FAQ Walt Disney World.

Alle algemene informatie over het WDW Resort
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

PeterPan1988 schreef:Argh... Second thoughts zijn afgrijselijk.

Wij gaan onze huwelijksreis eindigen in WDW (wooeehoee) in Disney's Port Orleans Resort - French Quarter van 26 september tot en met 3 oktober.
Op zich vind ik dat een super idee door het thema en de watertaxi's naar Downtown Disney. Ik blijf het een goed hotel, maar ben beginnen twijfelen. Ik zou onze actie via Walt Disney Travel Company willen omboeken naar Disney’s Animal Kingdom Lodge.

Iemand ervaring met het omboeken via die website? Komen daar veel extra kosten bij? Verlies ik de actie (gratis Dining plan)? Vinden jullie het de moeite voor het verschil tussen de twee hotels en locatie?

God, zoveel vragen dat ik stel. Het valt op dat ik aan het twijfelen ben ;-)
Denk dat je zelf zal moeten bellen en als er nu geen actie is met gratis dining plan zal je deze volgens mij verliezen. Maar dat gok ik ook maar.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
PeterPan1988
Member
Member

Ok bedankt :)
Miss Ariel
Member
Member

hoi iedereen,

ik vraag me eens af waar ik de beste deal voor mijn vakantie plannen zou krijgen,
het is nog niet voor dit jaar maar volgend jaar maar we zouden wel in september willen boeken
en ik weet graag waar ik rekening mee moet houden en hoe ik het beste boek, zelf of via een reisbureau en ik dacht ik vraag het aan de experts vh Disney forum, die kunnen me vast helpen :D here we go

ik en mijn vriend willen in september ( liefst 2de en 3de week) 14 nachten, 15 dagen naar Orlando, Florida voor Disney world te bezoeken. we willen in the little mermaid room in het art of animation resort verblijven ons verblijf, we zouden 10 dagen inkom met park hopper and more option en een memory maker willen. ook willen we 2 avonden de Halloween party bezoeken. 3 dagen hebben we in gedachten om ook de universal studio's te bezoeken maar de rest willen we in Disney doorbrengen vandaar ons hotel.

ik vind het moeilijk om een goeie deal voor ons hotel te vinden aangezien het een nieuwer hotel is waar weinig aanbiedingen op zitten maar helaas wil ik niet in een ander verblijven sorry voor het moeilijk doen maar het is mijn droom Disney world kamer :oops: :lol: een gratis dining plan zit er ook niet bij en hoeft ook niet apart voor ons. eten zullen we niet te kort komen denk ik. ook qua vluchten vind ik het moeilijk kijken wegens aansluitingen enzo. ik wil wel via een reisbureau boeken maar dat is meestal duurder en ze kunnen je weinig advies over Disney zelf geven omdat ze er niet geweest zijn of info over hebben waardoor ze je vakantie wensen niet helemaal begrijpen heb ik het gevoel.

alles nog eens op een rijtje:
- september 2de en 3de week vb maandag 7 september tot maandag 21 septmber
- vlucht heen en terug
- 14 nachten art of animation resort
- tickets zodat je alle parken kunt bezoeken met park hopper
- geen dining plan
- 2 avonden Halloween party
- memory maker
- 3 dagen inkom universal studios

wat denken jullie zelf boeken of via reisbureau?
al jullie tips, bedenkingen, berekeningen, etc welkom!
alvast bedankt voor te lezen en te antwoorden sorry dat het zo lang is
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Wezz
Member
Member

Ik zou een all-in pakket zoeken via de officiele WDW site, misschien dat de UK site leuke aanbiedingen heeft. Maar het gaat dus om september 2016? Dan zul je nu nog geen aanbiedingen tegen komen. Via WDW boeken een hotel met entree erbij, krijg je gelijk een magic band en kun je gebruik maken van fp+ 60 dagen op voorhand.

Hallloween tickets koop je via de officieële WDW site, die gaan meestal rond april in de verkoop. Zelfde geldt voor de Memory Maker, via WDW kopen. Universal kun je wellicht via attractionticketsdirect (.co.uk / .de / .ie ) kopen. Ik had een topaanbieding gevonden met 14 dagen entree tot beide Universal parken inclusief alle Horror Nights in die periode ( muv Zaterdagavond, maar dan is het toch te druk om te gaan ) op deze site. Is voordeliger dan losse tickets kopen via de officieële weg.
DLRP [65] WDW [6] DL [2]
Wezzlog Characters // Wezzvlog
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

Miss Ariel schreef:hoi iedereen,

ik vraag me eens af waar ik de beste deal voor mijn vakantie plannen zou krijgen,
het is nog niet voor dit jaar maar volgend jaar maar we zouden wel in september willen boeken
en ik weet graag waar ik rekening mee moet houden en hoe ik het beste boek, zelf of via een reisbureau en ik dacht ik vraag het aan de experts vh Disney forum, die kunnen me vast helpen :D here we go

ik en mijn vriend willen in september ( liefst 2de en 3de week) 14 nachten, 15 dagen naar Orlando, Florida voor Disney world te bezoeken. we willen in the little mermaid room in het art of animation resort verblijven ons verblijf, we zouden 10 dagen inkom met park hopper and more option en een memory maker willen. ook willen we 2 avonden de Halloween party bezoeken. 3 dagen hebben we in gedachten om ook de universal studio's te bezoeken maar de rest willen we in Disney doorbrengen vandaar ons hotel.

ik vind het moeilijk om een goeie deal voor ons hotel te vinden aangezien het een nieuwer hotel is waar weinig aanbiedingen op zitten maar helaas wil ik niet in een ander verblijven sorry voor het moeilijk doen maar het is mijn droom Disney world kamer :oops: :lol: een gratis dining plan zit er ook niet bij en hoeft ook niet apart voor ons. eten zullen we niet te kort komen denk ik. ook qua vluchten vind ik het moeilijk kijken wegens aansluitingen enzo. ik wil wel via een reisbureau boeken maar dat is meestal duurder en ze kunnen je weinig advies over Disney zelf geven omdat ze er niet geweest zijn of info over hebben waardoor ze je vakantie wensen niet helemaal begrijpen heb ik het gevoel.

alles nog eens op een rijtje:
- september 2de en 3de week vb maandag 7 september tot maandag 21 septmber
- vlucht heen en terug
- 14 nachten art of animation resort
- tickets zodat je alle parken kunt bezoeken met park hopper
- geen dining plan
- 2 avonden Halloween party
- memory maker
- 3 dagen inkom universal studios

wat denken jullie zelf boeken of via reisbureau?
al jullie tips, bedenkingen, berekeningen, etc welkom!
alvast bedankt voor te lezen en te antwoorden sorry dat het zo lang is
Het beste is wachten tot begin januari en dan je vluchten en hotel boeken via Expedia. Waarom in januari? Dan zijn er promoties bij vliegtuigmaatschapijen. En waarom expedia? Als je hotel en vlucht samen boekt krijg je extra korting.
Tickets koop je best online via de uk wdw site, daar zijn 14 dagen tickets inc hopper en waterparken het goedkoopste

Expedia klik hier
WDW UK klik hier

Er zal wss in de loop van dit jaar de gratis dining plan optie komen via de UK site. Maar deze zal er niet zijn voor dat hotel, of het moet wijzigen, weten we pas als de aanbieding er is!

Je zegt zelf van maandag tot maandag soms kan het een verschil zijn om 1 of dagen vroeger of later te vertrekken/aankomen.

Andere opties kan je nog altijd bijboeken achteraf. Bv memory maker of Halloweentickets

Afbeelding
Afbeelding
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

Een huurauto is ook heel handig zeker om universal te bezoeken

Afbeelding
Afbeelding
Miss Ariel
Member
Member

Bedankt Wezz! horror nights moet niet voor ons, Disney Halloween is scary genoeg voor mij :P
heb je aanraders van tickets site?

Expedia ziet er goed uit qua prijs en handig vlucht + hotel bij elkaar maar is er in januari nog wel genoeg keuze qua vluchten en hotel? als je je tickets online boekt krijg je wel geen magic band denk ik he,
dit is enkel bij je hotel inbegrepen indien via de Disney site dacht ik of krijg je die via Expedia ook?

heb je een idee welke dagen het goedkoopste voor te vliegen zijn? ik dacht dat maandag misschien een goede dag was en anders zondag maar omdat dit nog weekend is leek me dit drukker

het belangerijkste is denk ik vlucht en hotel daarna inkomtickets en dan Halloween tickets en memory maker. is dat een goede boekvolgorde?
*Magical Bucketlist*
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

Miss Ariel schreef:Bedankt Wezz! horror nights moet niet voor ons, Disney Halloween is scary genoeg voor mij :P
heb je aanraders van tickets site?

Expedia ziet er goed uit qua prijs en handig vlucht + hotel bij elkaar maar is er in januari nog wel genoeg keuze qua vluchten en hotel? als je je tickets online boekt krijg je wel geen magic band denk ik he,
dit is enkel bij je hotel inbegrepen indien via de Disney site dacht ik of krijg je die via Expedia ook?

heb je een idee welke dagen het goedkoopste voor te vliegen zijn? ik dacht dat maandag misschien een goede dag was en anders zondag maar omdat dit nog weekend is leek me dit drukker

het belangerijkste is denk ik vlucht en hotel daarna inkomtickets en dan Halloween tickets en memory maker. is dat een goede boekvolgorde?
Je kan al beginnen kijken 11 maand vooraf wat de prijzen zijn het, maar denk dat voor september boeken in januari nog wel moet lukken!
Als ik nu kijk voor september 2015 dan betaal je inc vlucht 1611 euro voor 14 dagen Animation resort ipv 1862 euro als je vlucht apart boekt en hotel (per persoon)
Die magic band is een goeie vraag... ik denk van wel want hij is ook je sleutel voor kamerdeur.
ff googelen leert me dit: http://www.disneyquestions.com/book-vac ... ll-mailed/ Dus je krijgt ze gewoon.
Na je boeking krijg je een reservatienr waarmee je op de WDW site alles kan wat je ook kan als je bij hen rechtstreeks boekt!

Welke dagen hangt echt af van dag tot dag! Als vandaag maandag goedkoper is kan het morgen al disndag zijn!

Je boekt idd best eerst je vlucht en hotel....

Afbeelding
Afbeelding
Miss Ariel
Member
Member

heel erg bedankt voor jullie hulp!! :thumbs: hier ben ik weer heel wat verder mee ;)
moet je bij Expedia alles in 1x betalen of in delen? vraag ik me af
en hoe ver van te voren moet je je ESTA formulier aanvragen?
*Magical Bucketlist*
Tinkerbelletje
Member
Member

Een ESTA moet je uiterlijk 72 uur van te voren aanvragen, maar ik zou dit zeker eerder doen!
Een ESTA is 2 jaar geldig, je zou hem bij wijze van spreke dus nu al aan kunnen vragen :)
DLRP 33x ~ WDW 2013 ~ DCL Magic 2015 ~ WDW 2016
Miss Ariel
Member
Member

Tinkerbelletje schreef:Een ESTA moet je uiterlijk 72 uur van te voren aanvragen, maar ik zou dit zeker eerder doen!
Een ESTA is 2 jaar geldig, je zou hem bij wijze van spreke dus nu al aan kunnen vragen :)
dank je wel :thumbs: waar moet je deze aanvragen? kan dit online of moet het ergens anders?
*Magical Bucketlist*
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

Miss Ariel schreef:heel erg bedankt voor jullie hulp!! :thumbs: hier ben ik weer heel wat verder mee ;)
Bij Expedia moet je als je een pakket (hotel + vlucht) boekt het volledige bedrag betalen moment van boeken. Dit is trouwens ook het geval voor de vluchten als je deze apart boekt!
Het hotel kan je in 2 keer betalen met voorschot als je boekt via de wdw uk site, dat kan trouwens nu al voor september 2016. Wss komt er komende weken/maanden aan gratis dining pack optie voor 2016, maar dat zal niet zijn voor Art of Animation Resort denk ik.

Esta vraag je hier aan: https://esta.cbp.dhs.gov/esta/applicati ... ution=e1s1

Afbeelding
Afbeelding
Miss Ariel
Member
Member

Prins Adam schreef:
Miss Ariel schreef:heel erg bedankt voor jullie hulp!! :thumbs: hier ben ik weer heel wat verder mee ;)
Bij Expedia moet je als je een pakket (hotel + vlucht) boekt het volledige bedrag betalen moment van boeken. Dit is trouwens ook het geval voor de vluchten als je deze apart boekt!
Het hotel kan je in 2 keer betalen met voorschot als je boekt via de wdw uk site, dat kan trouwens nu al voor september 2016. Wss komt er komende weken/maanden aan gratis dining pack optie voor 2016, maar dat zal niet zijn voor Art of Animation Resort denk ik.

Esta vraag je hier aan: https://esta.cbp.dhs.gov/esta/applicati ... ution=e1s1
bedankt! ja heb daarstraks p de wdw uk site gezeten en gezien dat ik al tot september 2016 kon kijken.
Uk site : 11 september – 25 september 2016
14 nachten art of animation + wdw tickets + park hopper + more options ( 14 dagen voor prijs van 7 dagen ) € 2413,43

ik zag ook dat je vluchten vanuit londen naar Orlando erbij kon boeken, was €1500 voor vluchten en bagage dacht ik vertrek londen - Orlando
Zondag 13 september – zondag 26 september 2015 :
Uk site vlucht vanaf londen naar orlando ( heen middag vliegen, terug avond vlucht ochtend aankomst londen ) + ruim bagage + 14 nachten art of animation + inkom tickets wdw €3912,67
Trein naar londen heen €43 pp, terug €43 = €86 pp totaal €172

iemand een idee ofdat er automatisch een reisverzekering bij inbegrepen zit?
*Magical Bucketlist*
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

Een verzekering zal er niet inzitten, wij hebben gewoon jaarlijkse verzekering genomen sinds we naar VS gegaan zijn. Zo zijn we hele jaar verzekerd, via Ethias! Kost wat over de 100 euro per jaar

Afbeelding
Afbeelding
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

Je kan met de Eurostar naar Londen, maar dan moet je nog de metro nemen naar vliegveld denk ik.
Je kan ook vanuit Brussel naar Londen vliegen en vandaar een rechtstreekse vlucht nemen naar Orlando.

Afbeelding
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Walt Disney World Resort”