Toch triest dat alleen met geld zoiets mogelijk is...Tuvok @ vr jun 10, 2011 3:49 pm schreefCOLON Huey, Dewy en Louie (de drie neefjes van Donald Duck)
Brer Rabbit en Brer Bear (uit Song of the South; Disney parks fans herkennen deze figuren uit de Splash Mountain attracties in de Amerikaase resorts)
Max (zoon van Goofy; onder andere uit A Goofy Movie)
Marie (uit The Aristocats)
Stromboli (slechterik uit Pinocchio)
Lotso (slechterik uit Toy Story 3)
Ratcliff mét Percy (slechterik uit Pocahontas met hond)
Frollo (slechterik uit The Hunchback of Notre Dame)
Dr. Facilier (slechterik uit The Princess and The Frog)
Flora Fauna en Merryweather (de drie goede feeën uit Sleeping Beauty)
Doc, Happy, Grumpy, Sleepy, Sneezy, Bashful en Dopey (de 7 dwergen uit Sneewwitje)
Disney's Once Upon A Dream Parade (2007 - 2012)
-
Prince Charming
Je lijstje klopt nog niet helemaal Lars..
Naast Stromboli was ook Gepetto toegevoegd aan Pinocchio. Ook White Rabbit was weer bij Alice in Wonderland die sinds tijdje geleden niet meer meeliep in de Once Upon a Dream Parade. Verder waren de Jungle Monkey's uit Jungle book toegevoegd achter dreams of adventure en tot slot waren ook de 3 biggetjes van de partij.
Naast Stromboli was ook Gepetto toegevoegd aan Pinocchio. Ook White Rabbit was weer bij Alice in Wonderland die sinds tijdje geleden niet meer meeliep in de Once Upon a Dream Parade. Verder waren de Jungle Monkey's uit Jungle book toegevoegd achter dreams of adventure en tot slot waren ook de 3 biggetjes van de partij.
@ Prince Charming: Ja, helaas wel ja. Hopelijk komt die prins vanaf nu iedere maand met een bak geld over de brug. Profiteren wij ook mee!
@ Gert: I know, had dat lijstje ff snel uit m'n blogartikel ge-copy-pasted (is dat een woord?). Staat wel in de tekst.
@ Gert: I know, had dat lijstje ff snel uit m'n blogartikel ge-copy-pasted (is dat een woord?). Staat wel in de tekst.
Tuvok is eigenaar van DiscoverTheMagic.nl en tevens jaarkaarthouder, aandeelhouder en expert van Disneyland Paris
tot wanneer duurt deze parade ?
In de winter brochure van disneyland staat op pagina 1 : pak je toverstokje en geniet. tot en met 4 maart 2012, tijdens het festival vol magische momenten.
KLopt dit ? Ik ben er van4 tot en met 8 maart. Ik dacht dat er vanaf 28 maart een nieuw thema kwam ???????
In de winter brochure van disneyland staat op pagina 1 : pak je toverstokje en geniet. tot en met 4 maart 2012, tijdens het festival vol magische momenten.
KLopt dit ? Ik ben er van4 tot en met 8 maart. Ik dacht dat er vanaf 28 maart een nieuw thema kwam ???????
disneyland paris nov 1998
feb 2004
maart 2006
juni 2007
mei 2010
4 tot 9 maart 2012 !!!
feb 2004
maart 2006
juni 2007
mei 2010
4 tot 9 maart 2012 !!!
-
Prince Charming
De parade gaat veranderen, maar wanneer dat precies gebeurd is niet helemaal bekend. Vanaf eind maart 2012, als de festiviteiten voor het 20 jaar beginnen is de parade definitief veranderd. Andere naam, Aangepast floats etc.charlie @ vr sep 09, 2011 7:50 am schreefCOLONtot wanneer duurt deze parade ?
Ik denk dat als je van 4-8 maart gaat, je rekening moet houden dat er 1 of 2 floats niet zijn in de parade.