Toekomstplannen voor Disneyland Paris

Allerlei info Disneyland Paris
Gebruikers-avatar
disneyzot
Member
Member
BerichtenCOLON 247
GeregistreerdCOLON 04 Okt 2014, 04:44

Japperboy schreefCOLONAls je originele artikel leest, lees je dat de auteur van het artikel , vij 29 sept een persvoorstelling bijwoonde van val d'europe over zijn toekomst en die van Disneyland Paris.
Ik geloof dan ook dat de bronnen van foto's over derde park, het hotel, conventie centrum en de maquette waarheidsgetrouw zijn, de rest van het artikel is zeer speculatief. Ben zelf ook geen voorstaander v derde park tot we een volwaardig 2e park hebben, maar misschien is het financieel voordeliger om 3e park te openen, waarbij je dan nog eens entreetickets moet kopen en hopen ze dat met 3 parken de gasten misschien langer zullen verblijven in de hotels ipv dagtoerisme te doen...ps: ook is dit van mij speculatief :P

laten we het hopen :) , toch raar dat de rest van de pers niet op dit nieuws gesprongen is.
Prins Adam schreefCOLONHet is momenteel zo dat tegen 2030 er een derde park moet zijn zoals overeengekomen.
Of dit er zal komen weet je nooit zeker, ze zouden het terug kunnen verschuiven. Daarnaast is er tegen dan
nog genoeg tijd om beide bestaande parken een update te geven.
cinemagique die al een jaar stiligt zonder dat er eigenlijk iets zichtbaars gebeurt (mochten ze binnen bezig zijn dan zouden er feitelijk spectactulaire veranderingen moeten zijn gezien de tijdspanne) en het heeft zeker 5 jaar geduurt voor 1 attractie gebouwd was (rattatoiulle) dus twdc zal eens flink aan de bak moeten om in 10 jaar een volwaardig park te maken van de studios. :)
judge doom van roger rabbit ontmoet op mijn avatar :D
Gebruikers-avatar
RunningKoen
Member
Member
BerichtenCOLON 321
GeregistreerdCOLON 01 Aug 2017, 13:16

op WDW is regelmatig het kritiek dat parken zoals Animal Kingdom of Studios ook niet groot genoeg zijn voor een ' day park'; het is dus geen voorwaarde dat studios groot genoeg moet zijn voor er wordt uitgebreid.

Een derde park zou het moeilijker maken om 1 dag te blijven en alle drie (kort) te zien; dus minder dagjes mensen en meer hotel boekingen. Daarnaast verkoop je meer hopper opties, of ander soort dagkaartjes.

Het gebied is er zeker geschikt voor. En omdat ik er nu twee jaar door heen heb gerend, weet ik uit ervaring: Zo 'enorm ver' is dat gebied niet. Voor WDW standaard is het vergelijkbaar met Epcot en Studios; paar KM ertussen, verboden door een hotel keten. Prima te lopen, zat vervoer op in te plannen.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2014, 13:57

Dit forum wordt zelfs vermeld als bron in dit artikel: https://www.flaironline.nl/uit-thuis/de ... in-parijs/
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Annet schreefCOLONDit forum wordt zelfs vermeld als bron in dit artikel: https://www.flaironline.nl/uit-thuis/de ... in-parijs/
:thumbs:
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Gerucht : Disneyland Paris komt mogelijk met een nieuwe achtbaan

Afbeelding

Bij Vekoma is pas een offerte aangevraagd voor een nieuwe achtbaan voor Disneyland Paris .
Volgens insiders zou het gaan om een TRON achtbaan .

De attractie zou een kopie worden van de ‘TRON Lightcycle Power Run’ .
Deze attractie is één van de grote publiekslievelingen in Shanghai Disneyland .
En Disneyland Paris is niet het enige Disney park dat deze attractie in huis haalt .
Want in Walt Disney world wordt deze attractie in 2021 verwacht .
TAVL
Member
Member
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 11 Aug 2015, 07:08

Hé, mijn bericht over Tron is verdwenen?!
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207

TAVL schreefCOLONHé, mijn bericht over Tron is verdwenen?!
Ik ga u hierover een PM vesturen
Gebruikers-avatar
The Duck Rider
Member
Member
BerichtenCOLON 94
GeregistreerdCOLON 23 Okt 2017, 13:23

yes als dit gebeurt en ja dit is nog een gerucht dan is 1 van mijn dromen uitgekomen.
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Vraag me sterk af, waar ze deze zullen neerplanten, ik ben heel erg benieuwd.
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Is wel een gerucht , maar we zullen wel zien en/of horen ervan :sorc:
Gebruikers-avatar
disneyzot
Member
Member
BerichtenCOLON 247
GeregistreerdCOLON 04 Okt 2014, 04:44

Ze zullen hem plaatsen in hun 3de park ,ze zijn wel snel zeg ;)
judge doom van roger rabbit ontmoet op mijn avatar :D
Gebruikers-avatar
The Duck Rider
Member
Member
BerichtenCOLON 94
GeregistreerdCOLON 23 Okt 2017, 13:23

disneyzot schreefCOLONZe zullen hem plaatsen in hun 3de park ,ze zijn wel snel zeg ;)
zou kunnen lijkt me ook leuk om dit in de studio's te zien
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

Zeiden ze niet discoveryland? Autopia ging toch ook al 'zogezegd' weg, mss dan daar?
Ahja,we zien wel. Zou het wel erg leuk vinden. Maar liefst toch met wat loopings :P
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207

Disneyland Paris plant een grote attractie in 2024 !!!

Afbeelding

We lieten jullie al eerder weten dat er mogelijk een Tron attractie komt in Disneyland Paris. Dit zou volgens insiders in 2021 zijn. Ook vandaag hebben we weer attractie nieuws, Disneyland paris plant namelijk een nieuwe attractie in 2024.

Of de aankondiging ook gaat over Tron is onbekend. Disney wil namelijk geen details vrijgeven over de bouw van de attractie. De attractie is onderdeel van een investeringsplan met een totale investeringsbegroting van € 2,1 miljard dat hoorde bij de overname door de Walt Disney Company. In dit zelfde plan zijn ook de refurb van Hotel New York en een herthematisering van de tower of terror opgenomen.

Bron: https://www.forbes.com/sites/csylt/2017 ... 3d8bb213c1
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

D-Tekenaar schreefCOLONDisneyland Paris plant een grote attractie in 2024 !!!

Afbeelding

We lieten jullie al eerder weten dat er mogelijk een Tron attractie komt in Disneyland paris.
Dit zou volgens insiders in 2021 zijn. En ook vandaag hebben we weer attractie nieuws.
Disneyland paris plant namelijk een nieuwe attractie in 2024.

Of de aankondiging ook gaat over Tron is onbekend.
Disney wil namelijk geen details vrijgeven over de bouw van de attractie.
Well is bekend dat de attractie wordt geschat op €2.1 billion.
De bouw van de attractie hoort bij het investering plan dat hoorde bij de overname door de Walt Disney Company.
In dit zelfde plan zitten ook de refurb van Hotel New York en een herthematisering van de tower of terror.

Bron: https://www.forbes.com/sites/csylt/2017 ... 3d8bb213c1
Allemaal mooi en hopelijk ook allemaal waar , zodat we ons daar op kunnen verheugen.
Maar de prijs van de attractie €2.1 BILLION is wel abnormaal hoog vindt ik , dat is wel vele malen meer dan destijds RATATOUILLE koste.
en wat gaat de her thematisering van de tower of terror inhouden of is daar nog niets over bekend ?
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar