universe.
Ik vind dat er nog heel veel bijkomt kijken schema's wanneer extra uren Etc ppffu het word dus alles goed lezen en de belangrijke dingen noteren;)
Allemaal groetjes uit alanya judith
Ik vind dat er nog heel veel bijkomt kijken schema's wanneer extra uren Etc ppffu het word dus alles goed lezen en de belangrijke dingen noteren;)
Allemaal groetjes uit alanya judith