pluto71 schreefCOLONzijn dan alle foto's weer een jaar beschikbaar? of alleen de laatste foto's? anders zou dit betekenen dat je de eerste foto's dus eigenlijk 2 jaar kunt downloaden? of is het echt vanaf de datum dat de foto's gemaakt zijn?olafLover schreefCOLONHet hele jaar. Nou ja, een jaar na aankoop, mijn fotopas is langer geldig dan mijn jaarkaart namelijk.
De foto's blijven een jaar geldig/on line beschikbaar. Iedere keer als je er nieuwe foto's op laat zetten schuift het weer op en zijn de foto's vanaf dat moment een jaar beschikbaar.

Die 339 wordt iedere keer weer 365 nadat er nieuwe foto's op gezet zijn. En dat is het album met alle foto's die op de pas gezet zijn. Dus de eerste foto's zouden inderdaad 2 jaar te downloaden zijn.
Persoonlijk vind ik het niet heel erg handig, je kan volgens mij alleen maar makkelijk het hele album downloaden en je kan niets uit dit album verwijderen. Je hebt dus iedere keer alles (Ik maak nu steeds een apart album van de trip en download die, vrij omslachtig). Als iemand kan uitleggen hoe het makkelijker kan hoor ik het graag