Bericht Room only voor jaarkaarthouders
Heyhey, waarschijnlijk een vraag dag al veel gesteld is geweest :/.. ik zou met men vriend, broer en nichtje van 7 in juli naar Disney hotel New york willen gaan. Ik zelf en mijn vriend hebben een jaarkaart, de andere 2 niet.. voor een arragement is dit €821. Zelf heb ik nog niet gebeld naar de reserveringlijn voor abbo.. misschien dat jullie mij kunnen helpen! Alvast hartelijk bedankt!
En wat is nu exact je vraag, hoe je best kan boeken, of hoeveel een room only gaat kosten? Prijzen voor room only hebben wij ook niet, daarvoor zal je echt moeten bellen.DisneyNxJ schreefCOLONHeyhey, waarschijnlijk een vraag dag al veel gesteld is geweest :/.. ik zou met men vriend, broer en nichtje van 7 in juli naar Disney hotel New york willen gaan. Ik zelf en mijn vriend hebben een jaarkaart, de andere 2 niet.. voor een arragement is dit €821. Zelf heb ik nog niet gebeld naar de reserveringlijn voor abbo.. misschien dat jullie mij kunnen helpen! Alvast hartelijk bedankt!
Als je allemaal samen op 1 kamer gaat, kan je 2 opties kiezen:
a) je boekt een 2-persoons arrangement en geeft de 2 personen zonder jaarkaart in op de boeking, en voegt de 2 jaarpashouders ter plekke toe. Je betaalt voor deze 2 jaarkaarthouders dan ter plekke toeristenbelasting bij (+/- 1,5 euro per nacht per persoon) en eventueel ontbijt als je dat wenst. Het is hierbij wel zeer belangrijk dat je het juiste kamertype selecteert zodat je zeker een kamer met 2 2-persoonsbedden krijgt en niet ééntje met 1 bed. Eventueel kan je het hotel ook een weekje voor aankomst even een mailtje sturen of telefoneren om ze op de hoogte te stellen dat er jaarpashouders mee komen en jullie dus zeker plek voor 4 personen nodig zullen hebben.
b) je boekt room only voor iedereen met je jaarpaskorting (je kan tot 2 kamers boeken per jaarkaart) en je koopt ter plekke of vooraf online tickets/jaarkaarten voor de niet-jaarpashouders. Dit komt 99% kans duurder uit dan bovenstaande optie doordat de arrangementkortingen gewoonlijk ietsje hoger liggen.
Als je aparte kamers wilt (dus per 2 in een kamer) dan heb je nog optie c:
Je boekt RO voor jullie als jaarpashouders en een arrangement voor de anderen, zodus je maakt 2 aparte boekingen. Bij beide boekingen kan je vermelden dat deze gelinkt dienen te worden aan elkaar en dan heb je gewoon kamers naast elkaar enzo.

Ik heb voor 31okt. en 1 november gewoon het B&B gereserveerd, net zoals de overige andere 3 bezoekjes. Scheelt toch een hele hoop in het budget. Vind de hotels van Disney eigenlijk nog redelijk prijzig, zelfs met mijn Dream jaarkaart. En uiteindelijk is het toch maar om te slapen. En het ontbijt in B&B is altijd inbegrepen.
Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk
INFINITY PASSHOLDER
Volg me op INSTAGRAM: storiesbyfrank
Volg me op INSTAGRAM: storiesbyfrank
DisneyNxJ schreefCOLONHeb ik ook naar gekeken maar er zijn 2 personen bij zonder jaarkaart. :/
De bring a friend actie loopt ook hoor tem 16 augustus, 42 euro voor een kaartje van maandag tem vrijdag, 47 euro in het weekend, mss kan je dan voor de andere 2 personen losse kaartjes kopen via deze actie?
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Er zijn momenteel ook tickets voor 3 dagen online te koop voor de prijs van 2 dagen. Moet je niet elke dag aan de kassa tickets kopen.... http://www.cafemickey.com/forum/viewtop ... 64#p112764pluto71 schreefCOLONDisneyNxJ schreefCOLONHeb ik ook naar gekeken maar er zijn 2 personen bij zonder jaarkaart. :/
De bring a friend actie loopt ook hoor tem 16 augustus, 42 euro voor een kaartje van maandag tem vrijdag, 47 euro in het weekend, mss kan je dan voor de andere 2 personen losse kaartjes kopen via deze actie?
Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
Op blauwe balk klikken voor alle soorten kaartjes....DisneyNxJ schreefCOLONIk heb daar naar gekeken maar als ik op "boek nu" druk van de tickets voor een aantal dagen kan ik maar steeds enkel 1 dag aanduiden..

-
DonaldD-fan
- Member

- BerichtenCOLON 16
- GeregistreerdCOLON 01 Apr 2017, 14:03
Hoi, ik ben helemaal nieuw hier en heb me zopas een infinity jaarpas aangeschaft. Ik zie dat jullie best wel wat ervaring hebben in het boeken van kamers zonder arrangementen, wat is nou de beste/makkelijkste optie? Boeken via het hotel zelf of gewoon via sites zoals hotels.com of trivago? Ik probeerde net via hotels.com omdat de prijzen die ze daar aanbieden echt wel heel laag zijn, maar ik loop steeds bij het boeken vast op het maken van de bevestigingsbrief? Heeft iemand daar ervaring mee? Weet iemand of de infinity jaarpas korting geeft voor de golden forest rooms van sequoia? Alvast bedankt!
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
-
DonaldD-fan
- Member

- BerichtenCOLON 16
- GeregistreerdCOLON 01 Apr 2017, 14:03
Dankjewel, ga ik morgen eens uitzoeken wat de voordeligste optie is!Sparrow schreefCOLONVia disneylijn en zeggen dat je inifinitypas heb. Dan krijg je korting. Het is Alleen voor disney hotels. Voor andere hotels booking.com of expedia
Dit is vreemd want voor de Seq Lodge voor bepaalde data krijg je zelfs korting op de suites! En die komen qua kwaliteit toch overeen met de suites in NY?Prins Adam schreefCOLON Ook arrangementen krijgen geen korting voor de Castle Club.
Dus dan betaal je voor bepaalde data, bijna dubbel zoveel voor een suite in NY tov een suite in de SL ... beetje vreemd!
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
Suites geven in geen enkel hotel recht op jaarkaartkorting. Enkel soms bij arrangementen in seq lodge en newport.makila schreefCOLONDit is vreemd want voor de Seq Lodge voor bepaalde data krijg je zelfs korting op de suites! En die komen qua kwaliteit toch overeen met de suites in NY?Prins Adam schreefCOLON Ook arrangementen krijgen geen korting voor de Castle Club.
Dus dan betaal je voor bepaalde data, bijna dubbel zoveel voor een suite in NY tov een suite in de SL ... beetje vreemd!
Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk