Slechte bedoelingen of niet.
Maar wapens en munitie meenemen naar een pretpark?
met wat voor waarden ben je dan opgegroeid of waar ben je dan opgegroeid?
Denk dat het voor het grote publiek (en al zeker als je in Parijs zelf woont) dat het meenemen van wapens naar zulke publieke plaatsen 'not done' is en dat je dan direct verdacht bent.
Het is niet meer dan normaal dat ze dan opgepakt worden.
Terreuraanslagen in Frankrijk
Ik ga morgen naar dlp, hopelijk geen last van!
- D-Tekenaar
- Member

Wat een verschrikkelijk nieuws !
Hopelijk is het slechts sensatie nieuws .
Denk niet dat het sensatie nieuws is. Het staat op meerdere sites. Lijk mij niet dat ze zoiets uitbrengen als de helft niet waar is.D-Tekenaar schreef:Wat een verschrikkelijk nieuws !
Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
- Mouseketeer
- Member

Er is helemaal niets aan de hand.
De man was geen terrorist, werkte prima mee en is diretr opgepakt.
Hij was niet eens iets van plan, het was enkel zelfbescherming omdat ook hij bang is sinds de aanslagen.
Alles is opgelost en DLP is totaal niet onveilig.
De man was geen terrorist, werkte prima mee en is diretr opgepakt.
Hij was niet eens iets van plan, het was enkel zelfbescherming omdat ook hij bang is sinds de aanslagen.
Alles is opgelost en DLP is totaal niet onveilig.

Zijn vriendin is wel gaan lopen. Uit paniek dan?
Bevestigde bron over deze uitleg?
Ik denk ook dat de pers het opblaast qua sensatie en clicks krijgen. Maar zomaar klakkeloos "zijn uitleg" geloven wil ik ook niet. Hopelijk komen er snel bevestigde details.
Bevestigde bron over deze uitleg?
Ik denk ook dat de pers het opblaast qua sensatie en clicks krijgen. Maar zomaar klakkeloos "zijn uitleg" geloven wil ik ook niet. Hopelijk komen er snel bevestigde details.
Ergens is het wel normaal dat de mensen zo reageren na alles wat vorig jaar gebeurde...
Op vtm lieten ze juist beelden zien van aan hotel New York en blijkbaar hebben ze zijn auto mee voor controle! Veiligheid boven alles en dit vind ik echt niet slecht
Op vtm lieten ze juist beelden zien van aan hotel New York en blijkbaar hebben ze zijn auto mee voor controle! Veiligheid boven alles en dit vind ik echt niet slecht
In amerika zijn er jaarlijks schietparijen dus daar is het ook niet 'veilig'; het punt is da het goed is dat de politie alles onderzoekt maar de media is alles zo aan het manipuleren voor sensatie en dat is slecht.demoniseren van bevolkingsgrepen enzo...
judge doom van roger rabbit ontmoet op mijn avatar 
- Prins Adam
- Beheerder

Officieel bericht Disneyland Paris
During a routine security screening, weapons were discovered in a guest’s luggage as he was about to enter one of our hotels.
The zone was immediately cordoned off, police were summoned and the individual was arrested. We continue to work closely with authorities and stress that the safety of our guests and that of our employees is our highest priority.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

- Prins Adam
- Beheerder

Geen terrorisme
De verdachte was niet bekend bij de politie of veiligheidsdiensten, melden Franse media. Hij zou hebben gezegd dat hij de wapens bij zich had om zichzelf te beschermen. De man zou ook een koran bij zich hebben gehad.
Volgens de politie had het incident niets met terrorisme te maken. Sinds de bloedige aanslagen van november geldt in Frankrijk de noodtoestand en zijn politie en veiligheidsdiensten extra alert op mogelijke terreur.
Bron: NOS.nl
De verdachte was niet bekend bij de politie of veiligheidsdiensten, melden Franse media. Hij zou hebben gezegd dat hij de wapens bij zich had om zichzelf te beschermen. De man zou ook een koran bij zich hebben gehad.
Volgens de politie had het incident niets met terrorisme te maken. Sinds de bloedige aanslagen van november geldt in Frankrijk de noodtoestand en zijn politie en veiligheidsdiensten extra alert op mogelijke terreur.
Bron: NOS.nl
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier