Disney's Kerstseizoen 2014

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

gaat Descente nog door dan ?
Normaal zou hij toch in Oktober of November stoppen .
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2014, 13:57

Vanaf 3 november, morgen dus, zouden er geen characters meer in de hotels zijn. Heb nergens letterlijk gelezen dat de Descente daar ook onder valt, maar het lijkt me wel. Helaas...
Gebruikers-avatar
pluto71
Member
Member
BerichtenCOLON 119
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2012, 12:53

ik dacht dat er nog tem 9 november een descente gaat zijn, maar ik kan ook mis zijn ;)
Gebruikers-avatar
Miss Ariel
Member
Member
BerichtenCOLON 1806
GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37

Annet schreefCOLONVanaf 3 november, morgen dus, zouden er geen characters meer in de hotels zijn. Heb nergens letterlijk gelezen dat de Descente daar ook onder valt, maar het lijkt me wel. Helaas...
ow oke. bedankt voor de info
pluto71 schreefCOLONik dacht dat er nog tem 9 november een descente gaat zijn, maar ik kan ook mis zijn ;)
ik ga kijken en blijf ook hopen ;)
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2014, 13:57

Oh volgens mij zit ik er een week naast, want zie nog foto's van Santa Fe vanmorgen langs komen :)
Dmagique
Member
Member
BerichtenCOLON 16
GeregistreerdCOLON 15 Dec 2011, 10:12

Op radiodisneyclub staat een update van het kerstseizoen.
Mijn Frans is niet denderend, maar volgens mij kan ik erop uit maken dat de Disney Prinsessen Promenade op 10 november 2014 begint. Dagelijks, iedere ochtend..behalve op zondag.
Gebruikers-avatar
Miss Ariel
Member
Member
BerichtenCOLON 1806

Dmagique schreefCOLONOp radiodisneyclub staat een update van het kerstseizoen.
Mijn Frans is niet denderend, maar volgens mij kan ik erop uit maken dat de Disney Prinsessen Promenade op 10 november 2014 begint. Dagelijks, iedere ochtend..behalve op zondag.
echt??? waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa dat zou supernieuws zijn!!!
*Magical Bucketlist*
Gebruikers-avatar
sabje85
Member
Member
BerichtenCOLON 17
GeregistreerdCOLON 16 Sep 2014, 16:43

Weet iemand om hoe laat die princessen promonade begint

Alvast bedankt
Afbeelding
Dmagique
Member
Member
BerichtenCOLON 16
GeregistreerdCOLON 15 Dec 2011, 10:12

Volgens Rdc geen Pinokkio en Jiminy meer bij het ontsteken van de kerstboom. Slechts enkel muziek.
Gebruikers-avatar
Mich€l
Member
Member
BerichtenCOLON 719
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2014, 10:56

Dmagique schreefCOLONVolgens Rdc geen Pinokkio en Jiminy meer bij het ontsteken van de kerstboom. Slechts enkel muziek.
Die waren vorig jaar al niet meer 'echt' aanwezig, volgens mij alleen nog maar als 'stem' in het begin. Dus dan is er waarschijnlijk niet veel verschil met vorig jaar. Maar daarom niet minder mooi :)
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

Er staat nergens dat de Princess Promenade op 10 november begint.
Ik heb het net helemaal doorgelezen, eveneens als een artikel van DLP Welcome.
De Princess Promenade is dagelijks om 11:00uur doordeweeks en 11:45uur in het weekend.
De officiële start is op 14 november met soft opening op 13 november.
De Princess Promenade gaat 10-15 minuten duren en Aurora, Snow White, Cinderella, Tiana, Belle, Rapunzel en Merida zitten erin.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
sabje85
Member
Member
BerichtenCOLON 17
GeregistreerdCOLON 16 Sep 2014, 16:43

Dank je wel voor de info mouseketeer
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Miss Ariel
Member
Member
BerichtenCOLON 1806

Mouseketeer schreefCOLON
Er staat nergens dat de Princess Promenade op 10 november begint.
Ik heb het net helemaal doorgelezen, eveneens als een artikel van DLP Welcome.
De Princess Promenade is dagelijks om 11:00uur doordeweeks en 11:45uur in het weekend.
De officiële start is op 14 november met soft opening op 13 november.
De Princess Promenade gaat 10-15 minuten duren en Aurora, Snow White, Cinderella, Tiana, Belle, Rapunzel en Merida zitten erin.
dank je voor de info, toch wel een teleurstelling voor mij aangezien ik het graag had gezien maar
zal 11 november toch terug moeten vertrekken.. maar er zal vast wel iemand zijn die het gaat filmen dus dan kan ik het nog wel zien ;)

iemand een idee ofdat Jack Skellington samen met Sally meet? wanneer staat zij erbij? heb haar nog niet gezien vandaar. tips?
*Magical Bucketlist*
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

Miss Ariel schreefCOLON dank je voor de info, toch wel een teleurstelling voor mij aangezien ik het graag had gezien maar
zal 11 november toch terug moeten vertrekken.. maar er zal vast wel iemand zijn die het gaat filmen dus dan kan ik het nog wel zien ;)

iemand een idee ofdat Jack Skellington samen met Sally meet? wanneer staat zij erbij? heb haar nog niet gezien vandaar. tips?
Jack Skellington zal dagelijks in zijn Sandy Claws kostuum te zien zijn.
Maar Sally zal er gewoon random bij zijn, daar moet je geluk bij hebben.
Jack Skellington is mijn favoriete character, en ik heb net 5 dagen in DLP doorgebracht (gisteren thuis gekomen).
Ik ben 4 dagen lang op-en-neer gegaan naar Jack (omdat een vriend van mij "bevriend" is met Jack) en heb Sally maar 1 keer gezien.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Miss Ariel
Member
Member
BerichtenCOLON 1806

Mouseketeer schreefCOLON
Miss Ariel schreefCOLON dank je voor de info, toch wel een teleurstelling voor mij aangezien ik het graag had gezien maar

Jack Skellington zal dagelijks in zijn Sandy Claws kostuum te zien zijn.
Maar Sally zal er gewoon random bij zijn, daar moet je geluk bij hebben.
Jack Skellington is mijn favoriete character, en ik heb net 5 dagen in DLP doorgebracht (gisteren thuis gekomen).
Ik ben 4 dagen lang op-en-neer gegaan naar Jack (omdat een vriend van mij "bevriend" is met Jack) en heb Sally maar 1 keer gezien.
oke dan ga ik dit weekend een poging wagen en hopen ;) leuk dat je Jack zo goed kent ;)
*Magical Bucketlist*
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar