Stel jezelf voor!

Stap binnen in ons gezellig café, maak een praatje met andere leden, stel vragen of tel samen af naar een volgend tripje.
D-Tekenaar
Member
Member

Welkom olivierjolien ! Ik wens jullie veel Disney plezier toe hier op Café Mickey :)
carmenn
Member
Member

Hallo, Ik ben Carmen en heb sinds enkele maanden ook een jaarpaspoort samen met mijn zus. Super, super blij mee. Zo fijn om weg te gaan en te weten dat je binnenkort weer terugkomt.
Heerlijk om al die leuke Disney verhalen te lezen van allemaal disneyfans.
Groetjes Carmen
Koekie
Member
Member

Hoi ik koekie 41 en ga zo een 5 a 6 keer per jaar naar euro disney en is mijn tweede thuis. Ik ben ook al in orlando 2keer geweest.
D-Tekenaar
Member
Member

Welkom carmenn en Koekie ! Ik wens jullie veel Disney plezier toe hier op Café Mickey :)
Briggy
Member
Member

Hoi allemaal :)

Ik ben Brigitte, in 2012 ben ik een paar dagen in Florida geweest voor een bruiloft. Toen heb ik alleen Seaworld en de Universal parken gedaan in mijn eentje. Eergisteren hebben ik en mijn vriend besloten om in augustus 2018 naar Orlando te gaan voor 2 (misschien 3) weken en ook de Disney parken te bezoeken. Erg leuk want ik heb nu al voorpret en zie er naar uit om mee te lezen en praten op dit forum!

Ben zelf 26 jaar oud, woon samen met vriend en twee poezen in regio Utrecht, ik studeer HBO ICT en mijn vriend werkt ook in de ICT :D
Ninetjo
Member
Member

Hallo mijn naam is Janina,
Mijn Disneyland verslaving is sinds mijn man mij verrast heeft met een disneyland huwelijksreis. Dat is nu 22 Jaar geleden sinds dien regelmatig een jaarpas gehad en we zijn veel keren geweest en het verveeld nooit! Kijk uit naar het feest rond het 25 Jr bestaan! Groetjes Janina

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
D-Tekenaar
Member
Member

Welkom Briggs en Ninetjo op café Mickey ik wens jullie hier veel Disney plezier toe !!!
liesemie
Member
Member

Hoi iedereen,
Wij zijn Lies, Kevin en Anouk(je) en nemen dit jaar voor het eerst een abonnement in Disneyland. Wij zijn 32, 35 en 5j en wonen in Zoersel (tussen Antwerpen en Turnhout)
Tips en adviezen van ervaren Disney rotten zijn altijd welkom!
Groetjes!
D-Tekenaar
Member
Member

Welkom liesemie ik wens je veel Disney plezier toe hier op Café Mickey !!!
Missbunny
Member
Member

*Kitty* schreef:Welkom op ons gezellige Café Mickey-forum! Wij zijn heel benieuwd naar wie jij bent, dus laat ons gerust iets weten...
Hallo ik ben Inez Fleijsman en al jaren lang Disney fan , wij komen daar zeker 3 tot 4 x per jaar . Wij hebben al jarenlang een jaarkaart met de kinderen en kleinkinderen en zijn daar heel tevreden mee , wij gaan over 10 dagen er weer heen om het 25 jarig jubileum mee te vieren . Zo ik hoop mezelf hiermee te hebben voorgesteld , ik verheug mij op Mickey's café .

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
D-Tekenaar
Member
Member

Welkom Missbunny :) ik wens je veel Disney plezier toe hier op Café Mickey
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

Missbunny schreef:
*Kitty* schreef:Welkom op ons gezellige Café Mickey-forum! Wij zijn heel benieuwd naar wie jij bent, dus laat ons gerust iets weten...
Hallo ik ben Inez Fleijsman en al jaren lang Disney fan , wij komen daar zeker 3 tot 4 x per jaar . Wij hebben al jarenlang een jaarkaart met de kinderen en kleinkinderen en zijn daar heel tevreden mee , wij gaan over 10 dagen er weer heen om het 25 jarig jubileum mee te vieren . Zo ik hoop mezelf hiermee te hebben voorgesteld , ik verheug mij op Mickey's café .

Welkom op ons forum.
Bedoel je het restaurant Café Mickey?
Wel opletten ivm de sluiting en figuren die verdwijnen. Meer info: http://www.disneylandparis.be/nl/restau ... fe-mickey/
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Missbunny
Member
Member

Prins Adam schreef:
Missbunny schreef:

Welkom op ons forum.
Bedoel je het restaurant Café Mickey?
Wel opletten ivm de sluiting en figuren die verdwijnen. Meer info: http://www.disneylandparis.be/nl/restau ... fe-mickey/
nee ik bedoel dit forum ..

Vuurvliegje
Member
Member

Hallo!

Ik ben Anke (Vuurvliegje als gebruikersnaam) en eigenlijk nog niet zo heel lang bekend met Disneyland Parijs. Eerste (en tot nu toe enige) keer geweest in mei 2015. We hadden de pech dat er veel werkzaamheden waren en weinig characters in het park. Nu is het plan om in september te gaan om ons helemaal te kunnen onderdompelen in de magie! Ik kijk er naar uit dit forum uit te pluizen voor info om goed geïnformeerd te gaan :).
Missbunny
Member
Member

Vuurvliegje schreef:Hallo!

Ik ben Anke (Vuurvliegje als gebruikersnaam) en eigenlijk nog niet zo heel lang bekend met Disneyland Parijs. Eerste (en tot nu toe enige) keer geweest in mei 2015. We hadden de pech dat er veel werkzaamheden waren en weinig characters in het park. Nu is het plan om in september te gaan om ons helemaal te kunnen onderdompelen in de magie! Ik kijk er naar uit dit forum uit te pluizen voor info om goed geïnformeerd te gaan :).
hallo ik ben Inez (Miss Bunny gebruikersnaam ) afgelopen jaar en nu ook nog zijn er inderdaad veel werkzaamheden , maar als dat allemaal klaar is , is het een groot feest , ik wens je daarom in September heel veel plezier .. Gr Inez

Plaats reactie

Terug naar “"Ons Café"”