Gewoon leuk
Character nieuwtjes
- bradybrad7
- Member

Alle princessen gaan een moderne look krijgen heb ik horen vallen... Dus de pruiken worden aangepast zodat alles iets moderner overkomt... Mjah de prinsessen moeten natuurlijk ook met hun tijd mee 
Vanaf eind dit jaar Belle en Assepoester ook in Disneyland Paris volgens InsideDLParis. Ik ben niet zo enthousiast over de nieuwe looks. Van alle princessen niet eigenlijk, ze lijken allemaal niet meer op de originele characters. Zo zijn ze niet bedacht voor de films. Waarom zou Pocahontas make-up dragen bijvoorbeeld? Er word zoveel tijd gestoken in het ontwerpen van de characters voor een film en dan zoveel jaar later gooien ze het helemaal om voor een modernere look. Disney's Next Topmodel.. :S
Geef ik je helemaal gelijk! Snap totaal niet waarom ze plots van de films afwijken. Dat is toch altijd al de basis geweest van alles rond Disney...
Sneeuwwitje, Aurore, en Ariel volgen (helaas) ook nog, de worden, volgens InsideDLP, dan in 2014 verwacht in Parijs.
Sneeuwwitje, Aurore, en Ariel volgen (helaas) ook nog, de worden, volgens InsideDLP, dan in 2014 verwacht in Parijs.
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
- bradybrad7
- Member

Ik moet toch wel eerlijk zeggen dat een Aurore update niet slecht zou zijn... Haar pruik is echt niet mooi... Ook ik heb Cinderella gezien in WDW en ik vind het helemaal niet slecht gedaan.
Ik vind de Cinderella-refurb toch wel geslaagder dan die van Belle. Ben benieuwd naar de rest 
Places of Magic: Walt Disney World (1998 + 2010) - Disneyland California (2011) - Disneyland Paris (1996 + 2007 - ...) - Disney Cruise Line (2013)
"Think, Believe, Dream, Dare" ~ Walt Disney
"Think, Believe, Dream, Dare" ~ Walt Disney
Minder gelukt? Ik vind ze veel beter. Zoals elke character verandering is het altijd aanpassen, maar na een paar keer kijken en al verschillende gezichtjes gezien te hebben (want het gaat uiteindelijk om het kleed, niet het gezicht), vind ik het echt wel veel beter. Aurora had echt een update nodig. Vooral van de niet die-hard disney fans uit men vriendenkring hoorde ik wel vaker dat ze aurora er beetje nep vonden uitzien. Gisteren deze foto getoond aan twee maten die hier waren en die vonden het ook beter, dus ik zie het voor mezelf dan als een geslaagde zet en metamorfose van Disney.
Ik vind de meest geslaagde make-over van de princessen tot nu toe! Aan Belle kan ik nog steeds niet wennen.. Als je andere foto's ziet van andere Aurora's dan valt de pruik ook reuze mee, het is maar net of het bij het gezicht past!
De jurk vind ik echt wel een verbetering, veel meer details en gelukkig zijn de hoekige schouders heel wat afgezwakt! Over het haar ben ik nog van geen enkele prinses tevreden (toch niet op foto, misschien valt het beter mee in het echt).
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
- PuppyLikesYou
- Member

De nieuwe Cinderella en Belle zijn prachtig! Voordal de jurken zijn mooi, ben alleen niet gek op de stof keuzen, het doet me een beetje denken aan gordijn stof :p Het kapsel van Belle had wel meer aandacht mogen hebben.
De nieuwe Aurore is echt... ik weet niet... het oogt zo barbie-achtig? Het komt gewoon door de stof :/
De nieuwe Aurore is echt... ik weet niet... het oogt zo barbie-achtig? Het komt gewoon door de stof :/
What else is life but being near you? Do they suspect? Oh, to be given to you; you to me. I will be faithful to you. True. -Pocahontas
- Prins Adam
- Beheerder

Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Mooi! Maar wel weer onmogelijk om mee op de foto te gaan.. Of veel geld uitgeven en hopen dat ze langs komt bij Auberge. Of úren in de rij staan en een hele kleine kans hebben dat je bij Cinderella uitkomt.
Unofficial Disney Character Hunting Guide maakte een vergelijking van Sneeuwwitje's outfit. Wat vinden jullie ervan?