Algemeen Vragen Topic

Allerlei info Disneyland Paris
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
aspers
Member
Member
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 29 Sep 2014, 09:02

Waarschijnlijk een hele domme vraag... maar doe m toch even! :D

Hoe gaat het als je met de auto aankomt? We rijden vroeg weg, dus zijn hopelijk ook vroeg in het park. Maar waarschijnlijk té vroeg om in te checken (kan dacht ik vanaf 3 uur).

Kan ik wel mijn auto al bij het hotel parkeren en de koffers binnen neerzetten om vervolgens al naar het park te gaan en daar ergens (waar?) mijn tickets ontvangen? Of moet ik de auto bij het park zetten en daarna 15,- neertellen voor het parkeren?
Monster-E
Member
Member
BerichtenCOLON 550
GeregistreerdCOLON 06 Jun 2014, 09:06

aspers schreefCOLONWaarschijnlijk een hele domme vraag... maar doe m toch even! :D

Hoe gaat het als je met de auto aankomt? We rijden vroeg weg, dus zijn hopelijk ook vroeg in het park. Maar waarschijnlijk té vroeg om in te checken (kan dacht ik vanaf 3 uur).

Kan ik wel mijn auto al bij het hotel parkeren en de koffers binnen neerzetten om vervolgens al naar het park te gaan en daar ergens (waar?) mijn tickets ontvangen? Of moet ik de auto bij het park zetten en daarna 15,- neertellen voor het parkeren?
Je kan je sochtends al wel melden bij het hotel (iig bij de Disney-hotels)
Je krijgt dan je toegang tickets. Sommige Hotels hebben een bagage-depot.
Dus dan kan je daar je bagage achterlaten en alvast richting het Park gaan.
Wat betreft het parkeren, weet ik dat je bij de Davy Crocketrange een pasje krijgt voor het parkeren. Bij de andere hotels kun je de auto alvast parkeren en met de pendelbus naar het park gaan (of lopend)
Gebruikers-avatar
Joyce_Belle
Member
Member
BerichtenCOLON 269
GeregistreerdCOLON 29 Sep 2010, 14:08

Iemand een idee waarom dinsdag 18 november een blockdag is voor Fantasy en Fancilien jaarkaarten? Lijkt me geen bijzondere dag, zo een dinsdag.. Maar wij gaan 17 t/m 21 november weer, dus ik wil graag voorbereid zijn als het stervensdruk gaat zijn. :P
[Fairy at dawn, princess by day, mermaid by night.]
Gebruikers-avatar
Myriam23
Member
Member
BerichtenCOLON 256
GeregistreerdCOLON 21 Sep 2014, 16:18

Het enige wat ik kan vinden van 18 november is dat het te maken heeft met het vieren van wijn ofzo.
Maar als je in een disneyhotel slaapt vervallen de blockdagen!
It's kind of fun to do the impossible

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Joyce_Belle
Member
Member
BerichtenCOLON 269
GeregistreerdCOLON 29 Sep 2010, 14:08

Myriam23 schreefCOLONHet enige wat ik kan vinden van 18 november is dat het te maken heeft met het vieren van wijn ofzo.
Maar als je in een disneyhotel slaapt vervallen de blockdagen!
Thanks voor je reactie! We slapen inderdaad in een Disney Hotel. Ik hoop niet dat heel Frankrijk dan vrij is en het beredruk wordt..
[Fairy at dawn, princess by day, mermaid by night.]
Nous
Member
Member
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 11 Jan 2014, 19:43

Hoi allemaal,

Ik ga voor het eerst langer dan een dag naar Disneyland en ik ga voor het eerst in een Disney hotel verblijven:)
Ik ga met de vliegtuig en ik vroeg mij af hoe ik het beste van Charles de Gaulle naar Disneyland kom.
Verder vroeg ik mij ook af hoe het zit met het inchecken, dit zou om 14.00 uur kunnen maar wat als je er eerder bent? Mag je dan wel het park in?

Wellicht zijn dit niet heel snuggere vragen, maar ik hoop dat jullie me wel een beetje kunnen helpen.

Alvast bedankt!
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Nous schreefCOLONHoi allemaal,

Ik ga voor het eerst langer dan een dag naar Disneyland en ik ga voor het eerst in een Disney hotel verblijven:)
Ik ga met de vliegtuig en ik vroeg mij af hoe ik het beste van Charles de Gaulle naar Disneyland kom.
Verder vroeg ik mij ook af hoe het zit met het inchecken, dit zou om 14.00 uur kunnen maar wat als je er eerder bent? Mag je dan wel het park in?

Wellicht zijn dit niet heel snuggere vragen, maar ik hoop dat jullie me wel een beetje kunnen helpen.

Alvast bedankt!

Van Charles de Gaulle is er een Disneypendelbus die je naar de hotels gaat.
Wanneer je hotel gast bent kan je je tickets afhalen in het hotel en gewoon smorgens naar de parken gaan.
Je bagage kan je achterlaten in het hotel
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

en da kamer is normaal maar vanaf 15u beschikbaar.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Myriam23
Member
Member
BerichtenCOLON 256

pendelbus moet volgends mij wel vast gelegd worden!

Afbeelding
belle1608
Miss CM
Miss CM
BerichtenCOLON 457
GeregistreerdCOLON 19 Jun 2014, 09:42

Als je niet in een Disneyhotel slaapt en je gaat op een fantasypass blockdag naar Disney (18 november) hoe laat mag je dan naar binnen & moet je dan gewoon je kaartje bij de kassa halen? Want dan kan je natuurlijk pas om 10.00 naar binnen? En moet je dan je pass laten zien en krijg je dan nog korting? (eerste keer jaarpas & eerste keer op een blockdag, vandaar de vragen)
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Myriam23
Member
Member
BerichtenCOLON 256

je haalt op dag van komst gewoon je kaartje bij de kassa, je jaarkaart is de gehele dag niet geldig, niet met kortingen en niet met toegang.
Helaas heb je op blockdagen niks aan je jaarkaart.
Wat betreft de tijd inderdaad gewoon vanaf 10 uur toegang

Afbeelding
belle1608
Miss CM
Miss CM
BerichtenCOLON 457
GeregistreerdCOLON 19 Jun 2014, 09:42

Wikipedia zegt: 1928 - Mickey Mouse speelt in de eerste tekenfilm met synchroon geluid, Steamboat Willie van Walt Disney. Op 18 november, zou het daarom een blockdag zijn ;)
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Myriam23
Member
Member
BerichtenCOLON 256

zou zomaar kunnen, ik heb werkelijk geen idee, het enige wat ik kon vinden is dat er iets te vieren was met wijn

Afbeelding
Monster-E
Member
Member
BerichtenCOLON 550
GeregistreerdCOLON 06 Jun 2014, 09:06

Volgens mij zijn het willekeurige dagen on zo verschil te maken tussen de diverse jaarkaarten...
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

belle1608 schreefCOLONAls je niet in een Disneyhotel slaapt en je gaat op een fantasypass blockdag naar Disney (18 november) hoe laat mag je dan naar binnen & moet je dan gewoon je kaartje bij de kassa halen? Want dan kan je natuurlijk pas om 10.00 naar binnen? En moet je dan je pass laten zien en krijg je dan nog korting? (eerste keer jaarpas & eerste keer op een blockdag, vandaar de vragen)
Je kan ook upgraden naar een Dreampas door het verschil te betalen...
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar