Leuk dat je hebt geboekt! Ik denk dat je er verstandig aan hebt gedaan om een Disney hotel te boeken. Er zou voor de hotels buiten Disney wel een extra vroege trein rijden in het weekend, ik dacht dat die om half 6 zou starten, maar dat weet ik niet zeker. Partner hotels (zoals Kyriad, B&B) hebben een extra vroege shuttle bus naar het park.
Voor de 5K is de start vlak voor Sequoia! (Tenzij ze het dit jaar veranderen) Voor de 10K en HM is het nog 10minuutjes lopen naar de start, een goeie warming up
Je vraagt of de 36K challenge te doen is. Ja, hij is te doen, andere zouden er geen honderden mensen deze doen
36K challenge was heel even uitverkocht, maar ze hebben vrij snel deze weer open gezet! 36K is inderdaad automatisch de 31K, doe je de 36K krijg je dus 6 medailles! 5K, 10K, HM, 31K challenge en de 36K challenge medaille!
Je hebt nu waarschijnlijk ongeveer 806 - 165 (36K challenge) - 2x 12 (kids run) - 20 (?? anuleringsverzekering? geen idee hoeveel dat kost) = 597€ betaald voor alleen de kamer, voor 3 nachten. SQ is natuurlijk duurder dan Cheyenne of Santa Fe, volgens mij is het wel een normale prijs.
Ik denk dat het heerlijk rustgevend is dat je nu alles hebt geboekt! Ik weet dat wij volgend jaar het ook weer zo zullen doen, ik heb zelf niet zoveel zin in de bib only stress.
Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust!